Gjest Warrior Skrevet 20. desember 2021 #41 Del Skrevet 20. desember 2021 (endret) Kun hvis det er et liv der jeg treffer alle jeg er glad i igjen og får leve med de, ingen sorg, ingen smerter, ingen sykdommer, at alt bare er godt hele tiden, og må kunne fortsette å ha sex i det livet også😂 Ellers håper jeg ikke det er noe liv etter døden, og det er det jeg tror på mest. At når det er slutt så er det slutt. Blir som før man var født. Endret 20. desember 2021 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #42 Del Skrevet 20. desember 2021 Warrior skrev (3 timer siden): Kun hvis det er et liv der jeg treffer alle jeg er glad i igjen og får leve med de, ingen sorg, ingen smerter, ingen sykdommer, at alt bare er godt hele tiden, og må kunne fortsette å ha sex i det livet også😂 Ellers håper jeg ikke det er noe liv etter døden, og det er det jeg tror på mest. At når det er slutt så er det slutt. Blir som før man var født. Ingen vet hvordan det var før vi ble født. Tenker at universet er altfor stort til at vi bare skal ha dette lille livet og ingenting mer. Et lite liv som kun er som et lite sekund i universet. Anonymkode: a83ed...fb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Talentedmrripley Skrevet 20. desember 2021 #43 Del Skrevet 20. desember 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen vet hvordan det var før vi ble født. Tenker at universet er altfor stort til at vi bare skal ha dette lille livet og ingenting mer. Et lite liv som kun er som et lite sekund i universet. Anonymkode: a83ed...fb9 Universet skylder oss ikke noenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #44 Del Skrevet 20. desember 2021 Talentedmrripley skrev (19 minutter siden): Universet skylder oss ikke noenting. Forstod ikke helt hva du mente med det. Universet er alt som eksisterer, og vi er en del av det alle sammen. Anonymkode: a83ed...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #45 Del Skrevet 20. desember 2021 On 12/14/2021 at 11:56 PM, AnonymBruker said: Håper du det ikke er slutt når du dør? Personlig er jeg lei slit og strev, enda jeg også er en som egentlig lever et veldig innholdsrikt liv. Men dess eldre jeg blir, dess mer håper jeg at det ikke er noe etterpå. At det bare er et endelig punktum. Er det bare jeg som håper det? Anonymkode: d2dab...a0d Jeg håper definitivt det ikke er noe etter dette livet. Det holder mer enn nok. Heldigvis så taler alt av vitenskap for at vi slipper når vi havner under jorda. Anonymkode: 24862...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 20. desember 2021 #46 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 14.12.2021 den 22.56): Håper du det ikke er slutt når du dør? Personlig er jeg lei slit og strev, enda jeg også er en som egentlig lever et veldig innholdsrikt liv. Men dess eldre jeg blir, dess mer håper jeg at det ikke er noe etterpå. At det bare er et endelig punktum. Er det bare jeg som håper det? Anonymkode: d2dab...a0d Det blir vel det samme som før jeg ble født. Spiller det noen rolle? Jorden vil gå under, menneskene dø ut og universet slukne? I mellomtiden skal jeg om det er noe nytt på netflix. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The High Priestess Skrevet 21. desember 2021 #47 Del Skrevet 21. desember 2021 Ja. Om ikke et liv etter døden, så håper jeg på et nytt menneskeliv. Jeg tenker; ingen vet hva som skjedde før vi ble født, så hvordan vet vi at vi ikke har levd før? Elsker livet, og gruer meg til det er over. Det sier jeg nå da, kan godt hende jeg ønsker å dø når jeg er 90 og er sengeliggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Talentedmrripley Skrevet 22. desember 2021 #48 Del Skrevet 22. desember 2021 8 hours ago, The High Priestess said: Ja. Om ikke et liv etter døden, så håper jeg på et nytt menneskeliv. Jeg tenker; ingen vet hva som skjedde før vi ble født, så hvordan vet vi at vi ikke har levd før? Elsker livet, og gruer meg til det er over. Det sier jeg nå da, kan godt hende jeg ønsker å dø når jeg er 90 og er sengeliggende. Hvis en ikke husker før og etter et liv - har det da egentlig noe å si? Det blir jo litt som å lage en klone av seg selv. Klonen er jo på en måte deg, men du er ikke klonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The High Priestess Skrevet 22. desember 2021 #49 Del Skrevet 22. desember 2021 Talentedmrripley skrev (5 timer siden): Hvis en ikke husker før og etter et liv - har det da egentlig noe å si? Det blir jo litt som å lage en klone av seg selv. Klonen er jo på en måte deg, men du er ikke klonen. Riktig, men basert på tankene mine her og nå, så håper jeg ikke dette er det eneste livet jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umAxa Skrevet 22. desember 2021 #50 Del Skrevet 22. desember 2021 5 hours ago, Talentedmrripley said: Hvis en ikke husker før og etter et liv - har det da egentlig noe å si? Det blir jo litt som å lage en klone av seg selv. Klonen er jo på en måte deg, men du er ikke klonen. Man gjør jo det. Det kalles for barn Foreldrene er opptatt av å overføre sine kunnskaper, sin kultur og sitt navn videre med barnet. Så selv ditt fysiske kropp dør, så "lever" du fortsatt. Det sies at alle dør to ganger, den siste gangen er når navnet ditt blir gjentatt den siste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 22. desember 2021 #51 Del Skrevet 22. desember 2021 Håper for guds skyld ikke det! Når jeg endelig får slippe livet og blir satt fri, så blir jeg veldig forbannet om jeg finner ut at det er enda et fuckings liv etterpå. Om jesus, Gud eller erkeengelen Bernt Kåre møter meg på andre siden og sier jeg må tilbake til et nytt liv, ja da får han seg en på trynet og et takk, men nei takk fra meg. Jeg skal begraves og glemmes, ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 22. desember 2021 #52 Del Skrevet 22. desember 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (3 minutter siden): Håper for guds skyld ikke det! Når jeg endelig får slippe livet og blir satt fri, så blir jeg veldig forbannet om jeg finner ut at det er enda et fuckings liv etterpå. Om jesus, Gud eller erkeengelen Bernt Kåre møter meg på andre siden og sier jeg må tilbake til et nytt liv, ja da får han seg en på trynet og et takk, men nei takk fra meg. Jeg skal begraves og glemmes, ferdig. Shit, du høres ut som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 22. desember 2021 #53 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) visp skrev (På 22.12.2021 den 14.03): Shit, du høres ut som meg. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 22. desember 2021 #54 Del Skrevet 22. desember 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (17 minutter siden): erkeengelen Bernt Kåre Han har jeg ikke hørt om! 😄 Du er vel ikke tilfeldigvis "pandemi utgaven" av Nasse, - for slik jeg husker det var jo han/hun en ganske fredelig, diplomatisk og forsiktig svenske? Jaffal ikke typen til å dele ut blåveiser til både Jesus, engler, evt. Bernt Kåre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #55 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 14.12.2021 den 23.56): Håper du det ikke er slutt når du dør? Personlig er jeg lei slit og strev, enda jeg også er en som egentlig lever et veldig innholdsrikt liv. Men dess eldre jeg blir, dess mer håper jeg at det ikke er noe etterpå. At det bare er et endelig punktum. Er det bare jeg som håper det? Anonymkode: d2dab...a0d De som har vært døende/falt bort ifra denne verden litt, men våknet til igjen sier at det var mye bedre på den andre siden. Bla. annet min besrefar som ikke var særlig kristelig sa dette. Jeg tror på det, så får det være opp til andre hva de mener tenker jeg😊 Anonymkode: 222c3...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 22. desember 2021 #56 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) Beeblebrox skrev (På 22.12.2021 den 14.28): Han har jeg ikke hørt om! 😄 Du er vel ikke tilfeldigvis "pandemi utgaven" av Nasse, - for slik jeg husker det var jo han/hun en ganske fredelig, diplomatisk og forsiktig svenske? Jaffal ikke typen til å dele ut blåveiser til både Jesus, engler, evt. Bernt Kåre Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #57 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg er overbevist om at døden ikke er slutten! Vi er ikke kroppen vår, kroppen vår er bare et «skall»! Det er så mange som har hatt nær-døden-opplevelser når de har vært klinisk døde, og mange kan gi nøyaktige beskrivelser av hva de så og hørte mens de var døde… Hvordan er det mulig, om det ikke er et liv etter døden? Anonymkode: 4344b...510 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #58 Del Skrevet 22. desember 2021 ltfutt skrev (På 12/20/2021 den 18.25): Hvordan forklarer du at du har gått fra å være død(regner med du ikke levde for 100 år siden), til nå å være levende? Er du ikke på en måte et vandrende bevis på liv etter døden? Hehe. Jeg har aldri vært død. Et tre og en stein er ikke et ødelagt hus. Anonymkode: 19c5d...fdc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #59 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 15.12.2021 den 15.22): Hva har ukjente mennesker i drømmer å gjøre med liv etter døden og innlegget mitt? Har du sitert feil innlegg? Postet i feil tråd? Anonymkode: fc199...1a0 Du har møtt de i et tidligere liv Anonymkode: 8b930...03a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #60 Del Skrevet 22. desember 2021 Det meste av dette "liv etter døden" er dessverre bare sprøyt. Jeg har diagnosen "Gjenoppliving med positivt resultat", etter en hjertestans. Og jeg lover .... alt var helt svart. Skjønner at det er trøst i å ha et håp, men dere blir skuffet. Anonymkode: b01b4...496 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå