Gå til innhold

Merkelig problemstilling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Si at det i år dessverre ikke blir gave på han. Katten ønsker ikke å gi noe grunnet utakknemligheten 🐱

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en teit ting å reagere på. Greit at han synes det er barnslig eller noe, men da får han bare synes det for seg selv da, man sier da ikke ifra om noe så lite viktig på en såpass krass måte, herregud 😄

Du får gi ham gave for halv pris i år og om han spør så får du si at sånn blir det når han bare skal få fra deg og du ikke kan spleise med katten som du pleier 😄

Anonymkode: e2dca...fa7

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig med en over her. Enn de som skriver på sine barn? Barn på 5mnd er ikke ut å handler gaver, men er med likevel? Broren din er kjip, og jeg hadde ikke tatt meg bryet å kjøpe gave 🤷🏼‍♀️ Samler han på lappene ettersom det påvirker han så mye? Folk flest kaster papir og lapper dersom det ikke står noe spesielt på det…

Anonymkode: beb16...137

Veldig sjeldent at mannen handler gaver også... Så da bør jo ikke han heller stå på til/fra lappen... 

Anonymkode: c65cb...8f2

• Liker 5
Skrevet

Jeg forstår faktisk din bror godt! Jeg synes det er tåpelig å skrive fra katten. Men jeg ville nok klart å holde det inni meg og aldri sagt noe til deg om det og heller bare hatet det inni meg. 

Og jeg mener ikke at det jeg føler er det riktige, jeg bare kan ikke utstå sånne liksom-søte ting som det der. 

• Liker 5
Skrevet

For en surpomp! Ingen gave fra Kari & Tusseladd på ham i år nei! 🐱 

Anonymkode: 82b58...d16

• Liker 1
Skrevet

Litt i overkant at broren din å reagere på dette, men likevel er det vel i overkant av deg å reagere på å ikke skulle skrive pakkerlapper fra katten også?

• Liker 2
Skrevet

Vi skriver på hunden her i hus. I tillegg får samboer og barn i familien en gave bare fra hunden. :fnise:

Synes sånt bare er koselig jeg!

Min mor gjorde også det til oss barna da vi var små. Da fikk vi gave fra katten vår.

Anonymkode: db93e...675

• Liker 2
Skrevet

Forstår broren din 😅😅 

Anonymkode: 4c977...dc0

• Liker 1
Skrevet
tangent skrev (13 minutter siden):

Jeg forstår faktisk din bror godt! Jeg synes det er tåpelig å skrive fra katten. Men jeg ville nok klart å holde det inni meg og aldri sagt noe til deg om det og heller bare hatet det inni meg. 

Og jeg mener ikke at det jeg føler er det riktige, jeg bare kan ikke utstå sånne liksom-søte ting som det der. 

Jeg tror det for enkelte ikke handler om å være søte, men å fremheve hva som er deres familiesituasjon. I min familie har alle barnløse tatt med navnet på kjæledyrene på kort og til/fra-lapper. Når jeg skriver dette ser jeg at det ville vært slitsom om noen av dem hadde hatt masse fisker😅

Anonymkode: b1222...002

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Veldig sjeldent at mannen handler gaver også... Så da bør jo ikke han heller stå på til/fra lappen... 

Anonymkode: c65cb...8f2

Mannen kjøper til sin del av slekta og jeg til min. Barna til ingen. Navnelappene i år blir tydeligvis litt magre og svigermor vil nok lure en smule. 

Anonymkode: b1222...002

Skrevet

Han er ekstremt barnslig og overdramatisk når han sier at han heller vil droppe å få gave, enn å få en gave med en merkelapp fra Kari og Mons. Og uhøflig vil jeg si. En gave tar man pent imot og takker for, og inneholder den noe man ikke liker eller lappen er feil, så gjør man gode miner til slett spill.

• Liker 3
Skrevet

Skriv et kort om at det er blitt donert penger til Kattehuset i hans navn. Og signer med bare ditt navn.

Hehe, neida. Joda... 

Anonymkode: c640c...d6b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har brukt å skrive fra meg og katten på pakkelappene. Jeg syns det er koselig,  selv om alle vet jo at katten ikke har vært med å handle.  Nå har broren min sagt at hvis jeg ikke slutter å skrive dette på hans pakke så vil han ikke ha gave av  meg, han syns det er så teit og barnslig. Ja vi er voksne.  Hallo, det er jo bare en lapp som henger på en pakke, ikke noe å lage styr for tenker jeg. Men kan godt slutte å skrive det på pakken hans. 

Er jeg barnslig, eller overreagerer broren  min? De som tror det er troll kan la være å svare.  Dette er ikke troll.

Anonymkode: 09173...fc4

Skal jeg bli sur fordi det står fra mamma og pappa på pakken til meg selv om jeg vet pappa ikke har vært med å handle den? 

Teit å henge seg opp i slikt. Jeg gir gaver til kjæledyr, og får gaver fra kjæledyr. Syns det er kjempekoselig!

• Liker 1
Skrevet

Får alltid julegave fra bestevenninda mi og katta hennes :P syns det er bare koselig at hun skriver navnet til katta også :)

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har brukt å skrive fra meg og katten på pakkelappene. Jeg syns det er koselig,  selv om alle vet jo at katten ikke har vært med å handle.  Nå har broren min sagt at hvis jeg ikke slutter å skrive dette på hans pakke så vil han ikke ha gave av  meg, han syns det er så teit og barnslig. Ja vi er voksne.  Hallo, det er jo bare en lapp som henger på en pakke, ikke noe å lage styr for tenker jeg. Men kan godt slutte å skrive det på pakken hans. 

Er jeg barnslig, eller overreagerer broren  min? De som tror det er troll kan la være å svare.  Dette er ikke troll.

Anonymkode: 09173...fc4

Bare gøy det. Fortsett!

Anonymkode: 8e227...56e

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns også det var kjipt av broren din. Han må få lov til å mene at det er teit, men det var da en veldig kraftig reaksjon.  Jeg skriver navnene til alle menneskene i familien på pakkelappene, inkludert babyen som ikke har noe anelse om hva en pakke er en gang. Jeg pleier ikke å skrive på hunden, men hadde bare syntes det var koselig å få pakke fra noen annens hund eller katt. 

Anonymkode: a6afb...003

Skrevet
Cuntzilla skrev (7 timer siden):

Kanskje han er sur for at katten alltid er med som gratispassasjer på din gave, og ikke gidder å kjøpe en til han selv.

Gi han en fra deg og en fra katten i år :)

Jeg liker dine ressoneringer. I slike omgivelser føler jeg meg hjemme . Oppvokst med at katten  ble personifisert og det var såå koselig. 😀

Anonymkode: 536ec...0ee

Skrevet
Ulven skrev (11 timer siden):

Han er ekstremt barnslig og overdramatisk når han sier at han heller vil droppe å få gave, enn å få en gave med en merkelapp fra Kari og Mons. Og uhøflig vil jeg si. En gave tar man pent imot og takker for, og inneholder den noe man ikke liker eller lappen er feil, så gjør man gode miner til slett spill.

Enig. Skjønner ikke at noen kan irritere seg over dette, uten at det ligger en annen grunn bak. 
Hvis ts er enslig, syns jeg ikke det er noe rart at hun skriver fra Kari og Mons. 
Hvis argumentet er at ikke Mons har vært delaktig i innkjøp og planlegging, er det jaggu mange menn og barn rundt omkring som heller ikke burde fått navnet sitt på lappene. For ikke å snakke om eldre demente som pårørende ordner gave på vegne av. 

Uforskammet opptreden av bror til ts.

Skrevet

Kjære tid, hvorfor bryr han seg? Og hvorfor bryr du deg?

Teori: bryr han seg fordi du er skikkelig crazy cat lady, og han prøver å roe det ned? Og du bryr deg fordi du er skikkelig crazy car lady og føler at katten er barnet ditt?

Anonymkode: 9f481...d2d

Skrevet

Er det ikke litt uhøflig av din bror å diktere en som en får gave av?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...