elskersommer Skrevet 15. august #7261 Skrevet 15. august Dorisdott skrev (På 12.8.2025 den 10.11): Jeg har ikke erfaring med denne tightsen, men jeg har masse erfaring fra mange andre merker, fra div anerkjente sportsmerker( og også testet div billigmerker). Kan anbefale reebook sine tights, og Nike sine tights. og faktisk en billigtights. bumpro power up er en favoritt(kjøpes på tights.no). Bumpro koster en brøkdel av prisen også, og holder seg i vask lenge hvis man vasker etter anvisning(spesielt viktig på syntetisk treningstøy) Er disse forslagene dine også i litt størrelse? Eller stopper de på L? Jeg er på jakt etter gode tights men må nok ha xl/xxl
Roadrunner Skrevet 15. august #7262 Skrevet 15. august (endret) elskersommer skrev (3 timer siden): Er disse forslagene dine også i litt størrelse? Eller stopper de på L? Jeg er på jakt etter gode tights men må nok ha xl/xxl https://www.ellos.no/under-armour/treningstights-hg-armour-hirise-7-8-ns/1614915-01 Denne er kjempegod! Jeg har den i 4-5 eksemplarer, og har ikke kjøpt noe annet siden jeg kjøpte den første. Lang versjon, jeg liker bedre versjonen med litt cropped benlengde): https://www.ellos.no/under-armour/treningstights-hg-armour-hirise-leggings-ns/1614916-01 (Jeg vet det ikke var meg du spurte, men.... ) Endret 15. august av Roadrunner
Dorisdott Skrevet 15. august #7263 Skrevet 15. august elskersommer skrev (7 timer siden): Er disse forslagene dine også i litt størrelse? Eller stopper de på L? Jeg er på jakt etter gode tights men må nok ha xl/xxl Bumpro går iallfall opp til Xxl ser jeg. vil påstå at de er normale i størrelsen. Jeg får ikke til å lime inn link til deg, men hvis du går inn på tights.no og søker bumpro power up tights så ser du. Den er på salg nå i svart til 349,- for en 2 pak
Teflonhjernen Skrevet 15. august #7264 Skrevet 15. august Fikk den navy i dag og er veldig fornøyd. Kunne nok vært enda litt strammere rundt magen (eller jeg kunne kanskje hatt en str. mindre), men farge er nydelig og virker som om det er god kvalitet 👍🏼 2
elskersommer Skrevet 15. august #7265 Skrevet 15. august Roadrunner skrev (7 timer siden): https://www.ellos.no/under-armour/treningstights-hg-armour-hirise-7-8-ns/1614915-01 Denne er kjempegod! Jeg har den i 4-5 eksemplarer, og har ikke kjøpt noe annet siden jeg kjøpte den første. Lang versjon, jeg liker bedre versjonen med litt cropped benlengde): https://www.ellos.no/under-armour/treningstights-hg-armour-hirise-leggings-ns/1614916-01 (Jeg vet det ikke var meg du spurte, men.... ) Tusen takk for forslag 🙂
elskersommer Skrevet 15. august #7266 Skrevet 15. august Dorisdott skrev (3 timer siden): Bumpro går iallfall opp til Xxl ser jeg. vil påstå at de er normale i størrelsen. Jeg får ikke til å lime inn link til deg, men hvis du går inn på tights.no og søker bumpro power up tights så ser du. Den er på salg nå i svart til 349,- for en 2 pak Tusen takk for tips🙂 1
Debbie M Skrevet onsdag kl 02:10 #7267 Skrevet onsdag kl 02:10 Jeg tok meg i å tenke på da jeg fant TL på snap 😍 hun kokte over av energi og positivitet, hun bydde på seg selv og hadde 10/10 i selvironi. Andre som husker hvor mye moro hun lagde? Nå er det penga som prater, så trist livet ditt har blitt TL! Jeg har vanskelig for å tro at dere jobber så mye med design, for å være god på treningstøy, duft(lys), føtter, termodynamikk, altså alt man skulle trenge? - da blir det litt panikk her og der, kan man se, og andre produkter er så nitrist at man visner av å se på. Hun er gått fra å være min absolutte favoritt til å bli ett heseblesende godstog med meninger, som vi alle må være enig i, hvis ikke så er VI troll. «Døren svinger begge veier» - du har blitt ett troll, T, ett grådig og griskt troll med dollartegn i øynene. ESTETIKK er fraværende, men det er mulig at dette er veldig lokalt? - at man smetter på seg kjole og de mest mandige støvlettene Jeg har sett, smilet er bedøvd med botox, og skyen av hydrogenperoksid ligger lavt i gata der. Mange vil nok kvele meg nå, men jeg kommer ikke på bedre ord enn white thrash. Mulig det er en mote, men det gir meg ingen rød tråd mellom type produkter, så den brandingen ville jeg ikke betalt for. 2 15
Debbie M Skrevet onsdag kl 06:45 #7268 Skrevet onsdag kl 06:45 Det skal sies at jeg åpnet denne nå, før innlegget over her, av meg. Men, altså! Øynene mine klarer ikke å forstå hva jeg ser her 🤯 4
Bibbi_ Skrevet onsdag kl 07:20 #7269 Skrevet onsdag kl 07:20 Debbie M skrev (35 minutter siden): Det skal sies at jeg åpnet denne nå, før innlegget over her, av meg. Men, altså! Øynene mine klarer ikke å forstå hva jeg ser her 🤯 Det er i hvertfall beige da 😂 Går i et med alt i huset. 3
Nussepus Skrevet onsdag kl 07:21 #7270 Skrevet onsdag kl 07:21 Debbie M skrev (35 minutter siden): Det skal sies at jeg åpnet denne nå, før innlegget over her, av meg. Men, altså! Øynene mine klarer ikke å forstå hva jeg ser her 🤯 Hele dama er jo et vandrende bad taste party. 1 6
lin Skrevet onsdag kl 07:32 #7271 Skrevet onsdag kl 07:32 Problemet er vel at hun kopierer så mye fra andre, som settes sammen litt på tvers og så funker det så dårlig. Det funker så dårlig fordi det blir så lite «henne», blir kostyme istedenfor stil liksom Virker som hun så gjerne prøver å være som venninnene. 3 1
elskersommer Skrevet onsdag kl 07:51 #7272 Skrevet onsdag kl 07:51 Debbie M skrev (1 time siden): Det skal sies at jeg åpnet denne nå, før innlegget over her, av meg. Men, altså! Øynene mine klarer ikke å forstå hva jeg ser her 🤯 Hvorfor må hun ha de cowboy boots? Det er jo krise🙈 2 2
Vokteren Skrevet onsdag kl 08:35 #7273 Skrevet onsdag kl 08:35 Nussepus skrev (1 time siden): Hele dama er jo et vandrende bad taste party. Skulle skrive det samme. Dette var ille. Ser hun det ikke selv? 2
Tøvftta Skrevet onsdag kl 09:01 #7274 Skrevet onsdag kl 09:01 Debbie M skrev (2 timer siden): Det skal sies at jeg åpnet denne nå, før innlegget over her, av meg. Men, altså! Øynene mine klarer ikke å forstå hva jeg ser her 🤯 Er jakken i fra hennes design? Har akkurat lik fra temu, helt ok, men ikke mye snitt i den. 1 1
Bibbi_ Skrevet onsdag kl 09:38 #7275 Skrevet onsdag kl 09:38 (endret) elskersommer skrev (1 time siden): Hvorfor må hun ha de cowboy boots? Det er jo krise🙈 Mangler bare cowboy hatten 😂 Endret onsdag kl 09:38 av Bibbi_ 1
Dorisdott Skrevet onsdag kl 20:47 #7276 Skrevet onsdag kl 20:47 (endret) Debbie M skrev (14 timer siden): Det skal sies at jeg åpnet denne nå, før innlegget over her, av meg. Men, altså! Øynene mine klarer ikke å forstå hva jeg ser her 🤯 Bad taste all the Way… men hva skjer her egentlig… synes hun har fått mye større frontparti. Eller har klærne også blitt for små? Endret onsdag kl 20:48 av Dorisdott Skrivefeil 1
elskersommer Skrevet torsdag kl 11:05 #7277 Skrevet torsdag kl 11:05 Dorisdott skrev (14 timer siden): Bad taste all the Way… men hva skjer her egentlig… synes hun har fått mye større frontparti. Eller har klærne også blitt for små? Ikke si hun skal gå i det der? Det kan hun ikke mene? 4
Isola2 Skrevet torsdag kl 11:29 #7278 Skrevet torsdag kl 11:29 elskersommer skrev (23 minutter siden): Ikke si hun skal gå i det der? Det kan hun ikke mene? Er det haloweenparty hun skal på igjen?! 3
elskersommer Skrevet torsdag kl 11:38 #7279 Skrevet torsdag kl 11:38 Isola2 skrev (6 minutter siden): Er det haloweenparty hun skal på igjen?! Hun snakket om på Snapchat att hun ikke klarte å gå i sko med høye hæler..å det var krise. Men hallo.. det er ikke skoa som er krise. Det er kjolen Den passer jo ikke til Therese🙂 kjolen er fin den men da må du ha kropp til det 3 2
Dorisdott Skrevet torsdag kl 11:53 #7280 Skrevet torsdag kl 11:53 Hjelpes meg… var inne å titta på snappen nå. Og hvorfor legge ut sånn fylle rør på flyet… drikker meg begge hendene og bare fniser… sikkert kjempekult for mannen i setet bak at han er med på filmingen av henne når hun tester lipgloss… 🫣🫣🫣 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå