AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #21 Del Skrevet 12. desember 2021 😁 Anonymkode: c564c...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #22 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg må være ærlig og si at jeg tenker at de ikke vasker seg. Anonymkode: 7c19d...18d Ofte er det vel heller motsatt, at de vasker håret for ofte og bruker feil eller for mye produkter, da blir håret fett. Anonymkode: 0bd92...03a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #23 Del Skrevet 12. desember 2021 Håret mitt blir ikke fett, kan godt gå 3-4 dager mellom hver gang jeg vasker det. Men jeg vasker det hver dag, fordi det er deilig. At andre går med fett hår kan jeg ikke fatte, men tenker at de kanskje har dårlig råd (sparer på strøm) eller noe... Anonymkode: 7fcf3...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiroptera. Skrevet 12. desember 2021 #24 Del Skrevet 12. desember 2021 Da jeg fikk krøll på hormoner så fikk jeg fett hår og fet hud for første gang i mitt liv. Det var skikkelig ekkelt. Fikk heldigvis styr på tingene igjen og har ikke hatt fett hår siden. Jeg vasker håret når det begynner å lukte litt vel menneske, ca en gang i uka. Men det har fortsatt ikke blitt fett Så når jeg ser folk med fett hår så ser jeg på helheten. Ser de generelt sjuskete ut, så tenker jeg dårlig hygiene. Ser de fresh ut ellers så tenker jeg ingenting, men kanskje de har hormonsurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå