Sharp75! Skrevet 16. desember 2022 #781 Del Skrevet 16. desember 2022 Japp skrev (2 timer siden): Jeg har ikke sett kosedresser som er like hennes, og kan ikke huske å ha sett det har blitt linket til i denne tråden heller? Men nå har jo de fleste klesplagg blitt funnet på for ganske lenge siden, så at det finnes kosedresser på markedet er kanskje ikke så rart? Det finnes solbriller og votter fra ulike produsenter som er relativt like også, uten at noen roper høyt om at disse driver med copycat? 👏👏👏 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 16. desember 2022 #782 Del Skrevet 16. desember 2022 Sharp75! skrev (Akkurat nå): Og da kan man ikke trekke inn eksempler? Da er det enklest å svare, denne tråden handler om Lien når man kommer til kort.... Da er du vel enig i at å plagiere andre ikke er ok? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 16. desember 2022 #783 Del Skrevet 16. desember 2022 AnnePåLande skrev (Akkurat nå): Da er du vel enig i at å plagiere andre ikke er ok? Har ikke sett Lien sitt sett noe sted. Hva som er plagiat eller ikke er ikke opp til meg å bestemme. Det blir opp til noen andre å ta en avgjørelse, ikke anonyme på KG. Slike kjoler som det er snakk om florerer over alt, de har plukket noe fra den, den, den og den...... Hva de har sagt i forbindelse med å selge/designe den har jeg ikke hørt, så jeg kan ikke si noe om den delen der, så der ytrer jeg meg ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 16. desember 2022 #784 Del Skrevet 16. desember 2022 AnnePåLande skrev (Akkurat nå): Da er du vel enig i at å plagiere andre ikke er ok? De fleste plagierer hverandre. Jeg jobber i en ekslusiv optisk forretning og alt er plagiat av gucci, dior og tom ford. Man kommer seg ikke unna det. Når det er sagt har ikke kjøpt, og kommer ikke til å kjøpe noe av det bylien produserer. Det er ikke min stil, og jeg synes prissettingen er altfor høy. Eneste jeg har handlet fra en påvirker er bikiniene og undertøyet til se as. Rett pg slett fordi jeg ikke har funnet noe annet i grei prisklasse annet sted. Jeg har stor byste og på o undertøysbutikker for å få undertøy og bikini, å betale 1000kr for en bikini topp er ikke aktuelt for meg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 16. desember 2022 #785 Del Skrevet 16. desember 2022 AnnePåLande skrev (2 timer siden): Denne tråden handler om? Svar: Lien Ja, det gjør den. Men jeg kom med eksempler på at andre produsenter har forholdsvis like produkter, men det hopper du elegant over å svare på. Med din tankegang så kan ikke noen flere lage kaffekopper fordi alle plagierer noen andre? 🤔 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 16. desember 2022 #786 Del Skrevet 16. desember 2022 Sharp75! skrev (2 timer siden): Har ikke sett Lien sitt sett noe sted. Hva som er plagiat eller ikke er ikke opp til meg å bestemme. Det blir opp til noen andre å ta en avgjørelse, ikke anonyme på KG. Slike kjoler som det er snakk om florerer over alt, de har plukket noe fra den, den, den og den...... Hva de har sagt i forbindelse med å selge/designe den har jeg ikke hørt, så jeg kan ikke si noe om den delen der, så der ytrer jeg meg ikke. Du har selektiv hørsel? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 16. desember 2022 #787 Del Skrevet 16. desember 2022 Minlillelykke skrev (2 timer siden): De fleste plagierer hverandre. Jeg jobber i en ekslusiv optisk forretning og alt er plagiat av gucci, dior og tom ford. Man kommer seg ikke unna det. Når det er sagt har ikke kjøpt, og kommer ikke til å kjøpe noe av det bylien produserer. Det er ikke min stil, og jeg synes prissettingen er altfor høy. Eneste jeg har handlet fra en påvirker er bikiniene og undertøyet til se as. Rett pg slett fordi jeg ikke har funnet noe annet i grei prisklasse annet sted. Jeg har stor byste og på o undertøysbutikker for å få undertøy og bikini, å betale 1000kr for en bikini topp er ikke aktuelt for meg. Det er ikke ok å plagiere andres arbeid. En kommer aldri unna det. Lien er ingen designer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 16. desember 2022 #788 Del Skrevet 16. desember 2022 AnnePåLande skrev (24 minutter siden): Du har selektiv hørsel? Selektiv hørsel ifht hva????! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 16. desember 2022 #789 Del Skrevet 16. desember 2022 AnnePåLande skrev (36 minutter siden): Det er ikke ok å plagiere andres arbeid. En kommer aldri unna det. Lien er ingen designer.. Store designere gjør det, det er dessverre dit verden går. Alt lages likt. Like fasonger, like farger osv. Veldig mange lager klær, jeg har ikke funnet loungewear i ribb noe sted, ei heller håndklærne ho har laget. Bare fordi man lager ett klesplagg eller ett håndkle betyr ikke at man kopierer andre. Kan du linke til identiske produkter laget av andre? Nå er ikke jeg den som handler mest på nett, så kjenner ikke de forskjellige nettbutikkene så godt. Jeg er ikke uenig med deg, jeg trenger bare litt mer kjøtt på benet før jeg skriker ut at hun kopierer andre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 16. desember 2022 #790 Del Skrevet 16. desember 2022 AnnePåLande skrev (2 timer siden): Det er ikke ok å plagiere andres arbeid. En kommer aldri unna det. Lien er ingen designer.. Siden du nå har sagt så mange ganger at Lien kun er en copycat, kan du linke til produktene hun har plagiert? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 17. desember 2022 #791 Del Skrevet 17. desember 2022 Japp skrev (16 timer siden): Siden du nå har sagt så mange ganger at Lien kun er en copycat, kan du linke til produktene hun har plagiert? @AnnePåLande Siden du selv irriterer deg over at folk ikke svarer på spørsmålene dine, kanskje du kan svare meg på dette? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. desember 2022 #792 Del Skrevet 17. desember 2022 Minlillelykke skrev (21 timer siden): Store designere gjør det, det er dessverre dit verden går. Alt lages likt. Like fasonger, like farger osv. Veldig mange lager klær, jeg har ikke funnet loungewear i ribb noe sted, ei heller håndklærne ho har laget. Bare fordi man lager ett klesplagg eller ett håndkle betyr ikke at man kopierer andre. Kan du linke til identiske produkter laget av andre? Nå er ikke jeg den som handler mest på nett, så kjenner ikke de forskjellige nettbutikkene så godt. Jeg er ikke uenig med deg, jeg trenger bare litt mer kjøtt på benet før jeg skriker ut at hun kopierer andre. Loungewear i ribb finnes mange steder men jeg de fleste har ikke strikk nederst på beina, det har vel Lien sitt . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 17. desember 2022 #793 Del Skrevet 17. desember 2022 Er loungwear en ny oppfinnelse? Det finnes nok av samme type produkt på diverse nettsider. Blir for dumt å si at dette har jeg laget, mitt design når andre har gjort det før deg, Lien.. Du har bare kopiert andres arbeid. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 17. desember 2022 #794 Del Skrevet 17. desember 2022 Orly skrev (1 time siden): Loungewear i ribb finnes mange steder men jeg de fleste har ikke strikk nederst på beina, det har vel Lien sitt . Vil si velkommen etter, Lien.. Loungwear fines mange steder ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 17. desember 2022 #795 Del Skrevet 17. desember 2022 AnnePåLande skrev (7 minutter siden): Er loungwear en ny oppfinnelse? Det finnes nok av samme type produkt på diverse nettsider. Blir for dumt å si at dette har jeg laget, mitt design når andre har gjort det før deg, Lien.. Du har bare kopiert andres arbeid. Dette blir for dumt 🤦♀️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 17. desember 2022 #796 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) Sharp75! skrev (5 minutter siden): Dette blir for dumt 🤦♀️ Nei, manglende argumenter blir for dumt. Det som er fordummende, er påvirkere som hevder at de har designet egne klær.. Endret 17. desember 2022 av AnnePåLande 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 17. desember 2022 #797 Del Skrevet 17. desember 2022 AnnePåLande skrev (23 minutter siden): Er loungwear en ny oppfinnelse? Det finnes nok av samme type produkt på diverse nettsider. Blir for dumt å si at dette har jeg laget, mitt design når andre har gjort det før deg, Lien.. Du har bare kopiert andres arbeid. Det er ingen som har sagt at det er en ny oppfinnelse? Det Therese har laget er et loungewear som passer lengere damer. Når det er sagt synes jeg kapp ahl sin kay day kolleksjon er lange. Jeg personlig har ikke funnet identiske plagg i andre butikker, ikke sett slike klær i ribb her jeg bor. Jeg synes vi skaø være forsiktige med å kalle andre løgnere, plagiat, kopi osv uten å faktisk ha rett fakta på bordet. Jeg synes du spesielt er flink til å rope høyt, uten å komme med rett fakta. Hvis det er kopi og plagiat at lien lager lougewear, da er jo samme greia når h&m, lindex, kapp ahl og cubus også lager relativt like koseklær. Jeg har sluttet å følge både lien og se, synes de har tapt seg enormt på kort tid, så jeg er ikke akkurat fan. Men rett skaø være rett 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 17. desember 2022 #798 Del Skrevet 17. desember 2022 Spent på om hun går for bedre kvalitet i stoffet denne gangen. Det første setter var jo noe syntetisk billig blanding stoff. Er ikke markedet snart mettet på dette loungesettet hennes? Hvem er det som kaster seg over alt disse influencerene «designer» uten tanke på kvalitet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 17. desember 2022 #799 Del Skrevet 17. desember 2022 Minlillelykke skrev (11 minutter siden): Det er ingen som har sagt at det er en ny oppfinnelse? Det Therese har laget er et loungewear som passer lengere damer. Når det er sagt synes jeg kapp ahl sin kay day kolleksjon er lange. Jeg personlig har ikke funnet identiske plagg i andre butikker, ikke sett slike klær i ribb her jeg bor. Jeg synes vi skaø være forsiktige med å kalle andre løgnere, plagiat, kopi osv uten å faktisk ha rett fakta på bordet. Jeg synes du spesielt er flink til å rope høyt, uten å komme med rett fakta. Hvis det er kopi og plagiat at lien lager lougewear, da er jo samme greia når h&m, lindex, kapp ahl og cubus også lager relativt like koseklær. Jeg har sluttet å følge både lien og se, synes de har tapt seg enormt på kort tid, så jeg er ikke akkurat fan. Men rett skaø være rett Om du foretar et enkelt Googlesøk vil du finne lignede loungwear som fantes før, by Lien.. som er en påvirker-ingen designer. Rett skal være rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 17. desember 2022 #800 Del Skrevet 17. desember 2022 AnnePåLande skrev (5 minutter siden): Om du foretar et enkelt Googlesøk vil du finne lignede loungwear som fantes før, by Lien.. som er en påvirker-ingen designer. Rett skal være rett? Jeg bruker ikke tid på å slå ned på andre, du som er så påstålig kan jo komme med bevisene. Ja, rett skal være rett. De kan ligne, jeg har også en kosebukse i ribb fra usa for typ 16 år siden, men den er langt fra lik settet til lien. Så lenge det ikke er likt er det jo ikke plagiat! Hvordan tror du designere rundt kan lage ting som fenger? Jo de tar det som gjør produktet populært, enten det er farge, form eller stoff og laget som egen vri. Jeg har ikke funnet ett sett med ballong ermer, og strikk nederst i bena, ei heller ett som sitter tett på når det er i bruk. Det er har i ribb er loosefit, iten strikk med med lommer. Lignet ikke litt på det lien har laget. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå