Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Karmaisabitch skrev (1 time siden):

Det var ikke poenget, jeg vet at mange ikke jobber, av forskjellige grunner. 
Men, hun stresser med oppgaver som mange (!!!) andre gjør ved siden av full jobb.

Og forståelsen for at vi alle er ulike er hvor?

Nussepus skrev (25 minutter siden):

Helt enig. Dagene hennes består jo av ——- ingenting. 

Tja, så det å drive ByLien er ingenting? Godt gjort å omsette for så mye at hun får gitt 300 000 kroner til foreningen for hjertesyke barn ved å gjøre ingenting 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Japp skrev (11 minutter siden):

Og forståelsen for at vi alle er ulike er hvor?

Tja, så det å drive ByLien er ingenting? Godt gjort å omsette for så mye at hun får gitt 300 000 kroner til foreningen for hjertesyke barn ved å gjøre ingenting 🙄

Forståelsen er tiskede den! Hva har det med saken å gjøre?

Å drive ByLien er ingen fulltidsjobb. Hun har et management i ryggen også? Dagene hennes stresses opp av å filme seg selv brette klær,  pakke koffert, filme seg selv i bilen,  på tur med hunden, med kaffekoppen osv osv. z z z z mens hun forteller om alt dette!!

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hennes passiv aggressive holdning, blir det bare komisk å høre ho mase om denne pustingen. Ho tåler ikke kritiske spørsmål. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Snapchat må ha reklame for å lønne sine ansatte». Joda, men du kan velge å ikke tjene noe på det selv, Therese? 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (11 minutter siden):

«Snapchat må ha reklame for å lønne sine ansatte». Joda, men du kan velge å ikke tjene noe på det selv, Therese? 

Bare løgn alt sammen! Late som de ikke får gjort noe med det og at de ikke tjener noe på det 🤮

Endret av Bibbi_
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HelloMindy skrev (3 timer siden):

Men det er jo jobben hennes? Pleier du å jobbe gratis? Eller takke nei til lønnsforhøyelse/ekstra bonus? For det gidder ikke jeg. Jeg jobber for å tjene penger.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (16 timer siden):

Å drive ByLien er ingen fulltidsjobb. Hun har et management i ryggen også? Dagene hennes stresses opp av å filme seg selv brette klær,  pakke koffert, filme seg selv i bilen,  på tur med hunden, med kaffekoppen osv osv. z z z z mens hun forteller om alt dette!!

Så er det jo ting vi ikke ser også. Å drive et AS er mer jobb enn hva som syns på Snapchat, men jeg skal ikke uttale meg hvor mange prosent stilling den type arbeid med AS er. Jeg klarer bare ikke forstå hvorfor det eventuelt gjør noe for andre hvor mye eller lite hun jobber? Hun har møtt veggen tidligere og det er jo fint hun har funnet noe hun trives med og mestrer.

Noen har mer enn nok med full jobb, mens andre fint mestrere full stilling, trening, kjøring hit og dit med unger, eget sosialt liv og hobbyer. Det som er overkommelig for noen kan være fryktelig for andre.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (7 minutter siden):

Så er det jo ting vi ikke ser også. Å drive et AS er mer jobb enn hva som syns på Snapchat, men jeg skal ikke uttale meg hvor mange prosent stilling den type arbeid med AS er. Jeg klarer bare ikke forstå hvorfor det eventuelt gjør noe for andre hvor mye eller lite hun jobber? Hun har møtt veggen tidligere og det er jo fint hun har funnet noe hun trives med og mestrer.

Noen har mer enn nok med full jobb, mens andre fint mestrere full stilling, trening, kjøring hit og dit med unger, eget sosialt liv og hobbyer. Det som er overkommelig for noen kan være fryktelig for andre.

Karmaisabitch skrev (16 timer siden):

Jo takk, jeg vet hvor mye jobb det er å drive et firma. 
Det hun driver er en nettbutikk, hvor hun selger produkter hun har kjøpt av en leverandør. Altså videresalg. 
For å klare å selge må hun reklamere for produktene sine, noe hun gjør i sine sosiale mediekanaler. So far so good.

Men. 90% av postene dreier seg ikke om nettbutikken, men oppramsing av hva hun bedriver dagene sine med. Vi snakker om helt trivielle ting som å sminke seg og rydde vaskerommet. På repeat. Det blir for tynt innhold for de som velger å følge med. Derfor reageres det. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buzzi skrev (58 minutter siden):

Men det er jo jobben hennes? Pleier du å jobbe gratis? Eller takke nei til lønnsforhøyelse/ekstra bonus? For det gidder ikke jeg. Jeg jobber for å tjene penger.

Jeg pleier å være ganske ærlig, på lik linje med mange andre ansatte jeg kjenner, om at jeg jobber for lønn. Å prøve pakke det inn i påskudd at man velger beholde reklamer for at Snapchat skal kunne lønne sine ansatte, og vise til artikler om hvor dårlig det går for dem, og ikke eie opp til at man tar et valg. For hun velger nettopp å ha reklamene på for å tjene enda mer penger. Hvorfor kan hun ikke ha ryggrad til å si det som det er? Jeg syns det ser enda dårligere ut nå, som om hun har noe å skjule, enn om hun brukte en kort snap på å si at det er slik det. 

Endret av HelloMindy
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (38 minutter siden):

Jo takk, jeg vet hvor mye jobb det er å drive et firma. 
Det hun driver er en nettbutikk, hvor hun selger produkter hun har kjøpt av en leverandør. Altså videresalg. 
For å klare å selge må hun reklamere for produktene sine, noe hun gjør i sine sosiale mediekanaler. So far so good.

Men. 90% av postene dreier seg ikke om nettbutikken, men oppramsing av hva hun bedriver dagene sine med. Vi snakker om helt trivielle ting som å sminke seg og rydde vaskerommet. På repeat. Det blir for tynt innhold for de som velger å følge med. Derfor reageres det. 

Mulig det blir for tynt for enkelte, men ikke nødvendigvis for alle 😊 Hver enkelt influenser deler som de selv ønsker, så får man følge hvis man liker det, eller hoppe av hvis man ikke liker det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (11 minutter siden):

Mulig det blir for tynt for enkelte, men ikke nødvendigvis for alle 😊 Hver enkelt influenser deler som de selv ønsker, så får man følge hvis man liker det, eller hoppe av hvis man ikke liker det.

Ja, det er jeg enig i. 
Men når man velger å drive butikk på den måten så må man tåle at folk uttaler seg om virksomheten 😊

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Det jeg skulle ønsket meg av Therese, når hun tross alt gikk så sterkt ut i høst med budskapet PUST sammen med hennes duftlys, koseklær og myke håndklær, var mer samsvar med budskapet i eget liv. Hvorfor viser hun oss ikke mer egen bruk av PUST? Nå ville vært et gyllent eksempel å dele litt Hvordan hun  takket og regulerte seg i prosessen med campingvogn organiseringen. Eller fortelle mer om hvordan utmattelsen hennes skapte utfordringer. Kanskje en prat om før og nå funksjon? Sikkert veldig mange som hadde kunne relatere seg. Og da hadde det blitt innhold med mening. 
Hun har jo alt vært veldig personlig og åpen om så mye, så ser ikke at dette skulle være så utleverende? 
hun kunne delt Hvordan hun roet ned på kvelden.  Eller delt nå etterpå at hun muligens ikke håndterte camping prosjektet på beste måte. Reflektert mer rundt egen håndtering. 
men nei, kaffekopp, lufte hund, sminke seg, vaskerom og kjøre på dans +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru G
Bulsara skrev (2 timer siden):

Det jeg skulle ønsket meg av Therese, når hun tross alt gikk så sterkt ut i høst med budskapet PUST sammen med hennes duftlys, koseklær og myke håndklær, var mer samsvar med budskapet i eget liv. Hvorfor viser hun oss ikke mer egen bruk av PUST? Nå ville vært et gyllent eksempel å dele litt Hvordan hun  takket og regulerte seg i prosessen med campingvogn organiseringen. Eller fortelle mer om hvordan utmattelsen hennes skapte utfordringer. Kanskje en prat om før og nå funksjon? Sikkert veldig mange som hadde kunne relatere seg. Og da hadde det blitt innhold med mening. 
Hun har jo alt vært veldig personlig og åpen om så mye, så ser ikke at dette skulle være så utleverende? 
hun kunne delt Hvordan hun roet ned på kvelden.  Eller delt nå etterpå at hun muligens ikke håndterte camping prosjektet på beste måte. Reflektert mer rundt egen håndtering. 
men nei, kaffekopp, lufte hund, sminke seg, vaskerom og kjøre på dans +++

Det er om å gjøre å snappe mest mulig fordi hun har valgt å tjene penger på reklamen de sender ut. Flere snapper, mer reklame= mer penger. Reklamen kommer hver 7/8 snapp. Så mye bryr hun og enkelte andre seg om ‘venninnene’ som følger. Greit nok det, men si de som det er og ikke pakk det inn i masse svada. Var hun ikke opptatt av bærekraft da?🙈 Dette forbruket er jo helt hinsides. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (7 timer siden):

Ja, det er jeg enig i. 
Men når man velger å drive butikk på den måten så må man tåle at folk uttaler seg om virksomheten 😊

Absolutt 😊 Vi bare ser ulikt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nok en hard dag på jobb. Denne arbeidsdagen går med til å ta imot ny campingvogn. I morgen er det sikkert full arbeidsdag med å avrette vognen for å få den i vater. Torsdagen må avspasseres for man blir jo helt utslitt av slike hektiske dager.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (1 minutt siden):

Nok en hard dag på jobb. Denne arbeidsdagen går med til å ta imot ny campingvogn. I morgen er det sikkert full arbeidsdag med å avrette vognen for å få den i vater. Torsdagen må avspasseres for man blir jo helt utslitt av slike hektiske dager.

Du glemte de fem kjøkkenskapene.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et styr ned ei jævla campingvogn som skal rygges på plass. Ikke rart at man blir utbrent når stressnivået ligger der. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...