SuzsuZ Skrevet 14. desember 2021 #1 Del Skrevet 14. desember 2021 Har veldig dårlig erfaring med Clearblue tidlig ☺️ noen rimelige testee man får tak i butikk/apotek? Kan ikke vente på bestilling 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. desember 2021 #2 Del Skrevet 14. desember 2021 Den beste testen er etter min erfaring First Response. Gir svar tidlig og har aldri gjort feil. Men om du trenger en NÅ og ikke kan bestille på nett, så vil jeg si at Clear Blue sin pluss-test er den aller beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 14. desember 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 14. desember 2021 6 minutter siden, Amatariel said: Den beste testen er etter min erfaring First Response. Gir svar tidlig og har aldri gjort feil. Men om du trenger en NÅ og ikke kan bestille på nett, så vil jeg si at Clear Blue sin pluss-test er den aller beste. Takk! Er det noe bestemt sted du bestiller First Response? Fruugo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. desember 2021 #4 Del Skrevet 14. desember 2021 SuzsuZ skrev (5 minutter siden): Takk! Er det noe bestemt sted du bestiller First Response? Fruugo? Jeg har brukt Ebay UK mye. F.eks bestilt her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 14. desember 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 14. desember 2021 Takk det var litt rimeligere! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 18. desember 2021 #6 Del Skrevet 18. desember 2021 Babyplan sine! Billige og følsomme! clearblue tidlig tester får jeg alltid noe feil med, hadde holdt med unna 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå