Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Lilly Rose skrev (1 minutt siden):

Betroelser på vaskerommet; episode 1 vannsløsing 

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

0llis skrev (1 minutt siden):

Ja, fakta er alltid greit å sjekke 🫠

IMG_7385.jpeg

IMG_7386.jpeg

Har de ikke tilgang på informasjon fra kommunene i nabolaget, eller tilgang på nyheter?

Alle naboene vannet - jises Therese Lien.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (2 minutter siden):

😂

Nå kom jeg på at jeg ga ut gratis ideer til Therese. Nei og nei 😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (20 timer siden):

Hvordan kan være 35 år, eie bolig og ikke få med seg vanningsforbud i kommunen, og la vannet stå på for fullt..? Å sitte å fortelle dette mens man fniser er ikke morsomt, det er direkte pinlig. Da leser man ikke aviser en gang..

Sier litt om hva slags verden de suser rundt i... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

De er ikke akkurat samfunnsorienterte eller ansvarsfulle medborgere. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Deres verden handler om penger og kjøpe, kjøpe, kjøpe….Når det stormer litt så er det rett i offerfella. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjult reklame for både kjole og kopp... De lærer aldri🙄 

Fra Therese Lien sin snapchat 

Screenshot_2023-06-18-17-15-04-902_com.snapchat.android.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Skjult reklame for både kjole og kopp... De lærer aldri🙄 

Fra Therese Lien sin snapchat 

Screenshot_2023-06-18-17-15-04-902_com.snapchat.android.jpg

Og fordi ingen av disse jentene lærer så melder jeg de til Forbrukertilsynet hver eneste  gang jeg ser det.  Det burde ikke være så utrolig vanskelig å merke når dette er fulltids»jobben» deres.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (På 18.6.2023 den 18.47):

Og fordi ingen av disse jentene lærer så melder jeg de til Forbrukertilsynet hver eneste  gang jeg ser det.  Det burde ikke være så utrolig vanskelig å merke når dette er fulltids»jobben» deres.

Legger ved dette bilde av hennes gode venninne🙄 

Bilde fra Sara Emilie sin Snapchat 

Screenshot_2023-06-19-23-22-29-851_com.snapchat.android.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske så sikker på at dersom jeg konstant brøyt loven i min egen jobb, så hadde jeg ikke hatt noen jobb lenger. Hvorfor oppfører disse folkene seg som at de er over loven og kan gjøre som de selv vil? Eller jeg skjønner jo forsåvidt det når de slipper unna med det gang på gang, så dette burde virkelig få noen konsekvenser snart, for slik som jeg sa: vi fleste andre «dødelige» hadde ikke hatt noen jobb lenge dersom vi brøyt loven på daglig basis. Kall meg gjerne bitter, men at disse innholdsløse, snikreklamerende profilene skal tjene masse penger på uærlig vis provoserer meg, og det er ekstremt dårlig at dette ikke har blitt gjort noe med enda og de kan fortsatt holde på som de vil. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Selvfølgelig skal man følge reglene 100 %. Hvorfor tror disse damene at de ikke trenger det? Hadde jo blitt en fin verden hvis alle tenkte slik. "Jeg trenger jo ikke å følge reglene 100 % ". 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Selvfølgelig skal man følge reglene 100 %. Hvorfor tror disse damene at de ikke trenger det? Hadde jo blitt en fin verden hvis alle tenkte slik. "Jeg trenger jo ikke å følge reglene 100 % ". 

Er helt utrolig... De gir jo egentlig bare Fa..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 timer siden):

Jeg forstår henne faktisk. Jeg er helt enig i at det burde holde at det merkes så lenge hun prater om produktet - det sier seg selv at de bruker produktene mye om de er fornøyd med de, og om de da må merke med reklame om de snakker om en plante kjøpt på plantasjen - men reklamen egt er fordi ermet på kjolen syntes på ene videoen, så mister det sin hensikt. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
Birdo skrev (2 timer siden):

Jeg forstår henne faktisk. Jeg er helt enig i at det burde holde at det merkes så lenge hun prater om produktet - det sier seg selv at de bruker produktene mye om de er fornøyd med de, og om de da må merke med reklame om de snakker om en plante kjøpt på plantasjen - men reklamen egt er fordi ermet på kjolen syntes på ene videoen, så mister det sin hensikt. 

Markedsføringsloven er til for forbrukerne, for å beskytte de fra å bli utsatt for skjult reklame. Og det er ikke bare pga kjolen, men pga kombinasjonen av happyflops og kjole. Det spiller ikke noe rolle hvor lite eller hvor mye som synes, reklame er reklame. SE AS får betalt for å vise frem happy flops, det er markedsføring og skal merkes som reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (3 minutter siden):

Markedsføringsloven er til for forbrukerne, for å beskytte de fra å bli utsatt for skjult reklame. Og det er ikke bare pga kjolen, men pga kombinasjonen av happyflops og kjole. Det spiller ikke noe rolle hvor lite eller hvor mye som synes, reklame er reklame. SE AS får betalt for å vise frem happy flops, det er markedsføring og skal merkes som reklame. 

Jeg er klar over det, jeg er bare ikke enig i at det er riktig måte og gjøre det på. Det burde merkes når det vises frem med hensikt om å vise det frem - det er mest ryddig og det gjør det tydelig ovenfor forbrukerne. Syns jeg. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Birdo skrev (1 time siden):

Jeg er klar over det, jeg er bare ikke enig i at det er riktig måte og gjøre det på. Det burde merkes når det vises frem med hensikt om å vise det frem - det er mest ryddig og det gjør det tydelig ovenfor forbrukerne. Syns jeg. 

Jeg er enig i det hvis det er en sammenhengende reklame som i en video, men på Snap eller IG story så fungerer det ikke. Det vil være avbrudd imellom så det kan være nye forbrukere som ikke får med seg at det er reklame. Det skal nevnes at SE hat vært en versting på merking over flere år, og både hun og Lien har et vanvittig forbedringspotensiale i den forbindelsen. Ikke minst bør Adsales skjerpe seg også. De kringkaster brudd på markedsføringsloven uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lill :) skrev (4 minutter siden):

Jeg er enig i det hvis det er en sammenhengende reklame som i en video, men på Snap eller IG story så fungerer det ikke. Det vil være avbrudd imellom så det kan være nye forbrukere som ikke får med seg at det er reklame. Det skal nevnes at SE hat vært en versting på merking over flere år, og både hun og Lien har et vanvittig forbedringspotensiale i den forbindelsen. Ikke minst bør Adsales skjerpe seg også. De kringkaster brudd på markedsføringsloven uten problemer.

Tror du misforstår hva jeg mener. Når det er reklameinnlegg, så skal alle snapper merkes såklart. Men jeg mener at det ikke burde være nødvendig å merke med reklame når hun snakker om været, men at hun har på seg en kjole. Om noen spør om kjolen og hun da svarer, så skal det merkes. Eller hvis hun legger ut bilde/video og viser frem kjolen, da går det som reklame. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (6 minutter siden):

Tror du misforstår hva jeg mener. Når det er reklameinnlegg, så skal alle snapper merkes såklart. Men jeg mener at det ikke burde være nødvendig å merke med reklame når hun snakker om været, men at hun har på seg en kjole. Om noen spør om kjolen og hun da svarer, så skal det merkes. Eller hvis hun legger ut bilde/video og viser frem kjolen, da går det som reklame. 

Men det blir jo reklame da, eller nærmere bestemt produktplassering. Merkes det ikke blir det i grunnen snikreklame. Ofte er jo denne vel så effektiv, og bør dermed helt klart merkes, mener jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Birdo skrev (13 minutter siden):

Det er reklame uansett hvordan det vises frem. Det er jo slik influenser marketing oppsto, gjennom reklame skjult som hverdagsliv (hos SE under en grill session). Det er en meget effektiv måte å reklamere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...