Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

De FLYR😱😱 vel kanskje ikke ut mtp på at det kun er 3XL i en farge som er utsolgt etter lansering, og det fortsatt er mulig å legge til rundt 90/100 i hver størrelse. Men alt for å lurere forbrukeren!

4980E104-3880-4A64-8BBB-CC6042783DBB.jpeg

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinnHenrikke skrev (Akkurat nå):

De FLYR😱😱 vel kanskje ikke ut mtp på at det kun er 3XL i en farge som er utsolgt etter lansering, og det fortsatt er mulig å legge til rundt 90/100 i hver størrelse. Men alt for å lurere forbrukeren!

Den var lite flatterende 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (6 minutter siden):

Og By Lien julekjoler… Altså, moder jord, her pushes det ut! 

Tror ikke moder jord er så fornøyd med alt plast rælet Reme sine influensere pusher ut. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggidada
LinnHenrikke skrev (16 minutter siden):

Her måtte jeg le høyt av den snappen… 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinnHenrikke skrev (29 minutter siden):

Hun påstår den er myk, god og varm. Kjolen er lager av akryl og polyester og koster 999,-. En slik blanding gjør deg ikke varm, den gjør deg klam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe veldig stressende med hele dama. Hun vil litt mye på en måte. Vanskelig å beskrive. Fyrer seg veldig opp og det gir jo ikke akkurat troverdighet til hennes motto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (På 29.7.2023 den 23.50):

Jeg anbefalte henne å merke med reklame når hun bruker SE sine kjoler. Hun svarte at hun gjorde alt riktig for hun hadde spurt Forbrukertilsynet. Så lenge bare deler av kjolen syntes så trengte hun ikke. Ikke hvis hun filmet da hun tok ut sv oppvaskmaskina heller om hun ikke gikk mot kamera. Var bare merkelig hele greia. Begynner det å brenne på dass for flere av disse nå? 

@Fru G beklager å dra opp et gammelt innlegg - men stemmer det at Therese sa at HUN (altså Therese) hadde vært i kontakt med FT om merking av reklame, og nevnte oppvaskmaskin?

For i så tilfelle er det reinspikka løgn. For det er dukket opp saksdokument i Sara Emilie tråden som nevner akkurat dette med oppvaskmaskin men da var det Sara Emilie som kontaktet FT. Og det er ingen spor av at Therese har hatt kontakt med FT.

En fillesak og filleløgn - men dersom det stemmer så viser det at disse influenserene er villig til å lyve - hva annet lyver de da om? Jeg tipper mye.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

@Fru G beklager å dra opp et gammelt innlegg - men stemmer det at Therese sa at HUN (altså Therese) hadde vært i kontakt med FT om merking av reklame, og nevnte oppvaskmaskin?

For i så tilfelle er det reinspikka løgn. For det er dukket opp saksdokument i Sara Emilie tråden som nevner akkurat dette med oppvaskmaskin men da var det Sara Emilie som kontaktet FT. Og det er ingen spor av at Therese har hatt kontakt med FT.

En fillesak og filleløgn - men dersom det stemmer så viser det at disse influenserene er villig til å lyve - hva annet lyver de da om? Jeg tipper mye.

Det stemmer at TL skrev det til svar på min forespørsel, så hun lyver ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Her er beviset.

IMG_2402.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (Akkurat nå):

Her er beviset.

IMG_2402.png

Takk.

Jeg er så lei influensere som ikke kan være rederlige.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (1 minutt siden):

Hun burde lagt ved hele mailen,lol.

Screenshot_20230829_214903_OneDrive.jpg

Men da kan hun jo ikke lyve like enkelt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Edit - dette er en mail mellom Sara og FT,ikke Therese og FT.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner godt at enkelte influensere forsøker å nedsnakke kvinneguiden. De liker nok ikke å bli fersket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (12 minutter siden):

Edit - dette er en mail mellom Sara og FT,ikke Therese og FT.

Therese fremstilte det til meg som om det var henne som hadde vært i kontakt med FT. Vi har nå bevis for at det er løgn. Som du skriver er dette mellom SE og FT. Dette føyer seg inn i rekken for useriøse selgere som disse faktisk er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (12 timer siden):

Hvis denne boka hennes ligger på toppselgerlisten blir jeg genuint bekymret for folket. Hun vil gi god samvittighet til FOLKET. Hvem er hun til å være belærende om hvordan folket skal velge? Hvis folket trenger en slik type bok sier jeg bare, hjelp. 

Mener å huske boka til Sophie Elise også var på den lista, det er flaut!

Folk blir jo hjernevasket av alt influencer vaset. Disse bøkene topper listene over skikkelige forfattere. Virker som de selger som hakka møkk og folk blir bare dummere og dummere.
Stiller seg vel i kø for selfie og autograf når hun skal besøke bokhandlere. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (19 minutter siden):

For å komme på besteselger lista må man selge mer enn 200 eksemplarer. https://www.vg.no/rampelys/bok/i/nadXVx/influencerboom-i-bokbransjen-samme-hvor-drit-boken-er-selger-den-bra

Er jo bare å kjøpe 200 eksemplarer selv,så bruke de som feks gaver eller til give aways senere.

Ikke den første til å gå den veien for å oppnå denne "statusen".

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...