AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Jeg har en Kompis jeg har hatt i over 35 år, han ble passet av min mor og vi har vert bestevenner siden, for ca et år siden prøvde vi et forhold,men jeg synes det ble veldig rart, men jeg hadde litt følelser for han og han var/er forelsket i meg,men det ble litt for rart til og forsette for min del. Nå har han vert her en del og vi har sett film, og han har hatt en stiv en hver gang, jeg har ikke gjort noe med det ennå,men det frister veldig da jeg ikke har hatt sex siden Februar 2020, men er bare så redd for og ødelegge vennskapet. Jeg vil ikke være i et forhold med han, så det blir kun sex, men siden han er forelsket i meg, blir det veldig feil i mine øyne, så lurer på hva dere tenker? Anonymkode: e643e...d6f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Det sier seg vel selv at det er en veldig dårlig idé? Anonymkode: 84e88...ed1 14
Gjest Rooosa Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Det blir å utnytte han, så det bør du ikke gjøre.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 takk for svar, veldig enig i med dere begge. Men hadde vert en trygghet, da jeg stoler 100% på han og vet han er renslig og veldig nøye når det gjelder korona. Kunne sikkert ha en ons,men det er jo en fare i denne tiden Anonymkode: e643e...d6f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Du kunne i det minste runket han. Sånn at han får utløsning.. Om du er keen så kanskje han kan fingre deg? Skjønner godt du vil ha sex når det er så lenge siden du har fått det.. Har dere hatt sex før? Vær ærlig og si at du trenger et knull, p.g.a at det er lenge siden Anonymkode: 3b1cb...c72
Gjest Rooosa Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): takk for svar, veldig enig i med dere begge. Men hadde vert en trygghet, da jeg stoler 100% på han og vet han er renslig og veldig nøye når det gjelder korona. Kunne sikkert ha en ons,men det er jo en fare i denne tiden Anonymkode: e643e...d6f Men du kan ikke bruke folk fordi du bare har lyst på sex? Kan du ikke kjøpe deg et hjelpemiddel?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kunne i det minste runket han. Sånn at han får utløsning.. Om du er keen så kanskje han kan fingre deg? Skjønner godt du vil ha sex når det er så lenge siden du har fått det.. Har dere hatt sex før? Vær ærlig og si at du trenger et knull, p.g.a at det er lenge siden Anonymkode: 3b1cb...c72 Nei det har vi ikke, ja burde være ærlig,men føler jeg utnytter han en del når han har følelser for meg Anonymkode: e643e...d6f 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #8 Skrevet 14. desember 2021 Rooosa skrev (1 minutt siden): Men du kan ikke bruke folk fordi du bare har lyst på sex? Kan du ikke kjøpe deg et hjelpemiddel? nei er enig i den. leketøy har aldri gikk meg orgasme, så ikke noe for meg Anonymkode: e643e...d6f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #9 Skrevet 14. desember 2021 Ikke gjør det! Huff, stakkars, det blir mye vondere for han etterpå når du ikke vil ha han for noe mer. Anonymkode: 44f70...06d 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #10 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke gjør det! Huff, stakkars, det blir mye vondere for han etterpå når du ikke vil ha han for noe mer. Anonymkode: 44f70...06d Ja,men hvis man er ærlig om det, så kan jo han bestemme hva han vil,men ja blir vel utnytting Anonymkode: e643e...d6f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #11 Skrevet 14. desember 2021 Bli nå ikke en av de damene som ALLTID finner noe galt med et forhold. Har tre venninner som har gått slik hele livet, og enda leter etter den rette. De har selvfølgelig funnet den rette, men finner opp unnskyldninger som egentlig er bagateller som grunn for å avslutte ethvert forhold. Nå er de i slutten av 30-årene og fortsatt single. Det er greit med rødt flagg når det finnes gode grunner for det, men ikke for om dere var barndomsvenner. Hva så? Anonymkode: f7ca8...030 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #12 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei det har vi ikke, ja burde være ærlig,men føler jeg utnytter han en del når han har følelser for meg Anonymkode: e643e...d6f Vær ærlig,si at det aldri blir mere eller sex. Om du er ærlig på at du ikke har følelser kun vil ha sex så er han fullstendig innforstått med det. Anonymkode: 3b1cb...c72
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #13 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bli nå ikke en av de damene som ALLTID finner noe galt med et forhold. Har tre venninner som har gått slik hele livet, og enda leter etter den rette. De har selvfølgelig funnet den rette, men finner opp unnskyldninger som egentlig er bagateller som grunn for å avslutte ethvert forhold. Nå er de i slutten av 30-årene og fortsatt single. Det er greit med rødt flagg når det finnes gode grunner for det, men ikke for om dere var barndomsvenner. Hva så? Anonymkode: f7ca8...030 Jeg har hatt en del forhold,og hadde funnet den rette, men mistet henne fordi jeg ikke ville stå frem som bifil den gangen, og det er det verste jeg har gjort noengang og etter det har det bare gått nedover, dette er nå 11 år siden. har hatt 2 forhold i mellom tiden, et som varte i 3 år og 3mnd og et som varte i 8 mnd. Nei skal være forsiktig Anonymkode: e643e...d6f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #14 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vær ærlig,si at det aldri blir mere eller sex. Om du er ærlig på at du ikke har følelser kun vil ha sex så er han fullstendig innforstått med det. Anonymkode: 3b1cb...c72 Ja skal være det i alle fall. Men har nok litt følelser,men ikke så mye at jeg tror jeg vil ha et forhold Anonymkode: e643e...d6f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #15 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja skal være det i alle fall. Men har nok litt følelser,men ikke så mye at jeg tror jeg vil ha et forhold Anonymkode: e643e...d6f Da må du aldr si at du har litt følelser. Anonymkode: 3b1cb...c72
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #16 Skrevet 14. desember 2021 Da gir du han indirekte falske forhåpninger. Hvordan ville det føltes om du var forelsket i noen som ikke følte det samme, men lå med deg allikevel? Følelsene får i hvert fall grobunn for han da. Anonymkode: a80c8...030 1
Bos43 Skrevet 14. desember 2021 #17 Skrevet 14. desember 2021 Vær ærlig med han. Si at du trenger sex, men at det ikke blir mer enn sex og ikke ekte kjærlighet. Så får han velge om han vil være din ff. Realt….! 1
Entern Skrevet 14. desember 2021 #18 Skrevet 14. desember 2021 Det blir feil fordi dere har kjent hverandre så lenge og vært så nære så lenge, dere blir som slektninger omtrent.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #19 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da må du aldr si at du har litt følelser. Anonymkode: 3b1cb...c72 det skal jeg ikke Anonymkode: e643e...d6f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #20 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da gir du han indirekte falske forhåpninger. Hvordan ville det føltes om du var forelsket i noen som ikke følte det samme, men lå med deg allikevel? Følelsene får i hvert fall grobunn for han da. Anonymkode: a80c8...030 jeg tenker hvis en jeg hadde vert forelsket i meg ville ligge med meg, hadde jeg gjort det , så lenge han hadde vert ærlig om at det var kun det han ville Anonymkode: e643e...d6f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå