AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Hei, jeg er idag 28 og bor hjemme, uten jobb, uten dame og uten utdannelse. Jeg er jomfru også. Jeg drømmer om å bli musiker. Jeg er høy og normalt utseende. Jeg var skikkelig kul på skolen, fikk moped tidlig og hadde en laidback holdning, men fikk dårlige karakterer og har siden den gang ikke kommet igang med livet….. jeg har mange bekjente fra skolen som var nerder på skolen, men idag har fått fet jobb, utdannelse, leilighet, dame, rå bil, blitt godt trente… jeg kjenner på bitterhet når jeg ser hvor kjapt det er snudd siden skuletida… jeg har til og med introverte venner som har fått utdannelse, jobb og damer…. Det har egentlig aldri funka for meg med skolen og med damer, damene var heller ikke interesserte da jeg var kongen på skolen….. jeg gruer meg til jul, fordi søstrene mine fra Oslo som begge er blitt advokater kommer hjem, har fått samboer, mye penger etc…. Jeg føler meg så svak som mann… jeg har ikke penger nok til å dra til Thailand en gang og gå på bordell der…. Kan dere hjelpe meg med ikke å gå i bitterhetsfella?? Hvorfor ble det sånn med meg her i livet?? Anonymkode: 45a1f...b21
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Hva med å kanskje bare ta og skjerpe deg så neste jul blir bedre..? Anonymkode: 5d177...39e 19
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Få deg en jobb, uansett hva! Begynn å trene. Spar alt du kan til et eget sted å bo. Og ikke lull deg inn i selvmedlidenhet. Det er en grei start.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 Den eneste som kan få deg ut av bitterfella er deg selv altså! Absolutt ingenting av det andre folk sier kan hjelpe. DU må selv finne tak i deg selv og gjøre ting som gjør livet ditt bedre! Du er ikke for sen til å ta utdannelse! Og hvorfor bor du hjemme??? Har du ikke jobb? begynn å trene, Finn en jobb og en leilighet. Ingen kvinne vil ha en mann som fremdeles bor hos foreldrene Anonymkode: a7a5c...62e 10
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å kanskje bare ta og skjerpe deg så neste jul blir bedre..? Anonymkode: 5d177...39e Dævendøtte skrev (1 minutt siden): Få deg en jobb, uansett hva! Begynn å trene. Spar alt du kan til et eget sted å bo. Og ikke lull deg inn i selvmedlidenhet. Det er en grei start. Jeg har satser innenfor musikken, vært villig til å flytte for den også. Men er ikke god nok til dette. Jeg har forsøkt å være player når jeg snakker med damer på trening, men de vil ikke snakke med meg hvis ikke jeg får en BMW cabriolet og minst 3 mill på sparekontoen… Anonymkode: 45a1f...b21
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den eneste som kan få deg ut av bitterfella er deg selv altså! Absolutt ingenting av det andre folk sier kan hjelpe. DU må selv finne tak i deg selv og gjøre ting som gjør livet ditt bedre! Du er ikke for sen til å ta utdannelse! Og hvorfor bor du hjemme??? Har du ikke jobb? begynn å trene, Finn en jobb og en leilighet. Ingen kvinne vil ha en mann som fremdeles bor hos foreldrene Anonymkode: a7a5c...62e Jeg bor hjemme av økonomiske årsaker. Uten jobb fordi ingen vil ansette meg, jeg har ikke vært på nav, fordi foreldrene mine har godt råd, og ikke vil være strenge mot meg. Jeg er ikke stolt over meg selv, jeg skammer meg over meg selv, tro meg. Anonymkode: 45a1f...b21
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 Nå har du forsøkt å få det til som musiker, og ser at det ikke går som du ønsker. Hva er plan B, C og D? Du er den eneste som kan gjøre noe med situasjonen, og det er utrolig mye du kan velge å gjøre! Anonymkode: 51ece...f7a 13
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #8 Skrevet 18. desember 2021 Fordi musiker er en karriere bare de aller mest talentfulle og hardtarbeidende lykkes i. Og du har valgt å være laidback. Talentet ditt vet jeg ingenting om, men de færreste har det som skal til. Få jenter blir tiltrukket av noen som elsker seg selv aller mest. Siden du skriver at du var kongen på skolen kan det kanskje høres ut som om du har vært sånn. Og at du i det hele tatt vurderer prostituerte vil få de fleste til å styre unna. Anbefaler deg å legge bort holdningen om at masse penger er viktig, og finne en yrkesveileder som kan hjelpe deg å finne en jobb du kan trives i. Akseper at du er helt vanlig og fokuser på hva du har å tilby en drømmekvinne, og ikke på at du vil ha noen å ligge med. Anonymkode: 85182...d12 12
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #9 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi musiker er en karriere bare de aller mest talentfulle og hardtarbeidende lykkes i. Og du har valgt å være laidback. Talentet ditt vet jeg ingenting om, men de færreste har det som skal til. Få jenter blir tiltrukket av noen som elsker seg selv aller mest. Siden du skriver at du var kongen på skolen kan det kanskje høres ut som om du har vært sånn. Og at du i det hele tatt vurderer prostituerte vil få de fleste til å styre unna. Anbefaler deg å legge bort holdningen om at masse penger er viktig, og finne en yrkesveileder som kan hjelpe deg å finne en jobb du kan trives i. Akseper at du er helt vanlig og fokuser på hva du har å tilby en drømmekvinne, og ikke på at du vil ha noen å ligge med. Anonymkode: 85182...d12 Før i tida var jeg mest opptatt av å ligge rundt, forsøkte å være player uten suksess. Idag er jeg mere interessert i et forhold og å stifte en familie, problemet er at jeg ikke har inntekt, bolig, utdannelse eller jobb til å tilby damer en trygg framtid. Det er veldig vondt. Spesielt det å se rare nerder fra skolen leve perfekte liv i byene…. De svømmer i sex, penger etc… Anonymkode: 45a1f...b21
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #10 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei, jeg er idag 28 og bor hjemme, uten jobb, uten dame og uten utdannelse. Jeg er jomfru også. Jeg drømmer om å bli musiker. Jeg er høy og normalt utseende. Jeg var skikkelig kul på skolen, fikk moped tidlig og hadde en laidback holdning, men fikk dårlige karakterer og har siden den gang ikke kommet igang med livet….. jeg har mange bekjente fra skolen som var nerder på skolen, men idag har fått fet jobb, utdannelse, leilighet, dame, rå bil, blitt godt trente… jeg kjenner på bitterhet når jeg ser hvor kjapt det er snudd siden skuletida… jeg har til og med introverte venner som har fått utdannelse, jobb og damer…. Det har egentlig aldri funka for meg med skolen og med damer, damene var heller ikke interesserte da jeg var kongen på skolen….. jeg gruer meg til jul, fordi søstrene mine fra Oslo som begge er blitt advokater kommer hjem, har fått samboer, mye penger etc…. Jeg føler meg så svak som mann… jeg har ikke penger nok til å dra til Thailand en gang og gå på bordell der…. Kan dere hjelpe meg med ikke å gå i bitterhetsfella?? Hvorfor ble det sånn med meg her i livet?? Anonymkode: 45a1f...b21 Ikke råd til å dra på bordell i Thailand en gang,??Utrolig hva folk er villig til å betale for. Kom deg i jobb og slutt og fokusere på kun fitta så ordner det seg. Jeg hadde ikke villet ha en mann som har brukt flere tusen på reise til bordell får kun å få seg fitte. Er vel overfladisk for meg. Anonymkode: 82210...45a 10
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #11 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Før i tida var jeg mest opptatt av å ligge rundt, forsøkte å være player uten suksess. Idag er jeg mere interessert i et forhold og å stifte en familie, problemet er at jeg ikke har inntekt, bolig, utdannelse eller jobb til å tilby damer en trygg framtid. Det er veldig vondt. Spesielt det å se rare nerder fra skolen leve perfekte liv i byene…. De svømmer i sex, penger etc… Anonymkode: 45a1f...b21 Du har vært opptatt av å ligge rundt, men er jomfru..? Om du ikke er god nok til å klare deg som musiker får du finne på noe annet. Bli sykepleier, da får du både jobb og kvinnelige kolleger. Anonymkode: 5d177...39e 15
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #12 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har satser innenfor musikken, vært villig til å flytte for den også. Men er ikke god nok til dette. Jeg har forsøkt å være player når jeg snakker med damer på trening, men de vil ikke snakke med meg hvis ikke jeg får en BMW cabriolet og minst 3 mill på sparekontoen… Anonymkode: 45a1f...b21 Hvorfor ikke bli litt mer ydmyk og sette lista litt lavere. Ta opp igjen fag på sonans og få den en skikkelig utdannelse. Og for all del dropp player kortet, og slutt å innbill deg at du er så digg. Slikt er aldri sjarmerendd, player funket sikkert på vgs, men i voksenlivet gjelder det å oppføre seg voksent og som et godt med menneske. Skru ned forventnigene et par hakk. Start med utdanning, og ta en ting av gangen, slik at du får ryddet opp i eget liv. Drit i trening, ingen ønsker vel å bli sammen med en vaskebrett gutt, som kun tenker utseende og driter i utdanning, jobb og økonomi. Bli voksen. Anonymkode: 255e5...b2e 9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #13 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ikke bli litt mer ydmyk og sette lista litt lavere. Ta opp igjen fag på sonans og få den en skikkelig utdannelse. Og for all del dropp player kortet, og slutt å innbill deg at du er så digg. Slikt er aldri sjarmerendd, player funket sikkert på vgs, men i voksenlivet gjelder det å oppføre seg voksent og som et godt med menneske. Skru ned forventnigene et par hakk. Start med utdanning, og ta en ting av gangen, slik at du får ryddet opp i eget liv. Drit i trening, ingen ønsker vel å bli sammen med en vaskebrett gutt, som kun tenker utseende og driter i utdanning, jobb og økonomi. Bli voksen. Anonymkode: 255e5...b2e Lillebroren min er alt det du sier, velutdannet, rik, fast ansatt med jobb lønn, egen bolig oh bil, men utrent, han pusher aldri seg selv, han er akkurat like jomfru som meg, han har bare hatt korte forhold til kristne jenter som ikke ville ha sex før etter ekteskapet. Han sliter selv sier han med å få dame, det er fordi han ikke er veltrent, men snarere slank.. og altfor snill tror jeg. Vi støtter hverandre, og han er mitt idol. Sier ikke dette for å ydmyke ham, men fordi jeg ikke tror utdanning mv er viktig for dagens damer…. Anonymkode: 45a1f...b21
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #14 Skrevet 18. desember 2021 Vel istedet for å lage tråder om dette hver tredje dag her ikke år etter år, så hva med å faktisk gjøre noe som får deg til å få det bedre psykisk, få et bedre sosialt liv og skaffe deg en jobb? Du kan ikke forvente at ting faller ned i fanget på deg bare du sutrer nok. Anonymkode: 1529e...d4d 11
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #15 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du har vært opptatt av å ligge rundt, men er jomfru..? Om du ikke er god nok til å klare deg som musiker får du finne på noe annet. Bli sykepleier, da får du både jobb og kvinnelige kolleger. Anonymkode: 5d177...39e Jeg ville være player, men som jeg selv innrømte fikk jeg det ikke helt til…. Anonymkode: 45a1f...b21
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #16 Skrevet 18. desember 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, jeg er idag 28 og bor hjemme, uten jobb, uten dame og uten utdannelse. Jeg er jomfru også. Jeg drømmer om å bli musiker. Jeg er høy og normalt utseende. Jeg var skikkelig kul på skolen, fikk moped tidlig og hadde en laidback holdning, men fikk dårlige karakterer og har siden den gang ikke kommet igang med livet….. jeg har mange bekjente fra skolen som var nerder på skolen, men idag har fått fet jobb, utdannelse, leilighet, dame, rå bil, blitt godt trente… jeg kjenner på bitterhet når jeg ser hvor kjapt det er snudd siden skuletida… jeg har til og med introverte venner som har fått utdannelse, jobb og damer…. Det har egentlig aldri funka for meg med skolen og med damer, damene var heller ikke interesserte da jeg var kongen på skolen….. jeg gruer meg til jul, fordi søstrene mine fra Oslo som begge er blitt advokater kommer hjem, har fått samboer, mye penger etc…. Jeg føler meg så svak som mann… jeg har ikke penger nok til å dra til Thailand en gang og gå på bordell der…. Kan dere hjelpe meg med ikke å gå i bitterhetsfella?? Hvorfor ble det sånn med meg her i livet?? Anonymkode: 45a1f...b21 Høres vanskelig ut. Din markedsverdi er veldig lav. Damene skal helst ha en mann som er slem, har muskler, jobb og bolig. Uten dette et det vanskelig å få fitte. Anonymkode: 1f10b...b42
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #17 Skrevet 18. desember 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Lillebroren min er alt det du sier, velutdannet, rik, fast ansatt med jobb lønn, egen bolig oh bil, men utrent, han pusher aldri seg selv, han er akkurat like jomfru som meg, han har bare hatt korte forhold til kristne jenter som ikke ville ha sex før etter ekteskapet. Han sliter selv sier han med å få dame, det er fordi han ikke er veltrent, men snarere slank.. og altfor snill tror jeg. Vi støtter hverandre, og han er mitt idol. Sier ikke dette for å ydmyke ham, men fordi jeg ikke tror utdanning mv er viktig for dagens damer…. Anonymkode: 45a1f...b21 Snille menn får ikke fitte. Damene liker slemme menn. Ikke rart breivik får masse brev fra damer… Anonymkode: 1f10b...b42
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. desember 2021 #18 Skrevet 18. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har forsøkt å være player når jeg snakker med damer på trening, men de vil ikke snakke med meg hvis ikke jeg får en BMW cabriolet og minst 3 mill på sparekontoen… Der har vi et eksempel på hva jeg mente med selvmedlidenhet. Jeg kjenner MANGE fine gutter som har fått dame uten at de har BMW og tre mill på bok. Det sitter i hodet, ikke i banken. Få deg noen baller, og da mener jeg ikke mellom beina, men mellom øra. Edit.. å være player drar heller ikke damer om du vil ha et seriøst forhold. Endret 18. desember 2021 av Dævendøtte
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #19 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Høres vanskelig ut. Din markedsverdi er veldig lav. Damene skal helst ha en mann som er slem, har muskler, jobb og bolig. Uten dette et det vanskelig å få fitte. Anonymkode: 1f10b...b42 Sier du det? surprise.... Ts Anonymkode: 45a1f...b21
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #20 Skrevet 18. desember 2021 Selvmedlidenhet er så sykt uattraktivt! Hadde dere lagt ink halvparten av innsatsen dere gjør som å synes synd på dere selv hadde dere kommet så mye lenger i livet! Anonymkode: e6ae8...437 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå