AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Del Skrevet 14. desember 2021 Sport ble utøvd uten klær i antikkens Hellas. Dumt at sportsmoten har endret seg. Jeg tror særlig kvinneidretter ville ha vært langt mer populære om vi hadde holdt fast på moten fra grekerne. Anonymkode: 46c85...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Del Skrevet 14. desember 2021 Kvinner fikk ikke lov til å drive med idrett i antikkens Hellas. Anonymkode: 9b959...249 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner fikk ikke lov til å drive med idrett i antikkens Hellas. Anonymkode: 9b959...249 EHM!?! Har du HØRT om Sparta?!?🙄🙄🙄 Antikkens Hellas var et samfunn av BYSTATER. Anonymkode: c3832...1c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 14. desember 2021 #4 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): EHM!?! Har du HØRT om Sparta?!?🙄🙄🙄 Antikkens Hellas var et samfunn av BYSTATER. Anonymkode: c3832...1c4 Ikke jeg som er anonym bruker, men kvinner fikk ikke delta under OL i antikken. Kvinner deltok for første gang i 1900 i tennis og golf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. desember 2021 #5 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): EHM!?! Har du HØRT om Sparta?!?🙄🙄🙄 Antikkens Hellas var et samfunn av BYSTATER. Anonymkode: c3832...1c4 I Sparta fikk kvinner drive med idrett, men de drev ikke med idrett nakne så vidt jeg vet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. desember 2021 #6 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sport ble utøvd uten klær i antikkens Hellas. Dumt at sportsmoten har endret seg. Jeg tror særlig kvinneidretter ville ha vært langt mer populære om vi hadde holdt fast på moten fra grekerne. Anonymkode: 46c85...38b Kvinner løp ikke rundt nakne, bare menn. Kvinnene satt hjemme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #7 Del Skrevet 15. desember 2021 Hold dere unna hells angels!! Anonymkode: 6f296...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #8 Del Skrevet 15. desember 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner fikk ikke lov til å drive med idrett i antikkens Hellas. Anonymkode: 9b959...249 10 hours ago, Traktorlesba96 said: Ikke jeg som er anonym bruker, men kvinner fikk ikke delta under OL i antikken. Kvinner deltok for første gang i 1900 i tennis og golf Ja, jeg tror AB surrer. Kvinner fikk ikke delta i antikkens olympiske leker, men det er noe annet enn at kvinner ikke fikk drive med idrett. Det er jo mulig å drive med idrett uten å være med i de olympiske leker. Anonymkode: f0bd3...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #9 Del Skrevet 15. desember 2021 7 minutter siden, Entern said: I Sparta fikk kvinner drive med idrett, men de drev ikke med idrett nakne så vidt jeg vet. Ikke bare sparta. Det var en egen kvinneversjon av de olympiske leker: https://en.wikipedia.org/wiki/Heraean_Games Når det er sagt så var dette for ugifte kvinner, og siden man giftet seg tidlige så er det mer riktig kanskje å kalle dem jenter. Anonymkode: f0bd3...483 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 15. desember 2021 #10 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sport ble utøvd uten klær i antikkens Hellas. Dumt at sportsmoten har endret seg. Jeg tror særlig kvinneidretter ville ha vært langt mer populære om vi hadde holdt fast på moten fra grekerne. Anonymkode: 46c85...38b Antallet griser ville vært høyt, men ikke flere interesserte idrettsprestasjonsmessig sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. desember 2021 #11 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke bare sparta. Det var en egen kvinneversjon av de olympiske leker: https://en.wikipedia.org/wiki/Heraean_Games Når det er sagt så var dette for ugifte kvinner, og siden man giftet seg tidlige så er det mer riktig kanskje å kalle dem jenter. Anonymkode: f0bd3...483 Det visste jeg faktisk ikke. Takk for info 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #12 Del Skrevet 15. desember 2021 Synes egentlig en del treningstøy er ganske sexy jeg da… Anonymkode: 46d93...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. desember 2021 #13 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Synes egentlig en del treningstøy er ganske sexy jeg da… Anonymkode: 46d93...fbb Sier meg enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #14 Del Skrevet 18. desember 2021 Traktorlesba96 skrev (På 14.12.2021 den 20.24): Ikke jeg som er anonym bruker, men kvinner fikk ikke delta under OL i antikken. Kvinner deltok for første gang i 1900 i tennis og golf Men hva svarte helvete er dette for stråmannsargumentasjon? Påstanden var at kvinner ikke fikk drive idrett i antikkens Hellas. Noe som er beviselig FEIL, ref. Sparta. Hvorfor drar du inn OL? Anonymkode: c3832...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 22. desember 2021 #15 Del Skrevet 22. desember 2021 Traktorlesba96 skrev (På 14.12.2021 den 20.24): Ikke jeg som er anonym bruker, men kvinner fikk ikke delta under OL i antikken. Kvinner deltok for første gang i 1900 i tennis og golf Det er sant at kvinner ikke fikk delta under OL i antikken, men det var en idretts konkurranse i antikken for kvinner kalt Heraia lekene. Det er faktisk en kvinne som har vunnet OL gull i antikken, ikke fordi hun deltok men fordi hun var eieren av en hest, i hesteløp gikk vinnerkronen ikke til kusken men til eieren av ekvipasjen og siden det var Kyniska som eide det så vant hun to olympiske tiler uten og en gang være til stede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå