AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #21 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da har du kanskje fått med deg at for barn så kan det overstige disse tallene så lenge det er egen kohort? Anonymkode: e7d51...44e Jeg hadde syntes at det var helt greit om klassen hadde en avslutning med det nødvendige antall voksne, slik det står beskrevet. Det er ikke "nødvendig antall" at alle barna har med foreldre. Det er snakk om minst 30 voksne (dersom det kun kommer 1 voksen pr. barn) Anonymkode: 0bae9...c8e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #22 Skrevet 15. desember 2021 Ring kommuneoverlegen i morgen og hør med hen! Anonymkode: 9393b...534
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #23 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvorfor enkelte er så hysterisk på covid. Vi skal alle få det, hvertfall vi som bor i Bergen 🙃🤓 Anonymkode: affe0...342 Situasjonen på sykehusene i området er kritisk. Det er en grunn til at reglene er blitt innført. Anonymkode: 0bae9...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #24 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ring kommuneoverlegen i morgen og hør med hen! Anonymkode: 9393b...534 Prøvde å ringe i dag, men kom ikke gjennom. Får prøve igjen. Anonymkode: 0bae9...c8e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #25 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Lykke til🤣 Anmelde skolen faktisk😂 Vi bor ikke i USA Anonymkode: d1a7f...672 I USA så saksøker dem alt og alle. Men å anmelde skolen hadde jeg aldri kommet på å gjøre . Anonymkode: 97843...2f4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #26 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Situasjonen på sykehusene i området er kritisk. Det er en grunn til at reglene er blitt innført. Anonymkode: 0bae9...c8e Er du uvaksinert da? Hvis ikke har du ingenting og frykte. Les avisen så ser du hvem som er innlagt! Anonymkode: affe0...342
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #27 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du uvaksinert da? Hvis ikke har du ingenting og frykte. Les avisen så ser du hvem som er innlagt! Anonymkode: affe0...342 Det er ikke poenget. Poenget er at helsevesenet er i knestående. Myndighetene har innført regler som befolkningen SKAL forholde seg til. Jeg har tatt så mange vaksiner jeg har lov til (2 pr. nå, og skal ta booster så snart jeg kan). Som sagt ønsker jeg å følge retningslinjene... Dersom det er greit å bryte smittevernreglene lurer jeg på hvilke andre lover det er greit at jeg dropper å følge.. Anonymkode: 0bae9...c8e 1
Gjest theTitanic Skrevet 15. desember 2021 #28 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er ikke innafor reglene å ha 27 elever + 30 voksne i ett klasserom for kos..? Anonymkode: 0bae9...c8e Må være litt av et klasserom uansett da som rommer 57 mennesker inkl plass til forestilling. Syntes å anmelde er unødvendig av deg. Litt dramaqueen
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #29 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): At bar et skal bli uglesett dersom jeg anmelder. Jeg ønsker å anmelde fordi ledelsen ved skolen ikke tar covid på alvor. De forholder seg ikke til reglene. Anonymkode: 0bae9...c8e Det er jo akkurat det de gjør. Dette er reglene nå. Jeg jobber på en skole som nå skl ha hjemmeskole, men vi skulle h vanlig undervisning og avslutning. Vi hadde ikke spesielt lyst vi heller, men slik var nå retningslinjene. Du er likevel i din fulle rett til å la barnet være hjemme, kan sende mail om at barnet er forkjølet. Du kommer nok ingen vei med noe anmeldelse. Du får heller sende en mail til byråd eller regjering. Anonymkode: 60a75...b8b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #30 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo akkurat det de gjør. Dette er reglene nå. Jeg jobber på en skole som nå skl ha hjemmeskole, men vi skulle h vanlig undervisning og avslutning. Vi hadde ikke spesielt lyst vi heller, men slik var nå retningslinjene. Du er likevel i din fulle rett til å la barnet være hjemme, kan sende mail om at barnet er forkjølet. Du kommer nok ingen vei med noe anmeldelse. Du får heller sende en mail til byråd eller regjering. Anonymkode: 60a75...b8b Da må du nok lese reglene én gang til. Det står at man kan gjennomføre avslutning med hele kohorten "med det nødvendige antall voksne". Det er ikke nødvendig at alle skal ha med foreldrene. Jeg har allerede gitt beskjed til skolen om at mitt barn blir hjemme. Jeg har for øvrig snakket med flere som har barn i andre skoler i området. Der er alt foreldrene skulle delta på avlyst. Skolene har fortsatt avslutninger for barna. Anonymkode: 0bae9...c8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå