AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #21 Skrevet 18. desember 2021 Hei. Jeg var ikke særlig interessert eller glad i andres barn. Fikk egne og ble veldig glad i dem og det vokste en interesse og glede over andres barn. Jobber nå med barn og trives godt i jobben. Er like gammel som deg. Fikk første barn som 25 år. Jobbet med barn fra jeg var 26 👍 Anonymkode: 6ce62...98c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #22 Skrevet 18. desember 2021 Jeg har to barn som jeg er kjempeglad i, men det er ingen dans på roser å ha barn. Du mister din egen frihet. Det er masse skriking og roting. «Mamma, du er dum!». Bli vekket hver natt. Osv osv osv. Det er fullt mulig å bli irritert på egne barn, men man slipper ikke unna uansett om du vil ha alenetid. Det tar aldri slutt. Så tenk deg godt om. Du må følge hjertet ditt. For man må ha kjærlighet til barna for å holde ut når man f. eks ikke rekker jobben fordi tre-åringen får trassanfall. Jeg var 34 og 37 år da jeg fikk barn. Anonymkode: 1b2f3...4f8
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. desember 2021 #23 Skrevet 18. desember 2021 Er lite interessert i andre sine barn jeg og. Ungen min er utrolig irriterende til tider, men så er han jo en mini me med alt det innbærer 🙈🤣 Så møter meg selv i døren. Men ja, han er morsom, spennede, det er utrolig gøy å se utviklingen hans og toleransen min med han er utrolig høy. Vet om mange som har barn som er lite interessert i andres barn. Tror det er ganske vanlig 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå