AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Del Skrevet 17. desember 2021 Sluttet på pillen for snart 2 uker siden. Nå har jeg helt sjuke murringer i hver side (antar eggstokkene). Er det noen som har opplevd lignende? Akkurat som om eggstokkene våkner til liv hehe Anonymkode: 0ef6d...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 18. desember 2021 #2 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Sluttet på pillen for snart 2 uker siden. Nå har jeg helt sjuke murringer i hver side (antar eggstokkene). Er det noen som har opplevd lignende? Akkurat som om eggstokkene våkner til liv hehe Anonymkode: 0ef6d...a84 Kan være eggløsning jeg får murringer i dager og på eggløsning. Etter eggløsning stopper smertene opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #3 Del Skrevet 24. desember 2021 Det er nok eggløsning. Var en helt annen hverden for meg etter p pillw slutt, masse murringer på eggløsning, El smerter og mye mer murringer før mens. Anonymkode: 9059e...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå