AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Skjønner at en selvfølgelig har venner av alle kjønn.... men når dere gutter har veldig mye "venninner" , flere enn guttevenner......hva er egentlig greia? Er det jenter dere har ligget med/vil ligge med/har en greie med/ekser...? Og til dere jenter...har dere erfaring med gutter som har veldig mye jentevenner? Er det virkelig bare venner , eller er det en fortid...eller er det rett og slett ff'er? Anonymkode: 5be35...2be
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Ja jenter de har prøvd seg på eller ønsket å prøve seg på Anonymkode: ac804...e27 3
fuzzy76 Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 (endret) . Endret 17. desember 2021 av fuzzy76 feilpost
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Joda, prøver det nå. Han ligger med de fleste av dem. De han ikke ligger med har ikke lyst på han, når de fotograferer han ser jeg i blikket hans at det er det kun damene som ikke har. Dessuten snakker han heller med dem enn med meg. Så vi kommuniserer omtrent ikke, fordi det er mer hånd i hanske å kommunisere med venninner som han tildels og har vært intim med. Jeg blir ensom og lei meg. Løp! Anonymkode: cb4cf...4d6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Det er jenter som han var interessert i men som har friendzona han. Anonymkode: bcd39...b12 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 Dårlig erfaring med slikt. Anonymkode: dc29a...052 3
Gjest ABM Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skjønner at en selvfølgelig har venner av alle kjønn.... men når dere gutter har veldig mye "venninner" , flere enn guttevenner......hva er egentlig greia? Er det jenter dere har ligget med/vil ligge med/har en greie med/ekser...? Og til dere jenter...har dere erfaring med gutter som har veldig mye jentevenner? Er det virkelig bare venner , eller er det en fortid...eller er det rett og slett ff'er? Anonymkode: 5be35...2be Har aldri hatt en jentevenn jeg ikke har pult eller prøvd å komme i buksa på....tror jeg ikke andre normalt fungerende heterofile menn har heller...
MacadamiaNut Skrevet 18. desember 2021 #8 Skrevet 18. desember 2021 ABM skrev (6 minutter siden): Har aldri hatt en jentevenn jeg ikke har pult eller prøvd å komme i buksa på....tror jeg ikke andre normalt fungerende heterofile menn har heller... Nettopp👌🏻 1
SoWhat? Skrevet 18. desember 2021 #9 Skrevet 18. desember 2021 ABM skrev (7 minutter siden): Har aldri hatt en jentevenn jeg ikke har pult eller prøvd å komme i buksa på....tror jeg ikke andre normalt fungerende heterofile menn har heller... Er du mann?? Har trodd at du var dame hele tiden jeg 😮 Til Ts. Det går an i sjeldne tilfeller at gutter er kun venner med jenter. Men de har oftest vært tiltrukket av dem. Eller er. Omvendt kan jenter helt fint være venn med en gutt uten å være tiltrukket i det hele tatt. Faktisk så ønsker mange jenter en venn av motsatt kjønn. Gutter har sjelden noe ønske om det. 2
Gjest ABM Skrevet 18. desember 2021 #10 Skrevet 18. desember 2021 SoWhat? skrev (3 minutter siden): Er du mann?? Har trodd at du var dame hele tiden jeg 😮 Til Ts. Det går an i sjeldne tilfeller at gutter er kun venner med jenter. Men de har oftest vært tiltrukket av dem. Eller er. Omvendt kan jenter helt fint være venn med en gutt uten å være tiltrukket i det hele tatt. Faktisk så ønsker mange jenter en venn av motsatt kjønn. Gutter har sjelden noe ønske om det. 🙈😂😂....Neida..vært mann lenge jeg! Hvorfor trodde du jeg var dame?
SoWhat? Skrevet 18. desember 2021 #11 Skrevet 18. desember 2021 (endret) ABM skrev (1 time siden): 🙈😂😂....Neida..vært mann lenge jeg! Hvorfor trodde du jeg var dame? Det var fordi du var så "på" i en tråd. Det forbinder jeg med visse damer her inne. Sorry! Endret 18. desember 2021 av SoWhat?
venus24 Skrevet 18. desember 2021 #12 Skrevet 18. desember 2021 Samboeren min og de aller fleste andre menn jeg kjenner har masse jentevenner. Synes det er et kvalitetstegn. Det er ikke et problem for meg dersom samboeren min er eller har vært tiltrukket av venninnene sine på et eller annet tidspunkt, for tiltrekning er ikke farlig. Så lenge jeg er sikker på at han er lojal mot meg, kan han ha så mange venner av alle kjønn som han ønsker. I min vennekrets er det relativt vanlig å ligge med vennene sine. Både jeg og samboer har venner vi har ligget med tidligere og fremdeles er venner med og omgås. Det har aldri vært et problem. Vi stoler på hverandre, ellers ville vi ikke vært sammen. Verken sex eller tiltrekning trenger å være en enorm greie som diskvalifiserer folk fra vennskap i all evig tid. 6
SoWhat? Skrevet 18. desember 2021 #13 Skrevet 18. desember 2021 venus24 skrev (1 time siden): Samboeren min og de aller fleste andre menn jeg kjenner har masse jentevenner. Synes det er et kvalitetstegn. Det er ikke et problem for meg dersom samboeren min er eller har vært tiltrukket av venninnene sine på et eller annet tidspunkt, for tiltrekning er ikke farlig. Så lenge jeg er sikker på at han er lojal mot meg, kan han ha så mange venner av alle kjønn som han ønsker. I min vennekrets er det relativt vanlig å ligge med vennene sine. Både jeg og samboer har venner vi har ligget med tidligere og fremdeles er venner med og omgås. Det har aldri vært et problem. Vi stoler på hverandre, ellers ville vi ikke vært sammen. Verken sex eller tiltrekning trenger å være en enorm greie som diskvalifiserer folk fra vennskap i all evig tid. Hvorfor er det et kvalitetstegn? 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #14 Skrevet 18. desember 2021 Min eks hadde mange kvinnelige «bestevenner». Viste seg å ha en forhistorie med alle. Så neeeh, en mann med mange kvinnelige nære venner har vært no-go for min del siden da. Anonymkode: 7211c...7ef 2
venus24 Skrevet 18. desember 2021 #15 Skrevet 18. desember 2021 SoWhat? skrev (23 minutter siden): Hvorfor er det et kvalitetstegn? Fordi min erfaring er at det sier noe om menneskesynet hans. Dersom han er en sånn som mener menn ikke kan ha kvinnelige venner uten å ha en baktanke om å ligge med dem, vet jeg at vi ikke er kompatible. Jeg synes det ligger en viss nedvurdering av menn i en slik holdning. I tillegg liker jeg ikke menn som mener kvinner kun har verdi hvis man kan ligge med dem. Har han gode vennskap med kvinner, tyder dette på at han ser på kvinner som likeverdige. Min erfaring er også at menn som har nære venninner sjeldnere er sjalu på mine mannlige venner, og har et mer avslappet forhold til vennskap med folk man har ligget med. Jeg orker ikke sjalusi i forhold. Jeg krever lojalitet av min partner, og stoler på at han gir meg det. Mangler man tillit til partneren sin ser jeg ikke poenget med å være sammen. 5
SoWhat? Skrevet 18. desember 2021 #16 Skrevet 18. desember 2021 venus24 skrev (12 minutter siden): Fordi min erfaring er at det sier noe om menneskesynet hans. Dersom han er en sånn som mener menn ikke kan ha kvinnelige venner uten å ha en baktanke om å ligge med dem, vet jeg at vi ikke er kompatible. Jeg synes det ligger en viss nedvurdering av menn i en slik holdning. I tillegg liker jeg ikke menn som mener kvinner kun har verdi hvis man kan ligge med dem. Har han gode vennskap med kvinner, tyder dette på at han ser på kvinner som likeverdige. Min erfaring er også at menn som har nære venninner sjeldnere er sjalu på mine mannlige venner, og har et mer avslappet forhold til vennskap med folk man har ligget med. Jeg orker ikke sjalusi i forhold. Jeg krever lojalitet av min partner, og stoler på at han gir meg det. Mangler man tillit til partneren sin ser jeg ikke poenget med å være sammen. Jeg tenker ikke at de har baktanke om å ligge med dem hvis de er i forhold. Men Jeg tror de på et tidspunkt oftest har tenkt tanken. Jeg aner ikke hvorfor det er å nedvurdere menn? Det er ikke feil å synes noen er tiltrekkende, eller ha lyst på noen. Det er ikke en dårlig side liksom. Men hvis det gis stadig uttrykk for, og det er eneste de ser ved en kvinne, så sier det noe om synet deres. Det er jo fint uten sjalusi. Sjalusi er naturlig å føle i gitte situasjoner, men oftest er det destruktivt. Enig der.
venus24 Skrevet 18. desember 2021 #17 Skrevet 18. desember 2021 SoWhat? skrev (5 minutter siden): Jeg tenker ikke at de har baktanke om å ligge med dem hvis de er i forhold. Men Jeg tror de på et tidspunkt oftest har tenkt tanken. Jeg aner ikke hvorfor det er å nedvurdere menn? Det er ikke feil å synes noen er tiltrekkende, eller ha lyst på noen. Det er ikke en dårlig side liksom. Men hvis det gis stadig uttrykk for, og det er eneste de ser ved en kvinne, så sier det noe om synet deres. Det er jo fint uten sjalusi. Sjalusi er naturlig å føle i gitte situasjoner, men oftest er det destruktivt. Enig der. Nedvurderingen av menn ligger ikke i tanken om at de kan ha ønsket å ligge med venninnene sine på et eller annet tidspunkt. Som jeg sa i det første innlegget, synes jeg ikke det er noe farlig med attraksjon. Nedvurderingen ligger i tanken om at menn er ute av stand til å styre lystene sine, og at han vil ligge med alle venninnene sine bare han får sjansen, og at han derfor aldri skal «få lov» til å være alene med kvinner han ikke er i familie med. Som om menn er villdyr uten mulighet til å resonnere logisk, og derfor umulig kan ha et meningsfullt vennskap med en kvinne. 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #18 Skrevet 18. desember 2021 Kommer helt an an mannen. I de fleste tilfeller vil jeg si at det er et stort rødt flagg Anonymkode: 0acbf...830 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #19 Skrevet 18. desember 2021 Jeg var sammen med en i flere år som hadde kun jentevenner. 80 % av hans vennelister og følgere/ eller som han fulgte , var kvinner. Ingen overraskelse at jeg etterhvert fant ut at han chattet og pleiet kontakt med flere av de, mange som var tidligere ff og ekser. Han var en stor idiot. Heller ingen overraskelse at han nå prøver gang på gang å få meg inn i dette haremet han har samlet rundt seg. Men det kan han bare drømme om - er fullstendig ferdig. Anonymkode: fdc7b...10a 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #20 Skrevet 18. desember 2021 Jeg er nok en slik mann som har og har hatt mange jentevenner, og jeg har langt ifra vært tiltrukket av dem alle. For min del går det nok mye på interesser og studieretning. På humanistiske studier og i ulike linjeforeninger jeg har deltatt i er en stor andel jenter. Da er jeg ikke såpass huleboer/misfit at jeg kun skal henge med guttaboys. Det hadde vært rart med en kjønnssegregert studiehverdag i 7 år. Når ikke alle mine interesser sammenfaller med stereotypiske manneting (bil, se ørten timer med fotball, etc), så kan jeg heller snakke bøker, kunst og hverdag med jentevenner. Anonymkode: 5287b...901 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå