Gå til innhold

Skjønner ingen ting…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! :)Jeg og samboeren har de siste to årene hatt en ganske heftig prøve-periode. Har blitt gravid veldig lett, men har mistet hver gang (3 MA og 2 SA). I August satt jeg inn kobberspiral etter enda en MA… planen var å ta den ut en eller annen gang i 2022 for å begynne prøving igjen (og eventuell utredning)

Meeen for 14 dager siden falt spiralen ut under mensen. Nå den siste uken har jeg vært skikkelig uggen og puppene mine er ømme som fyyy… så jeg har tatt graviditetstester de fire siste dagene, men alle er negative. Har også en god del murringer i livmora og har store humørsvingninger.

så er greia da.. jeg har ikke hatt samleie siden starten av november, senest 8-9 november. Så da er jeg jo eventuelt minst 6 uker på vei? og spiralen hadde falt ut i uke 4 ish

Jeg har time hos fastlegen på mandag og hun er overbevist om at jeg er gravid… jeg er bare forvirra. Ikke skal kroppen være i hormonell ubalanse heller siden det er kobberspiral jeg har hatt…

noen som har lignende erfaring? Hodet mitt spinner som bare det…

PS: har ikke tidligere innbilt meg symptomer på svangerskap. Har jo aldri slitt med det å bli gravid… kun å fullføre svangerskapet. Men ja nei huff

Anonymkode: 3ed2b...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trådstarter her 🙃 Kan også nevne at jeg har testet positivt veldig tidlig ved hver graviditet… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo rart om du skulle være gravid men flere tester viser negativt, det er vel ganske sjeldent at de viser feil så om du hadde vært gravid burde jo minst 1 vært positiv? Høres merkelig ut, bra du skal til legen, lykke til :)

Anonymkode: 9a43f...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mensen og får negative tester? Hvorfor tror legen du er gravid?

Anonymkode: 339dc...46a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har mensen og får negative tester? Hvorfor tror legen du er gravid?

Anonymkode: 339dc...46a

Hun mener på at den siste blødningen jeg hadde ikke var mensen, men blødning fordi jeg mistet spiralen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet av å brekke meg og med ømme/tunge pupper idag… 🤗 Enten lurer hodet meg noe skikkelig eller så skjønner jeg ingen ting. Har også drømt helt syke drømmer, noe jeg nesten kun gjør i svangerskap 🤨 

Drar å kjøper en clearblue på butikken etterpå… har kun brukt strimler fra normal til nå. Er clearblue negativ så får jeg bare slå meg til ro med at kroppen er i hormonell ubalanse.. Så får legen prøve å finne ut hvorfor på mandag 😅

takk for svar alle sammen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger jeg på sykehuset med en eggstokk som sprakk idag tidlig. Ble operert med en gang jeg kom på sykehuset. Fullt av blod i buken og et ca 6 uker gammelt foster på eggstokken, så blødningen for 14 dager siden var ikke mensen, men blødning i forbindelse med at spiralen ble støtt ut. 

Tanken om ex.u slo meg aldri siden jeg ikke hadde veldig vondt før eggstokken sprakk (og det da ble heilt ekstremt vondt)

takker igjen for alle sva🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff :( masse god bedring til deg ❤️ har hørt at om man er gravid i eggstokken, så skal man teste positivt selvom.  Men da vet vi det at det ikke alltid er tilfellet. 

stakkar deg :( hadde du ingen smerter i eggstokk heller? 

håper du kommer deg fort på bena, og at det blir spire på deg etterhvert. 
trøsteklem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvermammaen skrev (10 timer siden):

Uff :( masse god bedring til deg ❤️ har hørt at om man er gravid i eggstokken, så skal man teste positivt selvom.  Men da vet vi det at det ikke alltid er tilfellet. 

stakkar deg :( hadde du ingen smerter i eggstokk heller? 

håper du kommer deg fort på bena, og at det blir spire på deg etterhvert. 
trøsteklem ❤️

Niks nada direkte smerter. Kun litt murringer og antydninger til noe ala ligamentsmerter 😖 Før den sprakk og det ble innmari vondt

Tusen takk ❤️ Håper kanskje vi kommer i mål med en bebis i 2022 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Niks nada direkte smerter. Kun litt murringer og antydninger til noe ala ligamentsmerter 😖 Før den sprakk og det ble innmari vondt

Tusen takk ❤️ Håper kanskje vi kommer i mål med en bebis i 2022 🥰

Huff. Håper du er raskt på bena igjen ❤️ En eggstokk skal ikke stoppe drømmen om bebbis. Mammaen min hadd Elin en eggstokk, og ble gravid mange ganger selvom🥰 masse lykke til i 2022! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi. Skulle ønske jeg var her Fredag. For når jeg kom til innlegget ditt onsdag var det akkurat dette jeg skulle foreslå da "alt" stemte. 

Anonymkode: ae61c...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...