AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #41 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skriv at gavene kun er fra katten på trass. Anonymkode: 96c4b...6f4 Jeg syns broren din er skikkelig teit som reagerer på det. Eller i alle fall at han sier noe. Har det virkelig noe å si? Skjønner ikke helt hvorfor det plager han at det står fra 'Anne og Mons'. Anonymkode: cc909...745
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #42 Skrevet 20. desember 2021 I år får kjæresten en gave fra meg, og en fra marsvinene 😉 bare koselig 🥰 mulig marsvinene har overført et gaveønske fra matfar, og dermed fått tak i det 🤭🤔 Anonymkode: beb16...137
Hactar Skrevet 20. desember 2021 #43 Skrevet 20. desember 2021 (endret) Ekte voksne er ikke redd for at noe er barnslig. Ville tatt ham på ordet, jeg, og avtalt at dere lar være å kjøpe gaver til hverandre. Hvis hele gleden ved å få gave overskygges av hvem som står som giver, er det like greit å droppe det. Endret 20. desember 2021 av Hactar
Frisk Skrevet 20. desember 2021 #44 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skriv et kort om at det er blitt donert penger til Kattehuset i hans navn. Og signer med bare ditt navn. Hehe, neida. Joda... Anonymkode: c640c...d6b Eller bare kattens navn.... "Hei onkel. Siden du ikke vil motta gave fra meg, har jeg nå bestemt at det heller doneres en gave til Kattehuset i ditt navn. Hilsen Pus" DA blir han nok fornøyd 😁 2
PITTY Skrevet 20. desember 2021 #45 Skrevet 20. desember 2021 Neste gang kan du jo faktisk ta med katten når du handler. Da blir lappen i det minste sannferdig. Da holder`n kanskje kjeft.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #46 Skrevet 20. desember 2021 Her gir dyra våre til og med gaver til hverandre, signert fra deg selvsagt Han er barnslig som reagerer på dette. Anonymkode: 0b466...cf2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #47 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har brukt å skrive fra meg og katten på pakkelappene. Jeg syns det er koselig, selv om alle vet jo at katten ikke har vært med å handle. Nå har broren min sagt at hvis jeg ikke slutter å skrive dette på hans pakke så vil han ikke ha gave av meg, han syns det er så teit og barnslig. Ja vi er voksne. Hallo, det er jo bare en lapp som henger på en pakke, ikke noe å lage styr for tenker jeg. Men kan godt slutte å skrive det på pakken hans. Er jeg barnslig, eller overreagerer broren min? De som tror det er troll kan la være å svare. Dette er ikke troll. Anonymkode: 09173...fc4 Han overreagerer, det er en liten morsomhet mange av oss dyreeiere gjør. Men jeg hadde da ikke skrevet fra katten på hans gaver. Men husk å skriva fra dere begge to til alle andre 😸💙 Anonymkode: 5e9f2...d6f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #48 Skrevet 20. desember 2021 Dette gjør alle i min familie! Det er helt normalt. «Hilsen mamma og Gråpus», liksom. Anonymkode: f1428...a6f
Christina82 Skrevet 20. desember 2021 #49 Skrevet 20. desember 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Christina82, mod
Fremhevede innlegg