Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Hvor skrev jeg at hun var en dårlig mor?? 

Du skrev det ikke, jeg understreket det i tilfelle du tenkte i den retningen, for hvorfor skulle det være så sabla provoserende og tull å ta ut barnet sitt fra skolen? 

Endret av HelloMindy
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (19 minutter siden):

Man er såpass viktig i sitt eget liv at man kan skal ta egne valg. Hva vet vi om hvorfor hun tok det valget? Har selvt tatt barn ut av skolen pga ting, men anser meg ikke som viktigere enn andre, men at vi har den muligheten til å ta valg som vi vil ta som ingen andre skal bry seg om. Rett før noen bryr seg om de har osten under eller over skinka 😂 bare så det er sagt, osten skal over 😂😂😂

Er folk virkelig så likegyldig til skolen altså? Samme om barna er på Disney on Ice eller andre unødvendigheter, eller om de er på skolen?  Hva du har, og hvor du har på brødskiven din dr.... jeg i! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Men ber da virkelig ikke barna fri for å slippe unna rush og andre småting?!! Det går da ikke ann. Hvor viktig tror folk at de er!

Hun sa de hadde sovet lenge, så dattera har ikke vært på skolen. Hvor lang dag hun har aner jeg ikke. Men man ber da ikke barn fri fra skolen for slikt tull?!!

Det tenker jeg at alle foreldre samarbeider med sin skole om,så gjør du det som passer deg og dine barn,og den skolen de går på. Går nok helt fint for dette barnet å ha fri noen timer i dag,tror ikke du trenger å bekymre deg! 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
pep skrev (8 minutter siden):

Det tenker jeg at alle foreldre samarbeider med sin skole om,så gjør du det som passer deg og dine barn,og den skolen de går på. Går nok helt fint for dette barnet å ha fri noen timer i dag,tror ikke du trenger å bekymre deg! 

🤣 der var du å 🤣

• Liker 5
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

🤣 der var du å 🤣

Jepp! Er så lite glad i kritikk som ikke er konstruktiv,skjønner du!

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg må le av henne. Hun får hver eneste dag til å høres så travel ut, men det er vel ikke sannheten. Heseblesende stemme, og ramser opp et par gjøremål. Og enda verre når mannen skal være alene hjemme et par dager, og hun gnåler om stakkars ham som må overta alt stresset, med ett stort barn 🙂.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
pep skrev (10 minutter siden):

Jepp! Er så lite glad i kritikk som ikke er konstruktiv,skjønner du!

Noen som har kritisert deg?

• Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Noen som har kritisert deg?

Nope,er jo ikke meg som blir diskutert her.

• Nyttig 1
Skrevet
pep skrev (3 minutter siden):

Nope,er jo ikke meg som blir diskutert her.

Å enda så blir du så påvirket av et spørsmål?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (16 minutter siden):

Å enda så blir du så påvirket av et spørsmål?

Og du blir så påvirket av at noen velger å ta SITT BARN ut av skolen? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Men ber da virkelig ikke barna fri for å slippe unna rush og andre småting?!! Det går da ikke ann. Hvor viktig tror folk at de er!

Hun sa de hadde sovet lenge, så dattera har ikke vært på skolen. Hvor lang dag hun har aner jeg ikke. Men man ber da ikke barn fri fra skolen for slikt tull?!!

Enig med deg, men jeg kjenner ingen spm tar barna it ab skolen utenom ferier heller, oppegående folk gjør ikke det

• Nyttig 1
Skrevet
HelloMindy skrev (56 minutter siden):

Du skrev det ikke, jeg understreket det i tilfelle du tenkte i den retningen, for hvorfor skulle det være så sabla provoserende og tull å ta ut barnet sitt fra skolen? 

Hun dr influencer og bøt selvsagt tenke over hva man legger ut. Ærlig talt

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (6 minutter siden):

Du ser ikke forskjellen ? 🙈

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (9 minutter siden):

Ikke påvirket i det hele tatt. Bare stilte spørsmålet jeg, om hun hadde fri eller tatt fri. Hverken bekymret for datteren hennes, eller tenker at Therese er en dårlig mor...

• Liker 2
Skrevet
Orly skrev (26 minutter siden):

Hun dr influencer og bøt selvsagt tenke over hva man legger ut. Ærlig talt

Hvorfor er det så farlig at hun gjorde det? Hva er problemet? :) 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Uff , den Fresh Fitness reklamen var klein!! 🙊

Skrevet

Mulig de har tenkt at noen skal gå i mors fotspor og da trenger man jo ikke noe særlig skolegang🤪🤪

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Nussepus skrev (22 minutter siden):

Mulig de har tenkt at noen skal gå i mors fotspor og da trenger man jo ikke noe særlig skolegang🤪🤪

Nei det kan jo være det som er tanken. 

• Liker 1
Skrevet
Viki6 skrev (2 timer siden):

Jeg må le av henne. Hun får hver eneste dag til å høres så travel ut, men det er vel ikke sannheten. Heseblesende stemme, og ramser opp et par gjøremål. Og enda verre når mannen skal være alene hjemme et par dager, og hun gnåler om stakkars ham som må overta alt stresset, med ett stort barn 🙂.

Hadde slike som henne hatt en 8-16 jobb, pluss husarbeid og oppfølging av barn hadde hun vel daua av stress 😂 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (9 timer siden):

Hun har da en mann som både kan ordne barn og levere på skolen, hun har ikke sagt noe som helst på snap om at barnet har fri.. Er det slik at man må informere når menn  gjør noe slikt? Så heldig ho er som får sovet ut uten forstyrrelser tenker nå jeg..

Og ja, du har de som ber om fri av forskjellige grunner den siste timen… hadde det vært slik at vi skulle noe og valget var å stå 4 timer i kø eller kunne reist litt før og sluppet, hadde jeg lett søkt om å få gå tidligere.. folk gjør jo ikke slikt hele tiden, en sjeldent gang.. og slik var det på 80-90 tallet og, foresatte skrev i meldingsboken om beskjeder.

• Liker 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...