AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Del Skrevet 19. desember 2021 Hei, vi har forsøkt lenge å bli gravide. Mensen pleier å vare i 5 dager hos meg. Denne perioden kom mensen 2 dager for tidlig og varte bare 2 dager. Mensenmurringene er her fortsatt 1 uke etter denne blødningen. Kan det være håp? Kan det ha vært en svangerskapsblødning? Den var ganske kraftig og jeg har jo lest at det ikke er noe godt tegn… samtidig er disse murringene her enda 🤷♀️ Anonymkode: 8129f...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Del Skrevet 19. desember 2021 Det kan være begge deler rett og slett. Jeg har hatt 2-3 dagers blødning der det var abort og 1 dags blødning hvor det ikke var abort. Ville sjekket med ultralyd hvis jeg var deg:) lykke til. Anonymkode: 98384...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 20. desember 2021 #3 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei, vi har forsøkt lenge å bli gravide. Mensen pleier å vare i 5 dager hos meg. Denne perioden kom mensen 2 dager for tidlig og varte bare 2 dager. Mensenmurringene er her fortsatt 1 uke etter denne blødningen. Kan det være håp? Kan det ha vært en svangerskapsblødning? Den var ganske kraftig og jeg har jo lest at det ikke er noe godt tegn… samtidig er disse murringene her enda 🤷♀️ Anonymkode: 8129f...c6c Har du tatt test? Ved mitt forrige svangerskap så fikk jeg mensen rundt ca vanlig tid, den varte bare 1-2 dager og jeg tenkte ikke mer over det, prøvde ikke få barn da så tenkte ikke så mye på det. Etter denne tiden ble jeg enormt trøtt og til slutt trodde jeg noe var galt. Så viste det seg at jeg var gravid, flere uker på vei da jeg fikk vite det og det stremte som om mensen kom rundt ikm, ikke en festeblødning altså men kun noe hormonelt rart. Ta en test du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Del Skrevet 20. desember 2021 Jeg fikk mensen i går, akkurat som jeg skulle. Men blødde bare friskt blod, ikke noe slim eller brunlig farge slik jeg ALLTID har. I dag blør jeg fortsatt friskt, men mye mindre enn i går. Jeg har liten tro på at jeg er gravid, men lurer mer på om en sånn type blødning er tegn på at jeg ikke har hatt eggløsning? Jeg hadde positive el-tester for 12 dager siden, men tempet ikke denne mnd (orket ikke stresset rundt det). Anonymkode: b5ebc...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 20. desember 2021 #5 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fikk mensen i går, akkurat som jeg skulle. Men blødde bare friskt blod, ikke noe slim eller brunlig farge slik jeg ALLTID har. I dag blør jeg fortsatt friskt, men mye mindre enn i går. Jeg har liten tro på at jeg er gravid, men lurer mer på om en sånn type blødning er tegn på at jeg ikke har hatt eggløsning? Jeg hadde positive el-tester for 12 dager siden, men tempet ikke denne mnd (orket ikke stresset rundt det). Anonymkode: b5ebc...588 Hvis eltestene er helt positive får du stort sett eggløsning, og at mensen kommer ca 2 uker etterpå tyder også på det, så tror ikke du skal bekymre deg. Jeg selv blør også litt varierende men bekrefter el på tester og temping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Del Skrevet 20. desember 2021 Laura80 skrev (7 timer siden): Har du tatt test? Ved mitt forrige svangerskap så fikk jeg mensen rundt ca vanlig tid, den varte bare 1-2 dager og jeg tenkte ikke mer over det, prøvde ikke få barn da så tenkte ikke så mye på det. Etter denne tiden ble jeg enormt trøtt og til slutt trodde jeg noe var galt. Så viste det seg at jeg var gravid, flere uker på vei da jeg fikk vite det og det stremte som om mensen kom rundt ikm, ikke en festeblødning altså men kun noe hormonelt rart. Ta en test du. Ja skal kjøpe en test tror jeg. Men så redd for å få forhåpninger 🙈 Anonymkode: 8129f...c6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 20. desember 2021 #7 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg fikk mensen i går, akkurat som jeg skulle. Men blødde bare friskt blod, ikke noe slim eller brunlig farge slik jeg ALLTID har. I dag blør jeg fortsatt friskt, men mye mindre enn i går. Jeg har liten tro på at jeg er gravid, men lurer mer på om en sånn type blødning er tegn på at jeg ikke har hatt eggløsning? Jeg hadde positive el-tester for 12 dager siden, men tempet ikke denne mnd (orket ikke stresset rundt det). Anonymkode: b5ebc...588 Jeg hadde slike blødninger uten EL. Det var mellomblødninger grunnet hormonkluss (pga PCOS). Men håper selvsagt at tilfellet er annerledes for deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Del Skrevet 20. desember 2021 Jeg fikk blødning da jeg ventet mensen (dagen før ene gangen og på dagen andre gangen), som varte kortere og var mildere i mine to svangerskap. Det var litt tilfeldig at jeg tok en test første gang. Jeg har hatt uvanlige/milde blødninger innimellom uten å være gravid også, så jeg regnet med det var mensen. Andre gang mistenkte jeg graviditet basert på erfaringen første gang. Anonymkode: 62f72...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Del Skrevet 20. desember 2021 Elise93 skrev (1 time siden): Jeg hadde slike blødninger uten EL. Det var mellomblødninger grunnet hormonkluss (pga PCOS). Men håper selvsagt at tilfellet er annerledes for deg 😊 Ja, er litt i tvil om jeg har hatt EL, men fikk positive strimmel- og digitaltester, og de ble negative igjen, så jeg hadde hvert fall LH-stigning. Har ikke PCOS, og ganske regelmessige sykluser, men har tatt noen blodprøver som har vært i grenseland tidligere. Anonymkode: b5ebc...588 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå