AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #21 Del Skrevet 17. desember 2021 Wade skrev (Akkurat nå): Det er mange som surrer med det. Sånn, nå er vi ferdig med den saken. Gå videre med livet ditt. Takk det samme Anonymkode: cf2f4...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #22 Del Skrevet 17. desember 2021 Høres veldig ut som at han liker deg! Så dere er hvertfall mer enn venner! Prøv å kyss han neste gang dere ser film og han holder rundt deg, eller ta det opp "du, jeg er glad i har møttes jeg, er så koselig. Men hva tenker du egentlig tror du at det kunne blitt noe mellom oss?" Glem hun eksen å se hva han svarer Anonymkode: a2db9...eff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #23 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Prøv å kyss han neste gang dere ser film og han holder rundt deg, eller ta det opp "du, jeg er glad i har møttes jeg, er så koselig. Men hva tenker du egentlig tror du at det kunne blitt noe mellom oss?" Nei, nei, nei. Han er ikke interessert i TS. Anonymkode: cf2f4...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #24 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 17.12.2021 den 12.22): Dere er ikke venner, han håper å ha sex med deg, Men han er absokutt ikke forelsket i deg på noen måte. Anonymkode: cf2f4...1ed Hvordan har du kommet til den konklusjonen egentlig? Anonymkode: 17469...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 18. desember 2021 #25 Del Skrevet 18. desember 2021 emlyt skrev (På 17.12.2021 den 12.27): Jeg synes vi har blitt veldig gode venner. Vi henger masse, han har sett og overlevd nesten alle sider av meg, og vi har hatt masse samtaler om alt, inkludert dype samtaler om livet generelt. emlyt skrev (På 17.12.2021 den 12.20): Nå har begge dratt på ferie til hver våre foreldre, og han har ikke svart på snart to dager. Han er dårlig på å svare til vanlig, men det virker ikke som han er like dårlig på å svare eksen. Jeg er egentlig bare veldig forvirret. Og jeg er redd jeg mister et veldig godt vennskap hvis jeg snakker med han om det. Håper å få litt klarhet i tankene her. Du kan ikke snakke med han om eksen og du kan ikke snakke om hva slags relasjon du har til denne gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #26 Del Skrevet 18. desember 2021 On 12/17/2021 at 12:22 PM, AnonymBruker said: Dere er ikke venner, han håper å ha sex med deg, Men han er absokutt ikke forelsket i deg på noen måte. Anonymkode: cf2f4...1ed Jeg tenker du kan holde kjeft om fordommene dine. Bare fordi du er bitter og kynisk trenger du ikke å spre det til andre. Ts, typen har åpenbart følelser for deg. Utover det kan du ikke gjøre noe med relasjoner han har til andre. Ha is i magen og fortsett med det du og dere har gjort før når dere er tilbake fra juleferie. Da er det også lurt å eskalere det litt, hvis du føler det er noe du vil. Anonymkode: 8c462...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #27 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker du kan holde kjeft om fordommene dine. Bare fordi du er bitter og kynisk trenger du ikke å spre det til andre. Ts, typen har åpenbart følelser for deg. Utover det kan du ikke gjøre noe med relasjoner han har til andre. Ha is i magen og fortsett med det du og dere har gjort før når dere er tilbake fra juleferie. Da er det også lurt å eskalere det litt, hvis du føler det er noe du vil. Anonymkode: 8c462...698 Jeg er verken bitter eller kynisk. Han har ikke følelser for henne hvis han knuller eksen innimellom. Anonymkode: cf2f4...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #28 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvordan har du kommet til den konklusjonen egentlig? Anonymkode: 17469...6c2 Livserfaring. Anonymkode: cf2f4...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #29 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Livserfaring. Anonymkode: cf2f4...1ed Ja så du sitter på fasiten? Jeg synes det er merkelig å være så bastant når man aldri har møtt personen engang. Ts jeg vet ikke om han liker deg, men jeg fraråder deg å ligge med en du bor med. Det kan fort oppstå dårlig stemning hvis det skjærer seg, eller viser seg at han bare er ute etter en ting. Anonymkode: 17469...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #30 Del Skrevet 18. desember 2021 Første gang du bor i blandet kollektiv? Helt vanlig å ligge med eller ha litt nærhet når man bor sammen, men det handler mest om tilgjengelighet, og han viser jo det med å ikke være aktiv på medlinger. Ute av syne, ute av sinn, og da er man ikke forelska. Jeg bor i kollektiv, og ligger med en fyr her i blant. Vi er veldig gode venner, og henger ofte uten å ha sex, og gråter litt på hverandres skulder når livet er vanskelig, og innimellom ligger vi. Sexen er sånn helt midt på treet, og ingen av oss hadde nok giddet hvis vi måtte reise et sted for å gjøre det, men siden vi tross alt er på samme sted så er det verdt innsatsen. Startet under lockdown, av mangel på andre alternativer, også har det fortsatt litt sporadisk. Kunne aldri vært i et forhold med han, og det er nok gjensidig. Anonymkode: b809d...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #31 Del Skrevet 18. desember 2021 Har han stor kuk ts? Anonymkode: 76c82...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå