Balian d'Ibelin Skrevet 21. desember 2021 #21 Del Skrevet 21. desember 2021 Klossmajor skrev (6 minutter siden): Er du så sikker på det? Til tross for at den bare er en liten rakker, har tasmansk djevel en bitestyrkekvotient som slår alle nålevende dyr på land. Vel ut i fra størrelsen så gjør den kanskje ikke det. Om de hadde vært like store så ville kanskje den tasmanske djevel hat et sterkere bit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #22 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det går helt fint å mobbe ham. Han er stein daud, så han bryr seg katten. Anonymkode: 3dde8...940 Man skal ikke snakke stygt om de døde! Anonymkode: 4afb8...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #23 Del Skrevet 21. desember 2021 Klossmajor skrev (57 minutter siden): Er du så sikker på det? Til tross for at den bare er en liten rakker, har tasmansk djevel en bitestyrkekvotient som slår alle nålevende dyr på land. Det er vel ikke "til tross for", men "pga av". Bitestyrkekvotienten tar jo hensyn til vekten på dyret. Anonymkode: d8db8...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #24 Del Skrevet 21. desember 2021 19 hours ago, loveli said: https://forskning.no/geofag-dyreverden/havets-t-rex/931743 Og denne da! Fy fader, glad vi bare trenger å være redd for hai... Synes slike dyr hører hjemme i viking-sagn og lignende. Anonymkode: bf2c4...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 21. desember 2021 #25 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er vel ikke "til tross for", men "pga av". Bitestyrkekvotienten tar jo hensyn til vekten på dyret. Anonymkode: d8db8...988 Jeg kan ikke helt se at det er noe konfliktforhold mellom hva jeg skrev og hva du skriver her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #26 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er ikke dere i nærheten av. Så nå tenker jeg dere føler dere dumme, fordi dere gjorde narr av de små armene. Musklene i armene var 3 ganger så sterke som hos mennesker! Pound for pound, this study concludes, T. Rex's arm muscles were over three times more powerful than those of an adult human! https://www.thoughtco.com/tyrannosaurus-rex-tiny-arms-1092018 Anonymkode: f1b43...8bf Veldig få TRex som driver med benkpress og kan skryte av det. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi mobber den jo fordi den ikke kan masturbere Anonymkode: 155a4...6ca Dinosaurer legger egg. Av andre dyr som legger egg så har jeg ikke lagt merke til at de har noen penis. Hverken haner, slanger eller fisker har synlig penis. Anonymkode: b5fd3...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #27 Del Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 21.12.2021 den 1.47): Vi mobber den jo fordi den ikke kan masturbere Anonymkode: 155a4...6ca Kanskje trex var nofap chad? Anonymkode: f1b43...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 9. januar 2022 #28 Del Skrevet 9. januar 2022 Haha.. jeg har faktisk planer om å kjøpe denne skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå