Gå til innhold

Store damer på tinder.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som egentlig tenner på damer, eller menn på godt over 100 kg?! Noen som har møtt noen og funnet ut først når man møtes at daten er diger? Hvordan reagerte dere? Om noen store har opplevd at daten ikke viste du var stor? Hvordan gikk det? Jeg ville ikke fortsatt daten om personen var helt forskjellig i virkeligheten enn på bildene. 

Anonymkode: b63d3...46f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ytre er ikke det viktigste

• Liker 6
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (1 minutt siden):

Det ytre er ikke det viktigste

Så om dagen din dukket opp å veide 30 kg mer enn på bildene skadde det vært greit? Du kunne være sammen med en feit valkete person med digre hengepupper om det er bra personlighet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så om dagen din dukket opp å veide 30 kg mer enn på bildene skadde det vært greit? Du kunne være sammen med en feit valkete person med digre hengepupper om det er bra personlighet?

Hell yeah! 

Anonymkode: f1065...bc6

• Liker 15
Skrevet

En mann over 100 kg? Ja takk 🤤🤤

Anonymkode: 2319d...ba5

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok reagert om personen i virkeligheten var veldig annerledes enn personen på bilde. Tror nok ikke jeg hadde sveipet høyre om personen var ekstremt overvektig heller.

Anonymkode: 5818e...1a4

• Liker 2
Skrevet

Ååå moro tidsfordriv på en lørdagskveld: la oss snakke dritt om overvektige🌹 DET er jo noe nytt og spennende, ingen som har gjort det før. La oss nå se hvor mye nedsettende du klarer å lire ut av deg. HERREGUUUUUD så givende🤩

Anonymkode: c925d...dcf

• Liker 18
Skrevet

Jeg dater bare menn over 100 kg 😛

Men ikke overvektige menn.

Anonymkode: a5b19...84a

• Liker 1
Skrevet

Det er mange dealbreakers på første date. 

At man ikke liker utseendet er jo bare ett av de.

Så so what liksom.

Anonymkode: a5b19...84a

Skrevet

Det er en uting å presentere seg som noe helt annet enn det man er. Det handler om å være real og ikke minst beskytte seg selv, tenker jeg. 

Anonymkode: 7f43f...df6

• Liker 4
Skrevet

Vekt kan man gjøre noe med, en shitty personlighet blir man aldri kvitt. 

Anonymkode: 78dbb...9b3

• Liker 14
Skrevet (endret)

Tinder er jo en forferdelig overfladisk app. Alt handler om å være sånn og sånn. Helst bare sportslige bilder, se hvor flink jeg er som har besteget tre fjelltopper, og se hvor flink er til å stå på ski, osv. For å ikke å snakke om høyden. Alt dette er ikke viktig i det hele tatt! Det finnes mange flotte kvinner og menn som er overvektige. 

Endret av Kate Upton
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vil heller være sammen med ei som er stor, snill og smart enn ei som er tynn og tjukk i huet

• Liker 10
Skrevet

Sikkert samme fyr som lager alle disse trådene. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hell yeah! 

Anonymkode: f1065...bc6

Tolker dette som du er ironisk og egentlig enig med meg?

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det noen som egentlig tenner på damer, eller menn på godt over 100 kg?! Noen som har møtt noen og funnet ut først når man møtes at daten er diger? Hvordan reagerte dere? Om noen store har opplevd at daten ikke viste du var stor? Hvordan gikk det? Jeg ville ikke fortsatt daten om personen var helt forskjellig i virkeligheten enn på bildene. 

Hadde aldri klart meg med en stor dame. Kan bare tenkte meg hvor kleint det er når jeg må dra alt fettet til side som en teatergardin for å finne fitta. Ikke veldig delikat.

Anonymkode: 4ea24...40e

Skrevet

Det er MANGE korpulente og overvektige menn på tinder. Så dette har lite med kjønn å gjøre. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg gir f om dama er 100 kilo, så lenge jeg får knulle henne…

Anonymkode: d761e...e25

Skrevet

Jeg er nyskjerrig på store menn, fordi jeg ikke har opplevd det. Men om det var snakk om forhold tror jeg ikke det hadde passa min livsstil.  

Anonymkode: ea812...4a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vekt kan man gjøre noe med, en shitty personlighet blir man aldri kvitt. 

Akkurat! 

Anonymkode: 63928...54e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...