AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #61 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ... damer kun vil ha slemme, utro menn…. ts Anonymkode: 45a1f...b21 Ta deg en tur til psykolog, du. Anonymkode: 51615...97d 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #62 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): norske jenter går bare etter playere og bad-boys... Anonymkode: 45a1f...b21 I denne sammenhengen er du nettopp en "bad" boy. Du gjør ingenting fornuftig, snylter på foreldrene dine, og har et negativt syn på damer. Anonymkode: 51615...97d 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #63 Skrevet 19. desember 2021 Damene velger som regel slemme menn, men angrer fort pga alt volden. Oss snille menn får aldri en sjanse… Å være snill er synonymt med å ikke få seg et ligg i dette samfunnet. Anonymkode: 1f10b...b42
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #64 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Damene velger som regel slemme menn, men angrer fort pga alt volden. Oss snille menn får aldri en sjanse… Å være snill er synonymt med å ikke få seg et ligg i dette samfunnet. Anonymkode: 1f10b...b42 Huff det må være så slitsomt og synes så fryktelig synd på seg selv. Anonymkode: e6ae8...437 8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #65 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Damene velger som regel slemme menn, men angrer fort pga alt volden. Oss snille menn får aldri en sjanse… Å være snill er synonymt med å ikke få seg et ligg i dette samfunnet. Anonymkode: 1f10b...b42 Enig i dette. Min bror er som sagt 26, han tjener sikkert rundt 1 mill i året, har lang utdannelse, ser bra ut og er hyggelig, han er også kronisk singel, bortsett fra litt kristne jenter med angst for sex og intimitet.... Jeg har en venn som er en skikkelig bad-boy, han får damer ved å bare et lite vink, og han vet det. I følge ham er det å få seg et forhold ikke noe problem for en mann som er middels pen og oppover.... damer har en tendens til å overse snille og trofaste menn... bare ikke gå i bitterhetsfella. Anonymkode: 45a1f...b21
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #66 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig i dette. Min bror er som sagt 26, han tjener sikkert rundt 1 mill i året, har lang utdannelse, ser bra ut og er hyggelig, han er også kronisk singel, bortsett fra litt kristne jenter med angst for sex og intimitet.... Jeg har en venn som er en skikkelig bad-boy, han får damer ved å bare et lite vink, og han vet det. I følge ham er det å få seg et forhold ikke noe problem for en mann som er middels pen og oppover.... damer har en tendens til å overse snille og trofaste menn... bare ikke gå i bitterhetsfella. Anonymkode: 45a1f...b21 Du får deg ikke dame fordi du er en lat slabbedask, det har ingenting med at du er så "snill" som du mener. Anonymkode: e6ae8...437 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #67 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du får deg ikke dame fordi du er en lat slabbedask, det har ingenting med at du er så "snill" som du mener. Anonymkode: e6ae8...437 Jeg snakket om lillebroren min, han er ihvertfall ikke lat for å si det sånn, doktorgrad i kjemi og godt betalt yrke.... Anonymkode: 45a1f...b21
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #68 Skrevet 19. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis jeg fikk en bra betalt jobb, god utdannelse og egen bolig da? Da ville det neppe løsne for meg på damefronten, fordi damer kun vil ha slemme, utro menn…. ts Anonymkode: 45a1f...b21 Jeg skal love deg at selvmedlidenhet kombinert med et så svart/hvitt verdensbilde som du viser her er særdeles turn-off for de fleste damer. Anonymkode: 10904...082 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #69 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): I denne sammenhengen er du nettopp en "bad" boy. Du gjør ingenting fornuftig, snylter på foreldrene dine, og har et negativt syn på damer. Anonymkode: 51615...97d Hahaha spot on. TS må innse at han har ekstremt dårlige kvaliteter som sier alt for mye om hvordan han er som person. Og det har absolutt ingenting med å være snill eller ikke å gjøre. I den virkelige verden så er jo ikke normen sammen med slemme menn som slår, dette er noe av det dummeste jeg har lest 😂 Enn å være så lite endringsvillig med så lite selvinnsikt at man lager seg en slik virkelighet for å slippe å ta ansvar. Anonymkode: 4023d...df8
Antiviruset Skrevet 19. desember 2021 #70 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har satser innenfor musikken, vært villig til å flytte for den også. Men er ikke god nok til dette. Jeg har forsøkt å være player når jeg snakker med damer på trening, men de vil ikke snakke med meg hvis ikke jeg får en BMW cabriolet og minst 3 mill på sparekontoen… Hør har da gutt! For det er dette du er! Du må gjøre noe med din egen situasjon. Søke jobber som er bedre betalt, ta utdannelse som kvalifiserer til dette og det kan være hard jobbing over litt tid. Leve av musikken er det ytterst få musikere som kan. Det er bare promiller av musikere som kan det, og slik har det alltid vært. Du må da være ekstremt dyktig, kunne synge godt og lage egen musikk som treffer mange. Det krever et stort talent og dedikert interesse og hard jobbing. De aller fleste er bare ikke der. Da blir det en hobby og ikke noe annet. Jeg hadde en drøm om å bli profesjonell fotballspiller, det ble med drømmen for å si det slik. For de aller fleste er det akkurat slik, og blir aldri noe mer en det. Det er nesten ingen i Norge som har 3 mill på sparekontoen Om de har dette så har de jobbet knallhardt for det og er ofte godt etablerte og litt eldre mennesker. En grei jobb, eie egen bolig og kontroll på gjelden sin er den plassen i livet de fleste er og forblir. Der kan du komme også om du jobber for det og gir det tid.
miss summers Skrevet 19. desember 2021 #71 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har satser innenfor musikken, vært villig til å flytte for den også. Men er ikke god nok til dette. Jeg har forsøkt å være player når jeg snakker med damer på trening, men de vil ikke snakke med meg hvis ikke jeg får en BMW cabriolet og minst 3 mill på sparekontoen… Anonymkode: 45a1f...b21 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis jeg fikk en bra betalt jobb, god utdannelse og egen bolig da? Da ville det neppe løsne for meg på damefronten, fordi damer kun vil ha slemme, utro menn…. ts Anonymkode: 45a1f...b21 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har lyst, men jeg vil heller treffe ei norsk dame, og få familie her. Det tenker jeg er lettere mtp kulturen osv... Men norske jenter går bare etter playere og bad-boys... Anonymkode: 45a1f...b21 Du er jo allerede en bitter incel. En lat en i tillegg. Du har hittil i tråden ikke vist en eneste god grunn til at noen skulle ønske å være venn med deg engang, så giddalaus og dårlig menneskesyn har du. Ta deg sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #72 Skrevet 19. desember 2021 Det er ikke deg det er synd på, det er foreldrene dine. Musiker, du liksom, hvorfor ikke fotballproff i utlandet. Bli voksen! Stå opp om morran, ta trucklappen, bli plukklagerets mest pålitelige arbeidsmann, plutselig trenger de en arbeidsleder. NAV ønsker å hjelpe folk som ønsker å ta seg sammen, ta kontakt. Anonymkode: c534a...b78
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #73 Skrevet 19. desember 2021 At noen menn sliter med å finne kjærlighet er et stort samfunnsproblem. Er man en snill mann må man belage seg på å ikke få fitte fordi kvinnene er tiltrukket bad boys… Støre snakker mye om «vanlige folks tur», men gjør ingenting for å fordele godene. Det er synd, fordi dette kommer til å koste samfunnet dyrt i lengden. Anonymkode: 1f10b...b42
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #74 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke deg det er synd på, det er foreldrene dine. Musiker, du liksom, hvorfor ikke fotballproff i utlandet. Bli voksen! Stå opp om morran, ta trucklappen, bli plukklagerets mest pålitelige arbeidsmann, plutselig trenger de en arbeidsleder. NAV ønsker å hjelpe folk som ønsker å ta seg sammen, ta kontakt. Anonymkode: c534a...b78 Jeg nedverdiger meg ikke til å gå på NAV, tenk hva det ville gjøre med omdømmet og brandet mitt hvis de ser meg på det lokale Nav kontoret. Ikke vil jeg jobbe i kassa på rema heller for 300 laks i året Anonymkode: 45a1f...b21
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #75 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At noen menn sliter med å finne kjærlighet er et stort samfunnsproblem. Er man en snill mann må man belage seg på å ikke få fitte fordi kvinnene er tiltrukket bad boys… Støre snakker mye om «vanlige folks tur», men gjør ingenting for å fordele godene. Det er synd, fordi dette kommer til å koste samfunnet dyrt i lengden. Anonymkode: 1f10b...b42 Snille menn har en tendens til å bli oversett i samfunnet, men det er ikke noe nytt tror jeg, det har vært slik i tusener av år... kanskje med unntak av etterkrigstider, der mange menn var falt i krig og det var et stort kvinneoverskudd... Anonymkode: 45a1f...b21
Rosatoast Skrevet 19. desember 2021 #76 Skrevet 19. desember 2021 Incel alert!! Hvis du tror at du må ha BMW og 3 millioner på konto, for å få deg dame. Så forstår jeg godt hvorfor du ikke får noen dame, kvinner er ikke på direkte utkikk etter dette. Det dummeste jeg har hørt faktisk! 1
Perleugla Skrevet 19. desember 2021 #77 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har satser innenfor musikken, vært villig til å flytte for den også. Men er ikke god nok til dette. Jeg har forsøkt å være player når jeg snakker med damer på trening, men de vil ikke snakke med meg hvis ikke jeg får en BMW cabriolet og minst 3 mill på sparekontoen… Anonymkode: 45a1f...b21 Dette er jo ikke sant. Det er et rimelig stort sprang mellom bo hjemme uten jobb og BMW cabriolet og 3 mill på konto. Om jeg var singel i dag tror jeg at jeg hadde satt som minimumskrav at mannen jeg datet kunne forsørge seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #78 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At noen menn sliter med å finne kjærlighet er et stort samfunnsproblem. Er man en snill mann må man belage seg på å ikke få fitte fordi kvinnene er tiltrukket bad boys… Støre snakker mye om «vanlige folks tur», men gjør ingenting for å fordele godene. Det er synd, fordi dette kommer til å koste samfunnet dyrt i lengden. Anonymkode: 1f10b...b42 Og akkurat det der tankesettet er fallgruven deres. Det at dere ikke får dame fordi dere er for "snille" er en forvrengt virkelighet som dere har skapt dere i deres egne hoder. Det at dere er så "snille" er absolutt ikke grunnen til at dere ikke får damer, det kan jeg love deg! Hadde jeg vært dere hadde jeg heller begynt å reflektere over blant annet holdningen du utviser her når du sier at snille menn ikke får seg fitte. Vel hvis det å få seg fitte er det største målet i ditt liv, så håper jeg inderlig at det aldri blir noe på deg. Det er ett større problem at dere har ett forkastelig syn på kvinner blant annet. Og ikke minst det at dere synes så jævelig synd på dere selv, det er så turnoff at jeg ikke klarer å beskrive det. Hvem i helsike har lyst til å ligge med noen som synes så synd på selv, og det uten å prøve å få det bedre i livet? Anonymkode: e6ae8...437 3
Perleugla Skrevet 19. desember 2021 #79 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tusen takk for ditt innlegg. Ja, jeg tror det er mange grunner til at menn som meg ikke lykkes i livet. Det er stort mannsoverskudd i samfunnet, det gjør at det ikke blir en for alle slik som på 1920-30 tallene, der det var overskudd av damer. I tillegg til at de mest populære mennene resirkuleres. Jeg tror det hele med taperstatus blant noen menn vedvarer selvom de har en god jobb, god lønn, god utdannelse, høye og en fet bil, det eneste som teller er hvor mange damer de har ligget med og kastet vekk etterpå. Anonymkode: 45a1f...b21 Hvorfor var det færre menn i disse årene? Jo fordi mange menn døde i krig. Ikke fremstill det som mye bedre å være mann i disse årene. Menn som ikke kunne forsørge seg selv og en familie fikk vel heller ikke familie i de tider. Du beskriver i tidligere innlegg i tråden at nerdene har fått seg alt det du ønsker deg. Da har vel heller ikke «taperstatusen» holdt seg. 1
Perleugla Skrevet 19. desember 2021 #80 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har forsøkt, jeg har studert medisin i 3 år, men det var dessverre aldri noe for meg, jeg manglet evnene, jeg prøvde meg på vernepleie og på grunnskolelærerstudiet, det funket heller ikke. Deretter prøvde jeg å realisere musikerdrømmen min, men har ikke lykkes heller, er åpen for å flytte for musikken. Jeg drømte om et vanlig liv, med kone og barn, god jobb, hus og hage... Anonymkode: 45a1f...b21 Du fikk dårlige karakterer, men studerte medisin. Jeg tror ikke på deg. Du dikter fritt etter hva som passer svar fu får i tråden. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå