Gå til innhold

En drøm ​​​​​​​​🌻​

gladlaksen

Anbefalte innlegg

PP10, CD27, 8DPO

Da var jeg i gang med testinga, starta i går og enn så lenge ingen strek nr 2 i sikte.. jaja, ny dag i morgen 😆 håper håper håper det går veien denne gangen, det hadde vært fantastisk! 🙏🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gladlaksen skrev (4 timer siden):

PP10, CD27, 8DPO

Da var jeg i gang med testinga, starta i går og enn så lenge ingen strek nr 2 i sikte.. jaja, ny dag i morgen 😆 håper håper håper det går veien denne gangen, det hadde vært fantastisk! 🙏🥰

Krysser fingrene for deg!! 🤞😄 8 dpo er jo enda tidlig, ikke sikkert egget har festet seg enda 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (9 timer siden):

Krysser fingrene for deg!! 🤞😄 8 dpo er jo enda tidlig, ikke sikkert egget har festet seg enda 😄

Takk🥰

Ja det er helt sant😆 og jeg bruker vanlige tester og ikke tidligtester😅 Jeg har lave forventninger når jeg starter testinga så tidlig, men det er såklart et liite håp om å skimte noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP10, CD29, 10DPO

Har en litt sånn nummen følelse i meg, både fysisk og psykisk. Håper fortsatt veldig men merker at jeg ubevisst prøver å forberede meg på at det ikke gikk denne gangen 🙄

Vet jo at det fortsatt er tidlig og at sjansen er der fortsatt, men må innrømme at det var gankse nedslående med blenda test i morges 😑 

Endret av gladlaksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg forstår så godt at du forbereder deg på at mensen kommer, men det er fortsatt tidlig ❤️ Det er tungt når måned etter måned går uten positiv test, men en fattig trøst kan være at det er helt normalt å bruke 1 år Håper det snart er din tur 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (17 timer siden):

Åå, jeg forstår så godt at du forbereder deg på at mensen kommer, men det er fortsatt tidlig ❤️ Det er tungt når måned etter måned går uten positiv test, men en fattig trøst kan være at det er helt normalt å bruke 1 år Håper det snart er din tur 🥰

Takk for støttende ord kjære deg 🥰 Og i ligemåde, håper 2 streker lyser mot deg igjen veldig snart og at det går hele veien 🤞🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP10, CD30, 11DPO

IKM  i morgen. Alt av symptomer peker på at mensen er like rundt hjørnet 😩 Våkna svett og varm i morges og det bruker jeg å gjøre rett før mensen. Testen var også blenda. Fikk ikke tatt tempen, men jeg er ganske så sikker på at den har gått ned noen hakk.

Den gynekologtimen jeg bestilte hos Aleris, som føltes som så langt frem i tid, er jo ikke så lenge til nå.. Jeg så på Clue som jeg bruker for å tracke syklusen min og ser at timen er i starten av mars, noen dager etter EL neste syklus, PP11. Det er kanskje et bra tidspunkt? Da kan gynekologen kanskje bekrefte eller avkrefte at jeg har hatt EL? Håper det. Også er jeg også veldig spent på om jeg får bekrefta mine mistanker om PCOS, og hva de eventuelt anbefaler oss å gjøre fremover. 

Akkurat nå føles det veldig bra at den timen er reservert og klar, samtidig som jeg selvfølgelig er litt nervøs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så dumt! Er dog enda tidlig! Ikke gi opp håpet helt enda ❤️ Så bra at du har en time, det er betryggende. Krysser fingrene 🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladlaksen skrev (9 timer siden):

PP10, CD30, 11DPO

IKM  i morgen. Alt av symptomer peker på at mensen er like rundt hjørnet 😩 Våkna svett og varm i morges og det bruker jeg å gjøre rett før mensen. Testen var også blenda. Fikk ikke tatt tempen, men jeg er ganske så sikker på at den har gått ned noen hakk.

Den gynekologtimen jeg bestilte hos Aleris, som føltes som så langt frem i tid, er jo ikke så lenge til nå.. Jeg så på Clue som jeg bruker for å tracke syklusen min og ser at timen er i starten av mars, noen dager etter EL neste syklus, PP11. Det er kanskje et bra tidspunkt? Da kan gynekologen kanskje bekrefte eller avkrefte at jeg har hatt EL? Håper det. Også er jeg også veldig spent på om jeg får bekrefta mine mistanker om PCOS, og hva de eventuelt anbefaler oss å gjøre fremover. 

Akkurat nå føles det veldig bra at den timen er reservert og klar, samtidig som jeg selvfølgelig er litt nervøs. 

Så kjedelig! Håper gyn kan gi deg noen svar siden dere snart har prøvd et år. Har jo skjønt at det kan ta et år for mange uten at noe nødvendigvis er galt, men man blir jo beroliget av å sjekke om alt faktisk står bra til 😊 kan jeg spørre hvorfor du mistenker PCOS? ☺️

Leste på dpo-tråden at du hadde skimtet noe svakt idag, håper den blir sterkere! 🤞💞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (6 minutter siden):

Så kjedelig! Håper gyn kan gi deg noen svar siden dere snart har prøvd et år. Har jo skjønt at det kan ta et år for mange uten at noe nødvendigvis er galt, men man blir jo beroliget av å sjekke om alt faktisk står bra til 😊 kan jeg spørre hvorfor du mistenker PCOS? ☺️

Leste på dpo-tråden at du hadde skimtet noe svakt idag, håper den blir sterkere! 🤞💞

Ja, jeg håper virkelig det, at det kan gi oss litt mer svar og forhåpentligvis en plan på veien fremover 😊

Da jeg var hos gynekolog for å ta ut kobberspiral for noen år tilbake så mener jeg at hun nevnte at ene eggstokken hadde "pco-utseende". Jeg tenkte ikke så mye over det der og da, men det i kombinasjon med at jeg har veldig kraftig hårvekst og er ganske plaget med uren hud har gjort at jeg mistenker PCOS.. 

Jaa, det er både spennende og nervepirrende 🙈  håper håper håper! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (7 timer siden):

Åh, så dumt! Er dog enda tidlig! Ikke gi opp håpet helt enda ❤️ Så bra at du har en time, det er betryggende. Krysser fingrene 🤞

Tusen takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være?🧐 Jeg har opplevd skyggestreker flere ganger tidligere så tørr virkelig ikke juble enda, men jeg håååper det er en strek som blir sterkere i morgen. Krysser alt jeg har ❤🤞 

20220208_173032-02.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladlaksen skrev (20 minutter siden):

Ja, jeg håper virkelig det, at det kan gi oss litt mer svar og forhåpentligvis en plan på veien fremover 😊

Da jeg var hos gynekolog for å ta ut kobberspiral for noen år tilbake så mener jeg at hun nevnte at ene eggstokken hadde "pco-utseende". Jeg tenkte ikke så mye over det der og da, men det i kombinasjon med at jeg har veldig kraftig hårvekst og er ganske plaget med uren hud har gjort at jeg mistenker PCOS.. 

Jaa, det er både spennende og nervepirrende 🙈  håper håper håper! 

Okei, skjønner! Ja, de symptomene stemmer hvertfall.. Men du har regelmessige sykluser? 😊 Blir godt å få svar hvertfall! 💞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gladlaksen skrev (7 minutter siden):

Kan det være?🧐 Jeg har opplevd skyggestreker flere ganger tidligere så tørr virkelig ikke juble enda, men jeg håååper det er en strek som blir sterkere i morgen. Krysser alt jeg har ❤🤞 

20220208_173032-02.jpeg

Jeg ser noe der 😍 den ser jo litt rosa ut i mine øyne, litt for sterk til å være skygge! Krysser alt jeg har for at den blir sterkere imorgen! 🤞🤞🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladlaksen skrev (22 minutter siden):

20220208_173032-02.jpeg

Jeg ser den 😍 åå dette er så spennende! Krysser fingrene for deg ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 hours ago, gladlaksen said:

20220208_173032-02.jpeg

Denne ser veldig lovende ut 💕 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP10, CD31, 12DPO/IKM

God morgen fine dere! Takk for all engasjement i går 🥰🥰

Tok en test nå i morges, synes jeg kan skimte noe her også men det er svakere enn i går.. 😞 tok tempen i morges og den hadde gått ned 0,4-0,5 grader, en stor dip med andre ord og helt likt som forrige syklus før mensen kom. Jeg kommer nok til å ta en ny test igjen i kveld, men er også forberedt på at mensen dukker opp ila. dagen. To be continued!20220209_071335-01.thumb.jpeg.f55281f996b72baf428a4c75f036f411.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladlaksen skrev (1 time siden):

PP10, CD31, 12DPO/IKM

God morgen fine dere! Takk for all engasjement i går 🥰🥰

Tok en test nå i morges, synes jeg kan skimte noe her også men det er svakere enn i går.. 😞 tok tempen i morges og den hadde gått ned 0,4-0,5 grader, en stor dip med andre ord og helt likt som forrige syklus før mensen kom. Jeg kommer nok til å ta en ny test igjen i kveld, men er også forberedt på at mensen dukker opp ila. dagen. To be continued!20220209_071335-01.thumb.jpeg.f55281f996b72baf428a4c75f036f411.jpeg

Syns fortsatt jeg kan se noe på den! Det er jo mange som får mye svakere test på morgenurin 😊 veldig spent på neste test!! Håper 😍❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...