AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Del Skrevet 15. desember 2021 Brodere på tovede ull-og alpakka-tekstiler (feks tøfler, sitteunderlag, mobilvesker m.m.) Hvilket garn ville du ha brukt til å brodere med? 🧶 Anonymkode: 81020...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Del Skrevet 16. desember 2021 Det kommer helt an på hva slags broderi jeg skal lage, og hvilken stil jeg er ute etter. Både grovere garn i forskjellige materialer og fine, blanke broderigarn kan bli fint. Anonymkode: aa14f...786 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det kommer helt an på hva slags broderi jeg skal lage, og hvilken stil jeg er ute etter. Både grovere garn i forskjellige materialer og fine, blanke broderigarn kan bli fint. Anonymkode: aa14f...786 Takk Anonymkode: 81020...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå