Gå til innhold

Sensurerer moderatorene alt de ikke liker?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg synes at moderatorene her inne er utrolig flinke jeg.

De følger med og jeg synes ikke at de er strenge i det heletatt.

Det er regler som gjelder på dette forumet og de bør jo følges.

Det er da ingen vits i å hetse folk her. Det er opp til hver enkelt å stemme det de vil, ha meninger om ting og tang. Det er ikke nødvendig å gå til angrep på andre av den grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes romsligheten er ganske stor, jeg.

Og jeg synes det har vært rom for mange ulike meninger - noe som er spennende når man diskuterer.

Men det er klart at det må være grenser, og det er like klart at noen må passe på at grensene blir overholdt - er ganske vanskelig jobb, vil jeg tro.

Og så vet vi at der det er satt en grense, vil noen bestandig prøve ut om det er mulig å gå over grensa uten at det får konsekvenser. Noen trekker seg pent tilbake når de har testet grensa og fått beskjed om at "den der går ikke, gitt", mens andre som går over grensa blir fornærmet når det blir påtalt.

Fortsett å "holde oss litt i øra", dere, så får vi heller finne måter å uttrykke meningene våre på som er innafor det akseptable (da mener jeg altså uttrykket vi bruker - ikke selve meningen).

God, gammeldags folkeskikk er slett ikke dumt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For strenge eller ei?

Nei, gudene vet.. Jeg er alltid for sent ute til å se det opprinnelige innlegget... :hoho:

:hoho: jeg også! (derfor synes jeg selvfølgelig de er for strenge, for jeg blir så sinnsykt nysgjerrig :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...