Snublefot62 Skrevet 15. august 2023 #2361 Del Skrevet 15. august 2023 Pust. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 15. august 2023 #2362 Del Skrevet 15. august 2023 Utrolig morsomt å høre hvor ofte hun sier at det er sååååå mange som har ventet på dette produktet og at det vil bli solgt ut så fort. Men likevel er det fortsatt til salgs i butikken. Det er så sykt overpriset og jeg tror folk begynner å skjønne det nå. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. august 2023 #2363 Del Skrevet 15. august 2023 Snoker45 skrev (13 minutter siden): Utrolig morsomt å høre hvor ofte hun sier at det er sååååå mange som har ventet på dette produktet og at det vil bli solgt ut så fort. Men likevel er det fortsatt til salgs i butikken. Det er så sykt overpriset og jeg tror folk begynner å skjønne det nå. Kanskje folk er redd for å hyperventilere om de kjøper for mye som minner de om å puste? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 15. august 2023 #2364 Del Skrevet 15. august 2023 Snoker45 skrev (6 timer siden): Utrolig morsomt å høre hvor ofte hun sier at det er sååååå mange som har ventet på dette produktet og at det vil bli solgt ut så fort. Men likevel er det fortsatt til salgs i butikken. Det er så sykt overpriset og jeg tror folk begynner å skjønne det nå. Sånn var det jo med Amicas og. Hun hadde jo helt panikk rett før lansering fordi de ikke hadde bestilt mange nok og det var sååå mange som ville ha . Tja……,😅 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 15. august 2023 #2365 Del Skrevet 15. august 2023 Kjolene flyr ut? Ingen kjoler er utsolgte og de bestiller vel ganske få kjoler i utgangspunktet? . Blir så kvalm av å høre det maset om at man må forte seg og «limited edition». 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. august 2023 #2366 Del Skrevet 16. august 2023 baremeg skrev (14 timer siden): Kjolene flyr ut? Ingen kjoler er utsolgte og de bestiller vel ganske få kjoler i utgangspunktet? . Blir så kvalm av å høre det maset om at man må forte seg og «limited edition». Hvor lenge vil Amicas eksistere tro? Babybox ble jo raskt avviklet og vi ser jo at salget av kjolene ikke har vært bra 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 16. august 2023 #2367 Del Skrevet 16. august 2023 elskersommer skrev (13 minutter siden): Hvor lenge vil Amicas eksistere tro? Babybox ble jo raskt avviklet og vi ser jo at salget av kjolene ikke har vært bra Tror mye av det de driver bare vil gå nedover. Er jo begrenset hvor mange like kjoler, termokopper , sengesett og bager man trenger og når prisene er så stive så kjøper man jo heller andre steder. Jeg kjøper heller sengesett på Høie enn av Therese for å si det sånn 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. august 2023 #2368 Del Skrevet 16. august 2023 baremeg skrev (18 minutter siden): Tror mye av det de driver bare vil gå nedover. Er jo begrenset hvor mange like kjoler, termokopper , sengesett og bager man trenger og når prisene er så stive så kjøper man jo heller andre steder. Jeg kjøper heller sengesett på Høie enn av Therese for å si det sånn Er enig i det. Nå vet ikke jeg helt hvordan kvaliteten på dette som Theres gir ut er men om det blir produsert på samme fabrikk som alt det andre så er det vel så som så 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 16. august 2023 #2369 Del Skrevet 16. august 2023 Takk for opplysningen, Therese. Gått tom for ideer? Det er null innhold og det som er er på repeat. Med mindre det er noe som skal selges da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 16. august 2023 #2370 Del Skrevet 16. august 2023 elskersommer skrev (4 minutter siden): Er enig i det. Nå vet ikke jeg helt hvordan kvaliteten på dette som Theres gir ut er men om det blir produsert på samme fabrikk som alt det andre så er det vel så som så Jeg har en genser fra henne. Fra første dropp på lunsjwear-settet hennes. Elendig kvalitet. Alt for kort, nupper og tiltrekker seg alt. Støvmagnet. Jeg gremmes over at jeg ikke sjekket nøyere hva dette inneholdt. Disse damene har virkelig åpnet øynene mine. Sjekker alltid heretter og kjøper aldri mer av influensere. I ettertid har hun også innrømmet at det ikke var bra kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. august 2023 #2371 Del Skrevet 16. august 2023 Fru G skrev (13 minutter siden): Jeg har en genser fra henne. Fra første dropp på lunsjwear-settet hennes. Elendig kvalitet. Alt for kort, nupper og tiltrekker seg alt. Støvmagnet. Jeg gremmes over at jeg ikke sjekket nøyere hva dette inneholdt. Disse damene har virkelig åpnet øynene mine. Sjekker alltid heretter og kjøper aldri mer av influensere. I ettertid har hun også innrømmet at det ikke var bra kvalitet. Når det er den prisen så burde det jo holde. Jeg har ei datter på snart 20 som handler mye tøy på nett. Det hender jeg får bakoversveis over prisen hun gir for det hun kjøper.. men jeg har enda til gode og se at noe blir ødelagt eller stygt etter masse vask. Det holder seg like fint. Hun kjøpte ett par sandaler for 2 år siden til 2000 kr som er brukt mye men kan nesten ikke se de er brukt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 16. august 2023 #2372 Del Skrevet 16. august 2023 Fru G skrev (32 minutter siden):. I ettertid har hun også innrømmet at det ikke var bra kvalitet. Ja, det gjorde jo så vondt i hjertet hennes at hun hadde solgt det sa hun på Snap . Jeg sendte henne en melding om at hvis det gjorde så vondt i hjertet hennes så kunne hun jo tilby kundene sine nye produkter i og med at det skulle ha bedre kvalitet. Svarte meg aldri på det 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 16. august 2023 #2373 Del Skrevet 16. august 2023 baremeg skrev (13 minutter siden): Ja, det gjorde jo så vondt i hjertet hennes at hun hadde solgt det sa hun på Snap . Jeg sendte henne en melding om at hvis det gjorde så vondt i hjertet hennes så kunne hun jo tilby kundene sine nye produkter i og med at det skulle ha bedre kvalitet. Svarte meg aldri på det Samme med meg. Jeg skrev en saklig melding til henne, men svarte ikke. Nåler hun sliten etter å ha vært hos tannlegen og handlet til skolestart. Slitsomt gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16. august 2023 #2374 Del Skrevet 16. august 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Er enig i det. Nå vet ikke jeg helt hvordan kvaliteten på dette som Theres gir ut er men om det blir produsert på samme fabrikk som alt det andre så er det vel så som så Kan det også kun vaskes på 40 gr mon tro? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16. august 2023 #2375 Del Skrevet 16. august 2023 Er bildene "klussa" med? Jeg henger overhodet ikke ut noen, alle kropper er flotte. Men ser på hun i svart. Den bakdelen, under hånda hennes. Det ser noe rart ut.. Eller er det bare jeg som er rar? Ser jo ut som en diger klump, som om hun har stappa noe under kjolen? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. august 2023 #2376 Del Skrevet 16. august 2023 Bibbi_ skrev (8 minutter siden): Er bildene "klussa" med? Jeg henger overhodet ikke ut noen, alle kropper er flotte. Men ser på hun i svart. Den bakdelen, under hånda hennes. Det ser noe rart ut.. Eller er det bare jeg som er rar? Ser jo ut som en diger klump, som om hun har stappa noe under kjolen? Det er jeg enig i.. ser ut som om det er noen kilo saltvann/silikon i rompa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGuri Skrevet 16. august 2023 #2377 Del Skrevet 16. august 2023 Bibbi_ skrev (7 timer siden): Er bildene "klussa" med? Jeg henger overhodet ikke ut noen, alle kropper er flotte. Men ser på hun i svart. Den bakdelen, under hånda hennes. Det ser noe rart ut.. Eller er det bare jeg som er rar? Ser jo ut som en diger klump, som om hun har stappa noe under kjolen? Ligner ikke disse kjolene VELDIG på den populære kjolen fra ICHI, med akkurat samme splitt, puffen på skuldrene, tilogmed beltet i livet! Og den andre kjolen som slippes på fredag, ligner ekstremt på den smock kjolen Aspen fra ONLY, bare at kjolen hennes en lenger og i ett annet stoff. 🫣🤔🤔 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 17. august 2023 #2378 Del Skrevet 17. august 2023 GlitterGuri skrev (9 timer siden): Ligner ikke disse kjolene VELDIG på den populære kjolen fra ICHI, med akkurat samme splitt, puffen på skuldrene, tilogmed beltet i livet! Og den andre kjolen som slippes på fredag, ligner ekstremt på den smock kjolen Aspen fra ONLY, bare at kjolen hennes en lenger og i ett annet stoff. 🫣🤔🤔 De ligner, som det meste denne gjengen kommer med, på noe man har sett før. Absolutt ikke noe revolusjonerende og «nytt», kan finne det meste billigere andre steder. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggidada Skrevet 17. august 2023 #2379 Del Skrevet 17. august 2023 Wow!!! Det hemmelige prosjektet hennes er at hun skriver bok. Hvem er det som ikke har skjønnt det… 😅😂 Men hva i all verden har hun å skrive om… som kan interessere andre? Husk å pust… og drit i å rydde!!! Trenger ikke en bok som forteller oss det 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 17. august 2023 #2380 Del Skrevet 17. august 2023 Maggidada skrev (51 minutter siden): Wow!!! Det hemmelige prosjektet hennes er at hun skriver bok. Hvem er det som ikke har skjønnt det… 😅😂 Men hva i all verden har hun å skrive om… som kan interessere andre? Husk å pust… og drit i å rydde!!! Trenger ikke en bok som forteller oss det 🙈 Boken skulle blant annet handle om organisering🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå