AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #21 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har selv BeSafe iZi Plus x1. Barnet er 3 år, og det begynner å bli for trangt. Er innfor på vekt, men bruker allerede 110 i klær, så lang gutt. Har begynt å slå seg vrang når han skal i bilstolen, og sier selv det er ubehagelig og trangt. Vet ikke min arme råd. Denne stolen skulle jo vare 2 år til. Det er vel og bra at ungen ikke har vondt av å sitte med bøyde ben. Men når det er for trangt oppe med skuldrene så blir det jo ikke bra. Her må vi bytte til bilstol for eldre barn, lenge før vi ønsket. Anonymkode: 71c82...ae6 Den er kjent for å vare kort. Den er kun godkjent til 25kg og 125cm, det er ingen garanti for at den skal vare så lenge. Som jeg sier til TS: kjøp en Max Way Plus så har du en stol som varer til han faktisk passer beltestoler. Anonymkode: 0f14f...bce 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #22 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er anbefalt å sitte i beltestol til barnet er 12 år, hvor gammel er de i 3. Klasse? 8 år???? Det er ikke hysteri, det er omsorg! Hvis du kræsjer vil barnet mest sannsynlig lide mindre eller alvorlige skader. Mest sannsynligvis vil du ikke komme i noen kollisjon, men med denne logikken kan du like greit drite i belte fullstendig. Anonymkode: 0f14f...bce Jo det er SYKT hysteri... stakkars barn... min går i 3 klasse og sitter på pute Anonymkode: 7c4f9...b04 1
Christina82 Skrevet 16. desember 2021 #23 Skrevet 16. desember 2021 Ryddet for brukrdebatt og avsporinger. Christina82, mod
Bam Skrevet 16. desember 2021 #24 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jo det er SYKT hysteri... stakkars barn... min går i 3 klasse og sitter på pute Anonymkode: 7c4f9...b04 Vi får håpe du ikke er involvert i en alvorlig ulykke da. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå