Gå til innhold

hadde dere ligget med en kompis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sexuelt forhold til to barndomskompiser, begge fra vi var en fjorten-femten og gjennom tenårene. Han ene hadde som du sier alltid ståpikk i joggebuksa, som jeg ble betatt av. Men nå er jeg bifil mann selv. Og det viste det seg at han også er. Vi hadde til slutt sex, startet med bare blowjob, og det fortsatte vi med. Han har jeg ikke kontakt med i dag.

Han andre ville plutselig sleike sokkene mine en dag, som utviklet seg til en blowjob som utviklet seg til at vi hadde sex jevnlig etter skolen og godt ut i tyveårene spilte vi fortsatt basket sammen og hadde sex før trening. Vi har fortsatt jevnlig kontakt, men har ikke sex og våre samboere vet ikke at vi har hatt masse deilig sex. 

En tredje bifil kompis på basketlaget hadde jeg aldri sex med, men vi snakket masse om det, men han turde aldri å gjøre noe ut av det. Vi har ikke kontakt. Hadde også sex med to venninner hvorav den ene har jeg kjent siden jeg kunne snakke, vi var naboer. Ikke kontakt med noen av dem i dag. Dette var på slutten av 90-tallet og sex satt løst i min krets og på skolen. 

Det jeg prøver å si er at du ikke aner utfallet av å ha sex, eller la være med venner. Alle de over hang jeg masse med, var sammen med dem mange ganger i uka og nærmest daglig i årevis, førstemann siden jeg var fire kanskje. Vi hang sammen, vi byttelånte til og med klær noe som kanskje ikke er så vanlig blant gutter. Hadde alltid unnskyldning om at vi var blitt våte når jeg kom hjem i kompisenes joggedresser og sokker. Husker jeg syntes det var spennende og de luktet godt. Vi var perlevenner, men livet har ført oss fra hverandre og som sagt kun en jeg har kontakt med nå. Men sex vil neppe noen gang komme på tale igjen mellom oss i dag. Motsatt av deg, men sexen var ikke årsaken til at vi mistet kontakten. Men man må være trygg på seg selv og at man vil tåle at det har vært sex i vennskapet også. 

Anonymkode: 1458d...243

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har hatt sexuelt forhold til to barndomskompiser, begge fra vi var en fjorten-femten og gjennom tenårene. Han ene hadde som du sier alltid ståpikk i joggebuksa, som jeg ble betatt av. Men nå er jeg bifil mann selv. Og det viste det seg at han også er. Vi hadde til slutt sex, startet med bare blowjob, og det fortsatte vi med. Han har jeg ikke kontakt med i dag.

Han andre ville plutselig sleike sokkene mine en dag, som utviklet seg til en blowjob som utviklet seg til at vi hadde sex jevnlig etter skolen og godt ut i tyveårene spilte vi fortsatt basket sammen og hadde sex før trening. Vi har fortsatt jevnlig kontakt, men har ikke sex og våre samboere vet ikke at vi har hatt masse deilig sex. 

En tredje bifil kompis på basketlaget hadde jeg aldri sex med, men vi snakket masse om det, men han turde aldri å gjøre noe ut av det. Vi har ikke kontakt. Hadde også sex med to venninner hvorav den ene har jeg kjent siden jeg kunne snakke, vi var naboer. Ikke kontakt med noen av dem i dag. Dette var på slutten av 90-tallet og sex satt løst i min krets og på skolen. 

Det jeg prøver å si er at du ikke aner utfallet av å ha sex, eller la være med venner. Alle de over hang jeg masse med, var sammen med dem mange ganger i uka og nærmest daglig i årevis, førstemann siden jeg var fire kanskje. Vi hang sammen, vi byttelånte til og med klær noe som kanskje ikke er så vanlig blant gutter. Hadde alltid unnskyldning om at vi var blitt våte når jeg kom hjem i kompisenes joggedresser og sokker. Husker jeg syntes det var spennende og de luktet godt. Vi var perlevenner, men livet har ført oss fra hverandre og som sagt kun en jeg har kontakt med nå. Men sex vil neppe noen gang komme på tale igjen mellom oss i dag. Motsatt av deg, men sexen var ikke årsaken til at vi mistet kontakten. Men man må være trygg på seg selv og at man vil tåle at det har vært sex i vennskapet også. 

Anonymkode: 1458d...243

Takk for svar :) Nei det er akkurat det, du vet aldri hva som skjer etter på. Jeg er en bifil dame da,men likevel :)

Anonymkode: e643e...d6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar :) Nei det er akkurat det, du vet aldri hva som skjer etter på. Jeg er en bifil dame da,men likevel :)

Jeg har hatt sex med en venninne. I dag har jeg samboer og barn. Skulle gjerne hatt mer kontakt med venninna mi, men det blir rart ovenfor mannen min. Så jeg angrer på at jeg hadde sex med henne. Ting ble også veldig rart mellom oss i etterkant fordi hun ønsket mer enn jeg ønsket. 

Anonymkode: 84e88...ed1

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har en  Kompis jeg har hatt i over 35 år, han ble passet av min mor og vi har vert bestevenner siden, for ca et år siden prøvde vi et forhold,men jeg synes det ble veldig rart, men jeg hadde litt følelser for han og han var/er forelsket i meg,men det ble litt for rart til og forsette for min del.

Nå har han vert her en del og vi har sett film, og han har hatt en stiv en hver gang, jeg har ikke gjort noe med det ennå,men det frister veldig da jeg ikke har hatt sex siden Februar 2020, men er bare så redd for og ødelegge vennskapet.

Jeg vil ikke være i et forhold med han, så det blir kun sex, men siden han er forelsket i meg, blir det veldig feil i mine øyne, så lurer på hva dere tenker?

Er han en venn eller ektevenn? Hvis han er forelsket i deg... er han vel mere en venn som har lyst på deg, enn som en venn? Enveis forelskelse, gir også enveis sjalusi og kjærlighetssorg. Jeg vil tro det vil skape krøll på vennskapet, enten du har sex med han eller ikke. Selv om du finner deg en kjæreste blir han nok sjalu... tror du ikke?

Men ikke avskrive han helt, jeg har selv vært i et lignende vennskap. Vi ble begge forelsket, men vi ville bare være venner. Vi hadde ikke sex, men vi onanerte hverandre og lærte oss mye om seksualitet. Det gikk mye på oralt, og lærdommen gjorde at vi ble enda bedre venner. Hun sa penetrerende sex ødela forholdet....

Mulig hun hadde rett, fordi hun ble gudmor på et av mine barn. Kontakten tok gradvis slutt, da vi fant hver vår partner, men vi er da gode venner fremdeles.. uten sex.

Hvordan takler han sjalusi TS? Blir han sjalu er vel mye av det trygge vennskapet skadet?

Skrevet

jeg har hatt sex med mange venner av meg, det var vært kun sex, men hvis personen er forelsket i meg, da ville jeg funnet en annen å ha sex med. du sier du ikke har hatt sex på lenge og det er en grunn for at du vil ha sex med han, kan du jo alltid finne en annen.

Anonymkode: c7541...d91

Skrevet

takk for alle tips

Jeg har snakket med han og vi er enig om at vi ikke har sex så lenge han har sterkere følelser for meg enn det jeg har for han, og vennskapet vårt er MYE viktigere enn sex

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

takk for alle tips

Jeg har snakket med han og vi er enig om at vi ikke har sex så lenge han har sterkere følelser for meg enn det jeg har for han, og vennskapet vårt er MYE viktigere enn sex

Jeg tror han alltid vil håpe på at du snur/endrer mening/får sterkere følelser. Tipper han er "enig" med deg, fordi du nevnte at dere ikke skal ha sex, ettersom du ikke har like sterke følelser.

Hadde jeg hatt ei venninne som jeg var forelsket i, men som kun vil være venn med meg, ville jeg kuttet kontakten med henne. Det er bare frustrerende å ville noe mer enn den andre. Jeg hadde datet noen andre for å få tankene over til noe mer positivt. 

Har han virkelig ståpikk hver gang han er hos deg? For meg så er ikke det normalt, at du har han på besøk for å se film, og han sitter der med en ståpikk i sofaen. Og hvis dere har sex, som tydeligvis begge trenger, er det total krise for vennskapet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...