Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (17 timer siden):

Kanskje ikke rart det går åt skogen om hun selger ting med rent tap

Da får jeg det ikke helt til å stemme med all den handle og oppussing bonanzaen hun har holdt på med det siste halve året… for hvor kommer pengene fra? maken til pengebruk…. Det er helt vilt hvor mye hun kjøper hele tiden. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dorisdott skrev (2 minutter siden):

Da får jeg det ikke helt til å stemme med all den handle og oppussing bonanzaen hun har holdt på med det siste halve året… for hvor kommer pengene fra? maken til pengebruk…. Det er helt vilt hvor mye hun kjøper hele tiden. 

Inntekter hun lever av, kommer fra ThereseLien AS. Snapchat, samarbeid osv. 

• Liker 4
Skrevet
Dorisdott skrev (12 minutter siden):

Er nok Snapchat og  Therese Lien as hun drar penger fra..

Skrevet
Dorisdott skrev (1 time siden):

Ja hun kan vel fortsette så lenge folk sitter å ser på henne på Snapchat . Går vel i å vaske klær tur med hunden oppvask middag og svar på noen spørsmål 🙄😅

• Liker 5
Skrevet

Ekstremt dårlig merking for tiden 

• Liker 2
Skrevet

Ny daglig leder i By Lien? Øyvind? 

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye vant hun i lotto?

Skrevet
Gullhavet skrev (21 minutter siden):

Hvor mye vant hun i lotto?

Ble nysgjerrig, så måtte klikke meg igjennom drøss med snapper for å finne ut at det var den svimlende summen 4385,- 🙊

Ikke at noen sier neitakk til det, og det er penger som kommer godt med for hvermansen, men jeg så for meg at det var myyye mere. Gikk rett på clickbait 😂

• Liker 1
Skrevet
Katten til Mozart skrev (3 timer siden):

Ble nysgjerrig, så måtte klikke meg igjennom drøss med snapper for å finne ut at det var den svimlende summen 4385,- 🙊

Ikke at noen sier neitakk til det, og det er penger som kommer godt med for hvermansen, men jeg så for meg at det var myyye mere. Gikk rett på clickbait 😂

Hun tjener nok mere på alle som skal inn å se?. Enn selve premien 😅

• Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor kan ikke TL bruke en passende kjole? Som går under rumpa når hun sitter. Det er ikke pent med så kort kjole; du er snart 40, ikke 17. Men prøver kanskje bare å ligne på Monica

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Luluk skrev (4 timer siden):

Hvorfor kan ikke TL bruke en passende kjole? Som går under rumpa når hun sitter. Det er ikke pent med så kort kjole; du er snart 40, ikke 17. Men prøver kanskje bare å ligne på Monica

Det er også penere med kjoler i riktig størrelse..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Måtte innom se, og hun klager på at hun er så dårlig. Hyggelig da å smitte hele crewet på den live shoppingen hun var på🙄. Går rundt som en smittebombe… 

kanskje tenke litt på alle andre enn seg selv og penger inn. Sånn som hun forteller høres det ut som hun har den nye kovid varianten som herjer😵‍💫

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Dorisdott skrev (21 minutter siden):

Måtte innom se, og hun klager på at hun er så dårlig. Hyggelig da å smitte hele crewet på den live shoppingen hun var på🙄. Går rundt som en smittebombe… 

kanskje tenke litt på alle andre enn seg selv og penger inn. Sånn som hun forteller høres det ut som hun har den nye kovid varianten som herjer😵‍💫

Holder folk seg virkelig hjemme fra jobb for de er litt forkjøla? Sånn som hun er i dag var hun ikke i går.

Endret av Angel75
La til en setning.
  • Liker 3
Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Holder folk seg virkelig hjemme fra jobb for de er litt forkjøla? Sånn som hun er i dag var hun ikke i går.

Ja det burde folk, sånn som det er med forkjølelse og covid rundt om nå.
Ta hensyn til andre. Mulig andre mener noe annet, og det er greit det. På min jobb er det uaktuelt å komme på jobb pottetett og holde på med host, hark om nys 🤧 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (4 timer siden):

Enig! Nei, folk gjør ikke det. Da hadde hele samfunnet stoppet opp! Så lenge folk tar forholdsregler for seg og andre, blir man heller ikke smittet så lett! 

• Nyttig 1
Skrevet
Dorisdott skrev (5 timer siden):

Nå var det ikke bare hun som var syk. SET var også dårlig

Skrevet

Ser hun skal ha besøk av Kina. Er de som lager klær og det andre hun selger. Skjønner jeg hvorfor temu har så mye likt🥹

• Liker 1
Skrevet
Maiken2025 skrev (2 timer siden):

Ser hun skal ha besøk av Kina. Er de som lager klær og det andre hun selger. Skjønner jeg hvorfor temu har så mye likt🥹

Mye som produseres på de samme fabrikkene, de bare setter på andre lapper. Bare å screenshote et random plagg på Zara f.eks. og gjør et bildesøk på aliekspress. Samme kjole dukker opp under ulike merker. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (På 2.9.2025 den 18.54):

Det er policy hvor jeg jobber, at da holder man seg hjemme.

• Liker 2
Skrevet

Den hvite jakken hun hadde på i bilen, hadde ikke hun en sånn en for noen år siden som hun hadde kjøpt på Temu eller noe? Eller husker jeg feil? 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...