Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Håper det blir meldt inn til FT. 

Du husker sikkert ikke å puste med kopp fra Ikea 😂

Med det stressa livet hun lever, gjennom sosiale medier, tror jeg det er lenge siden hun har hatt kontakt med egen pust. 
Derfor blir «budskapet» hun prøver formidle så lite troverdig. Men handler du hos henne, DA er man iallefall med på å gjøre en forskjell…….På bankkontoen hennes🙈😅

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sølvberget skrev (På 8.12.2023 den 14.49):

Verste er jo at hun mener folk som handler, bidrar til å gjøre en forskjell... 🙈

Forskjell på hva da? Hennes konto? 😜

Screenshot_20231206_193327_Snapchat.jpg

Jeg lurer faktisk veldig på hva hun mener med at de som handler er med på å gjøre en forskjell? Det høres så fint ut å si. Men tenker de som handler over hva hun egentlig sier og mener? For det er jo bare svada. Som sagt her, den eneste forskjellen er bankkontoen til TL. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (På 10.12.2023 den 18.23):

Det er vel bare ca 1 år siden hun begynte å «lage» egne klær så det er jo rimelig sykt om hun har kvittet seg med alt hun brukte før det! 

Sånn utenom å spekulere noe voldsomt, så er det jo godt dokumentert at hun har gått opp i vekt de siste årene. Så sannsynligvis har hun klær, men alt sitter nok ikke like pent lengre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som at de tre ( Therese, Monica, Sara) har andre venninner? Det er bare de som tilbringer tid sammen. Har aldri sett Therese med noen andre venninner. Kan forsåvidt forstå det for hun er et ganske ufordragelig vesen. Skikkelig dårlig utstråling og kun opptatt av penger. Trodde aldri jeg skulle si det men ut av de tre så virker Monica mest ok. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bedt om ikke å få opp hennes innhold på Snap og det er så deilig å slippe det ansiktet der poppende opp Ikke faller jeg for fristelsen til å trykke meg inn og gi henne penger i kassa heller. Anbefaler alle andre å gjøre det samme. Det er befriende. 

Værste utvikling jeg har sett hos en influenser er denne damen her. At ikke noen sier det til henne. Men det er penga som rår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulsara skrev (1 minutt siden):

Jeg har bedt om ikke å få opp hennes innhold på Snap og det er så deilig å slippe det ansiktet der poppende opp Ikke faller jeg for fristelsen til å trykke meg inn og gi henne penger i kassa heller. Anbefaler alle andre å gjøre det samme. Det er befriende. 

Værste utvikling jeg har sett hos en influenser er denne damen her. At ikke noen sier det til henne. Men det er penga som rår.

Tja, hvem skal si det til henne? Virker jo ikke som hun omgås andre enn familie og andre reme-influensere og de er jo av samma ulla.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (2 minutter siden):

Tja, hvem skal si det til henne? Virker jo ikke som hun omgås andre enn familie og andre reme-influensere og de er jo av samma ulla.

Antar hun også omgås familien sin, men det vises ikke. Håper noen av dem sier noe. Ingen aning. Nytter jo ikke at tittere sier noe, da bare vris det til å være hat og misunnelse 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (21 minutter siden):

Antar hun også omgås familien sin, men det vises ikke. Håper noen av dem sier noe. Ingen aning. Nytter jo ikke at tittere sier noe, da bare vris det til å være hat og misunnelse 🙄

Er det noen som våger å si noe til henne? Da kan det jo hende hun vil spandere en time til psykolog til vedkommende... 🤷‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Er det noen som våger å si noe til henne? Da kan det jo hende hun vil spandere en time til psykolog til vedkommende... 🤷‍♀️

Eller så synes de vel det samme som henne..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (22 timer siden):

De som kjøper varene hennes, er de som vil gjøre en forskjell 😂 med liten skrift, gjøre henne rikere på produkter uten et snev av bærekraft 🙈

De gjør helt klart en forskjell i lommeboken sin, i negativ forstand! Hvis de virkelig tror at de på en måte bidrar til en positiv forskjell i verden/menneskeheten/whatever bør de søke hjelp snarest.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot_20231206_193746_Snapchat.thumb.jpg.c892628012a3546ad7af5560afa5c84f.jpg

Therese har vel litt høye tanker om seg selv. Skal vel mer til enn å merke krus med "remember to breathe", for å revolusjonere verden...  😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvberget skrev (44 minutter siden):

Screenshot_20231206_193746_Snapchat.thumb.jpg.c892628012a3546ad7af5560afa5c84f.jpg

Therese har vel litt høye tanker om seg selv. Skal vel mer til enn å merke krus med "remember to breathe", for å revolusjonere verden...  😅

Hvilket budskap er det hun har som er 100 ganger viktigere å få frem enn annet?!😂

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (På 11.12.2023 den 15.06):

Det er jo kjempebra at samarbeidspartnerne hennes faktisk gir beskjed om at det ikke er greit👏🏼👏🏼👏🏼

Store Elkjøp velger henne, blant mange. Følger de kanalen? Liker de hennes måte å vise frem produkter? Av det jeg har sett har intet inspirert meg. Så nylig en anne person vise masse produkter fra make up mekka. Var inspirerende og lærerikt. Fikk lyst å handle. Reklamen virket genuin. Hvorfor ikke velge en som evner dette? Jeg mister all lyst til å handle fra firmaer som samarbeider med hvem som helst. We are fit og cubus er på nei lista. Plastikktøflene likeså. Noe kvalitet må det da gå an å ønske seg. 😏

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (9 timer siden):

De gjør helt klart en forskjell i lommeboken sin, i negativ forstand! Hvis de virkelig tror at de på en måte bidrar til en positiv forskjell i verden/menneskeheten/whatever bør de søke hjelp snarest.

😂 Ja hvis folk tror de gjør en annen forskjell enn å blakke seg på produkter med elendig kvalitet, så er jeg enig😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...