Gå til innhold

hadde dere ligget med en kompis?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bos43 skrev (4 minutter siden):

Vær ærlig med han. Si at du trenger sex, men at det ikke blir mer enn sex og ikke ekte kjærlighet. Så får han velge om han vil være din ff. Realt….!

Ja selvsagt skal jeg være helt åpen om det

Anonymkode: e643e...d6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Entern skrev (4 minutter siden):

Det blir feil fordi dere har kjent hverandre så lenge og vært så nære så lenge, dere blir som slektninger omtrent.

takk for svar

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

takk for svar

Håper jeg ikke var for streng altså. :) 

Skrevet
Entern skrev (4 minutter siden):

Håper jeg ikke var for streng altså. :) 

Nei da, er enig med deg, og trengte og høre det :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har en  Kompis jeg har hatt i over 35 år, han ble passet av min mor og vi har vert bestevenner siden, for ca et år siden prøvde vi et forhold,men jeg synes det ble veldig rart, men jeg hadde litt følelser for han og han var/er forelsket i meg,men det ble litt for rart til og forsette for min del.

Nå har han vert her en del og vi har sett film, og han har hatt en stiv en hver gang, jeg har ikke gjort noe med det ennå,men det frister veldig da jeg ikke har hatt sex siden Februar 2020, men er bare så redd for og ødelegge vennskapet.

Jeg vil ikke være i et forhold med han, så det blir kun sex, men siden han er forelsket i meg, blir det veldig feil i mine øyne, så lurer på hva dere tenker?

Her kommer alle kg- kvinner til å hyle opp om hvor dumt og forferdelig det er om dere har sex..

Er ikke det vettu..!.bare vær ærlig om intensjonen din om kun å pule...er han mann takker han ja så blir det koselig dette...Typisk kvinner å la alle mulighetene gå fra dere! 

Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Her kommer alle kg- kvinner til å hyle opp om hvor dumt og forferdelig det er om dere har sex..

Er ikke det vettu..!.bare vær ærlig om intensjonen din om kun å pule...er han mann takker han ja så blir det koselig dette...Typisk kvinner å la alle mulighetene gå fra dere! 

takk for tips :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

takk for tips :)

Hør på meg nå da! Og drit i rødflaggbataljonen...Livet er for kort til å brukes til å samle røde flagg!! 

Hva tror du du tenker på det siste minuttet du lever?

Alle situasjoner du unngikk fordi du så det røde flagget? Eller de gangene du ga f. og det ble sex?

Skrevet

Men hvorfor ikke gi det en sjanse? Altså et forhold med han. Et godt vennskap gir et godt grunnlag for et fint liv sammen :)
Og et godt vennskap kan jo bli bevart dersom forholdet ikke fungerer.

Skrevet
saltvann skrev (47 minutter siden):

Men hvorfor ikke gi det en sjanse? Altså et forhold med han. Et godt vennskap gir et godt grunnlag for et fint liv sammen :)

vet ikke helt

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da gir du han indirekte falske forhåpninger. Hvordan ville det føltes om du var forelsket i noen som ikke følte det samme, men lå med deg allikevel? Følelsene får i hvert fall grobunn for han da.

Anonymkode: a80c8...030

Merkelig nok så tror jeg som mann at de fleste menn hadde syntes det var fint å kunne ha sex med en de hadde følelser for. I følge forskning knytter ikke menn i like stor grad følelser til sex heller.

Anonymkode: 8c02f...2c9

Skrevet

Hadde ikke hatt sex med han i det tilfellet du skisserer her

Men jeg har hatt sex med et par kompiser men det har vært fordi jeg har likt de og vært tent på de (så egentlig vært noe mer enn kompis) men friendzonet de fordi de var dårlige kjæresteemner 

Anonymkode: 75e8b...0b8

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, Rooosa said:

Det blir å utnytte han, så det bør du ikke gjøre. 

LOL! Er dette en spøk? Han sitter der med en stivpikk og da blir han utnyttet om hun putter den i munnen? What

Anonymkode: 64c00...bcb

Skrevet

Det ender med grining..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

LOL! Er dette en spøk? Han sitter der med en stivpikk og da blir han utnyttet om hun putter den i munnen? What

Anonymkode: 64c00...bcb

Menn kan bli utnyttet følelsesmessig, hvis du ikke skjønner det bør du ta deg et kurs i empati. 

Han er forelsket i henne, hun ikke i han og da blir det helt feil å gi han falske signaler ved å ha sex med han 

Anonymkode: 75e8b...0b8

• Liker 3
Skrevet
saltvann skrev (2 timer siden):

Her er nok folk veldig forskjellige..men for min del holder det ikke med bare vennskapelige følelser om man skal være i et forhold..det må liksom være det lille ekstra der. 

Min partner er også min beste venn..men på en helt annen måte enn det mine nærmeste venner er. Det er ikke slik at jeg bare får lyst å flekke klærne av vennene mine under en samtale..men det får jeg lyst til med han :P 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja selvsagt skal jeg være helt åpen om det

Gi deg et knull til jul. Men vær klar over at du også kan få følelser. Da blir det en Gledelig Jul med mye knullings😘

Skrevet

Ja, det har jeg hatt. Hvis man begge ikke har tendenser til drama, så går det helt fint.

Anonymkode: b2fed...34c

Skrevet

Han har altså gått i mange år og vært kåt på deg og forelsket. Du hadde gjort ham ekstremt glad hvis du gir ham fitta. Men hvis du bestemmer deg for å gjøre det, så vær ærlig og si at det kun blir pulings, ikke noe annet.

Anonymkode: 625af...357

Skrevet

Snakk med ham du. Der får du fasiten. Den sitter ikke vi på. 🤞🤞

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg vil ikke være i et forhold med han, så det blir kun sex, men siden han er forelsket i meg, blir det veldig feil i mine øyne, så lurer på hva dere tenker?

Det er feil fordi det er en asymmetri i hva dere ønsker ut av forholdet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...