AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #41 Del Skrevet 26. desember 2021 La meg først si at jeg ikke har peiling på hva jeg snakker om, hadde bare en tanke. Hvis f.eks øst asiatere hadde dødd ut for 15 000 år siden og man fant skjelettrestene av dem idag, ville de bli regnet som en egen rase eller en del av vår? Er forskjellene i skjelettstruktuten mellom f.eks afrikerene og asiatere drastisk mindre enn f.eks forskjellene mellom neandertalere og europeere? Anonymkode: dfc1a...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #42 Del Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): La meg først si at jeg ikke har peiling på hva jeg snakker om, hadde bare en tanke. Hvis f.eks øst asiatere hadde dødd ut for 15 000 år siden og man fant skjelettrestene av dem idag, ville de bli regnet som en egen rase eller en del av vår? Er forskjellene i skjelettstruktuten mellom f.eks afrikerene og asiatere drastisk mindre enn f.eks forskjellene mellom neandertalere og europeere? Anonymkode: dfc1a...800 De ville blitt regnet som homo sapiens. Anonymkode: 49c7e...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #43 Del Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 13.33): Hvis du får riktig svar på det her inne,da har nok jeg undervurdert klientellet her. Det imponerer nok mange at noen i det hele tatt stiller et slik spørsmål her 🙂 Anonymkode: ec9aa...a4d Jeg er ikke ute etter riktig svar, men refleksjon Anonymkode: 27b5f...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå