AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Del Skrevet 14. desember 2021 Kan ikke være hjemme pga pågående arbeid og har ferie alt.. må være ute innen kl 9 og komme tilbake i 5 tiden. Forslag til hva jeg kan gjøre? Har kjøpt alle julegaver alt og det tar ikke 8 timer uansett.. alle jeg kjenner er jo på jobb så kan ikke besøke noen🤣 tips plis Anonymkode: 6cd5c...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. desember 2021 #2 Del Skrevet 15. desember 2021 Biblioteket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. desember 2021 #3 Del Skrevet 15. desember 2021 Biblioteket liker jeg å være. Sitte å lese litt. Ellers er jeg veldig glad i å sitte på restaurant alene, type Egon e.l. Pleier å gå i litt butikker (ingenting annet enn julegaver du trenger å shoppe?), så tar jeg en bedre og lang lunch/middag på restaurant. Har alltid med meg iPad eller bærbar PC og ser serie da. Sitter en god stund etter jeg er ferdig å spise også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Del Skrevet 17. desember 2021 å gå på tur i naturen. hvis du har den muligheten... Anonymkode: 0944f...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 17. desember 2021 #5 Del Skrevet 17. desember 2021 Luksus😄 Ein tur først, litt mat på kafe, så nokre timar på biblioteket, det hadde ikkje gjort meg noko😊 Men turen kan du sjølvsagt legge til butikkar dersom du likar det betre enn å gå i skog og mark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #6 Del Skrevet 17. desember 2021 Hadde tatt inn på hotell Anonymkode: 1c435...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 17. desember 2021 #7 Del Skrevet 17. desember 2021 Eg gløymde å seie at dersom du har nok pengar, er ein drop-in på hudpleie, manikyr, frisør, massasje etc heilt akseptabelt 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #8 Del Skrevet 17. desember 2021 Har du bil tilgjengelig? Ville unnagjort julehandelen og deretter tatt en fjelltur. Anonymkode: b4367...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå