AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #21 Skrevet 18. desember 2021 Jeg er kvinne og er 177cm veier 92 kg. Jeg har INGEN problemer på datemarkedet. Jeg har også bilde av meg selv i helfigur på Tinder. Anonymkode: 19a87...445 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #22 Skrevet 18. desember 2021 Yes, jeg er samboer med en flott veltrent mann på ca 110kg, og i mine øyne er han verdens kjekkeste❤️ vekten hans bryr jeg meg lite om😊 Anonymkode: 5ba67...120
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #23 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Yes, jeg er samboer med en flott veltrent mann på ca 110kg, og i mine øyne er han verdens kjekkeste❤️ vekten hans bryr jeg meg lite om😊 Anonymkode: 5ba67...120 Hvorfor bor du sammen med en mann som er på Tinder? Anonymkode: 468aa...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #24 Skrevet 18. desember 2021 Nå legger jeg vekk peanøttposen, ass🙈 Anonymkode: 21a65...ff5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #25 Skrevet 18. desember 2021 For meg som har en preferanse for større kvinner synes jeg vel heller det er en uting at de nettopp bruker bilder som gjør at det er vanskelig å finne dem på f.eks. Tinder. Anonymkode: ca2d4...600 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #26 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tolker dette som du er ironisk og egentlig enig med meg? Anonymkode: b63d3...46f Absolutt ikke ironisk! Tolker hele innlegget ditt som at du er alt for opptatt av det ytre.. Anonymkode: f1065...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #27 Skrevet 19. desember 2021 Doktor Dyregod skrev (13 timer siden): Det ytre er ikke det viktigste For kvinner jo. Men menn er snille. Anonymkode: 8004f...4dc
Doktor Dyregod Skrevet 19. desember 2021 #28 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For kvinner jo. Men menn er snille. Anonymkode: 8004f...4dc Jeg kan ikke svare for kvinner. Jeg kan bare svare for meg. Men hvis det er tilfelle, så er ikke det de kvinnene jeg gidder å ofre mye tid på.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #29 Skrevet 19. desember 2021 Ærlighet er vel det viktigste. Uavhengig om det gjelder vekt, gamle bilder eller glansbilder. Å skjule hvordan man egentlig ser ut er mer dealbreaker enn hva som blir skjult. Anonymkode: 0c685...62a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #30 Skrevet 19. desember 2021 Ja, det finnes MANGE mennesker som tenner på menn eller kvinner på rundt eller over 100 kg. 🤦♀️ AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hadde aldri klart meg med en stor dame. Kan bare tenkte meg hvor kleint det er når jeg må dra alt fettet til side som en teatergardin for å finne fitta. Ikke veldig delikat. Anonymkode: 4ea24...40e Du har jo helt klart aldri forsøkt så du har strengt tatt ikke livseefaring nok til å avgjøre at du ikke hadde klart deg med en stor dame. Men godt mulig du ikke hadde vært noen god match, ja. Det skorter nok på... noe... Anonymkode: 15afc...f35 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #31 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det noen som egentlig tenner på damer, eller menn på godt over 100 kg?! Noen som har møtt noen og funnet ut først når man møtes at daten er diger? Hvordan reagerte dere? Om noen store har opplevd at daten ikke viste du var stor? Hvordan gikk det? Jeg ville ikke fortsatt daten om personen var helt forskjellig i virkeligheten enn på bildene. Anonymkode: b63d3...46f Spørsmålet her er vel egentlig om (tinder-)daten har utelatt info om utseende og hva man syns om det. Jeg har ikke opplevd å ha blitt lurt på den måten, og jeg har ikke forledet folk ved å gi et uriktig bilde av alder/høyde/vekt heller. Ser ikke poenget, for man blir jo åpenbart fersket når man skal møte personen. Og, jo jeg syns slike opplysninger er greie å dele på forhånd, så kan man ta stilling til om personligheten er så spennende at man er interessert selv om formatet ikke er drømmeinnpakningen. Hadde nok følt meg litt snurt om det dukket opp en ualminnelig tykk, tynn eller lav (er ganske høy selv) mann på date. Viser vedkommende seg å være alvorlig feit, så har vi nok et veldig ulikt interesse- og aktivitetsnivå og er en dårlig match siden jeg vil ha noen som er lik meg der. Hjelper lite å være en blomst av en personlighet hvis fysisk tiltrekking ikke finnes. Anonymkode: a2774...961 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #32 Skrevet 19. desember 2021 De fleste hadde vell tenkt litt om dagen hadde sett helt annerledes ut i virkeligheten enn på bildet men de aller fleste som er overvektig, inkludert meg selv, tar jo ikke akkurat bildet nedenfra med dobbelthaka visende bare for å få frem at man er feit. De aller fleste som er rundere har jo naturlig et rundere ansikt også så jeg syns egentlig det er vanskelig å skjule det uansett om man tar bilde fra den aller beste vinkelen og uten kroppen til synet. Man har lært at feit er uattatraktivt og derfor tar man gjerne selfie som fremhever andre ting enn akkurat det. Tror ikke de fleste mener å skjule at de er større men man er rett og slett bare lært opp til å ta de "beste bildene" man kan ta ut ifra en viss standard. Personlig hadde jeg nok gått på daten selv om personen så annerledes ut men det har jo selvfølgelig satt meg litt ut hvis det var typ et bilde fra de var 20 og tynn og nå har for eksempel lagt på seg av diverse grunner men som overvektig selv kan jeg jo skjønne det. Ikke alle som engang syns de selv ser feitere ut fordi vektoppgang har vært veldig gradvis. Vekta bryr jeg meg ikke spesielt om, så lenge det er en god fyr og han ikke er så stor at han sliter med daglige ting og helse generelt. Anonymkode: 31eca...a0b 1
wandagirl Skrevet 19. desember 2021 #34 Skrevet 19. desember 2021 Det bør ikke være et spm om man tenner på det du nevner i hovedinnlegget. Men, man bør helt klart ha en representativ profil med bilder som viser hvordan du ser ut. Der tror jeg mange kunne hatt et godt utbytte av å ta nye bilder. Det er ikke greit å møte opp til en date uten å ha delt nye bilder, dersom det er slik at du bruker bilder som er ti år gamle eller det er en forskjell på 30kg. Jeg bruker bilder som er tatt det siste året og hvertfall et bilde i helfigur. utseendet er ikke alt, men det er noe av det første man legger merke til🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #35 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er det noen som egentlig tenner på damer, eller menn på godt over 100 kg?! Noen som har møtt noen og funnet ut først når man møtes at daten er diger? Hvordan reagerte dere? Om noen store har opplevd at daten ikke viste du var stor? Hvordan gikk det? Jeg ville ikke fortsatt daten om personen var helt forskjellig i virkeligheten enn på bildene. Anonymkode: b63d3...46f kommer veldig an på personen synes jeg, noen kan leve ganske sunn og sliter med overvekt,men de som er overvekt fordi de ikke gjør noe med det, så er det ikke noe for meg Anonymkode: 91f92...1ae
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #36 Skrevet 19. desember 2021 Møtt en del menn på tinder og de har alle vært lettet når de så jeg var tynn i virkeligheten også. Flere av de har bare sagt beklager og gått når de så daten som hadde jukset med vekten/bildene. Klart det finnes mange som syns overvekt er ok, men å juge seg til en date er ikke veien å gå for man føler seg lurt bare. Anonymkode: 8afb0...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #37 Skrevet 19. desember 2021 Har pult ei på ca. 120 kg flere ganger og det var ett av mine beste ligg. Størrelse har ingenting å si for meg, men det er veldig fint hvis folk velger bilder som sier noe om hvor store de er slik at de får filtrert vekk drittsekkene, sånn for deres egen skyld. Anonymkode: 2ca8d...c3f 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #38 Skrevet 19. desember 2021 Det er ikke et problem så lenge man er ærlig om det. Jeg har i hvert fall ikke hatt problemer med å få matcher eller dater, men så er jeg ærlig også. Det står til og med i profilen min at jeg er overvektig. Og med bilde både i helfigur og av ansiktet. Nå skal det sies at jeg er lettere overvektig, så jeg er ikke sååå stor, men overraskende mange (superkjekke) menn som synes det er fint. Hjelper vel å ha formene på "rett plass også" (store pupper og stor rumpe). Anonymkode: fa55c...858 1
Embla82 Skrevet 19. desember 2021 #39 Skrevet 19. desember 2021 I sånne diskusjoner synes jeg folk ofte får det til å høres ut som om folk enten er tynne og "normale" eller digre. De fleste er vel et sted imellom. Jeg forstår ikke helt hvordan det kan være så enorme avvik fra forventning til virkelighet om man har sett bilder. Men for å svare: Jeg kan godt tenne på noen som er overvektig. Jeg foretrekker nok noe midt imellom, gode former på en dame eller en litt bamsete mann. Men det er til slutt personlighet og kjemi som teller, og det er vanskelig å si før man har møttes. Noen er mer opptatt av et bestemt utseende, så det er veldig lurt å ha en ærligst mulig profil. Så slipper man at noen blir skuffet etter møte, og man slipper å gå slipp av dem som synes man er helt topp som man er. Jeg kan forstå at kvinner kvier seg for å være for ærlige i profilen fordi det rett og slett er mye shaming av kvinner som går på utseende. Jeg tror ikke menn opplever det på samme måte. At folk som ikke er interessert tar kontakt for å fortelle hva som er feil med dem.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #40 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke et problem så lenge man er ærlig om det. Jeg har i hvert fall ikke hatt problemer med å få matcher eller dater, men så er jeg ærlig også. Det står til og med i profilen min at jeg er overvektig. Og med bilde både i helfigur og av ansiktet. Nå skal det sies at jeg er lettere overvektig, så jeg er ikke sååå stor, men overraskende mange (superkjekke) menn som synes det er fint. Hjelper vel å ha formene på "rett plass også" (store pupper og stor rumpe). Anonymkode: fa55c...858 Om du skriver i teksten at du er overvektig så tipper jeg du får en del fetisjfolk som tar kontakt? Er det virkelig det du vil legge vekt på? Anonymkode: ea812...4a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå