Gå til innhold

Omsorgssvikt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men i alle dager! Er det her lista ligger for omsorgssvikt så er vi ille ute. Det er virkelig ikke rart barnevernet får reddet misbrukte og mishandlede barn hvis de må bruke tiden sin på sånt som dette. Skjerpings! 

Så forresten er dokumentar på Apple+ der alle barn i Japan går gjennom et ritualet som heter «Ærendet» når de er tre år. De filmet en liten kar på tre år som da gikk gjennom Tokyos gater, alene, for å kjøpe sushi til familien. Da han kom hjem ble det feiring for at han hadde gjennomført «Ærendet». 
Bare for å sett ting i perspektiv. Man trenger ikke se spøkelser på høylys dag kun fordi folk løser ting annerledes enn deg HI. 

Anonymkode: 951d6...8cb

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dumpa deg raskt som venninne om jeg fikk vite hva du tenkte. Barnehagen er ikke åpen midt på natten og klart mange ville duppet på sofaen om barna våknet kl 5. Det hadde garantert jeg gjort. 

Anonymkode: 87f14...13c

• Liker 5
Skrevet
theTitanic skrev (8 timer siden):

Å se tv en time eller to på morgenen betyr ikke at man trenger å ha frislipp på tv resten av dagen. Det blir litt svart hvitt. 

Jeg ser nok litt svart-hvitt på det. Synes to timer er sykt mye tv for en ettåring. 

Anonymkode: cba43...241

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ser nok litt svart-hvitt på det. Synes to timer er sykt mye tv for en ettåring. 

Får legge til at det er ganske lett for meg å være restriktiv på skjermtiden. Ungen min har aldri våknet tidligere enn 7.30.  Jeg ville vel ha åpnet opp for mer tv hvis jeg ble vekket kl 5 på natta antakelig

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er uansett ikke bv-mat uansett hvordan du ser på det.

Anonymkode: df50c...1e3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At en ettåring ser på tv i 2-3 timer på morgen er langt fra omsorgssvikt og rett og slett ingenting andre har noe med. Det finnes mye verre ting barn utsettes for. Dere som mener dette er barnevernmat må virkelig ha levd godt beskyttede liv i en boble

Anonymkode: 6558e...bd2

• Liker 1
Gjest rampenissen72
Skrevet

Du får ringe barnevernet da ts. Så får du høre hva de mener ;) 

Skrevet

Ikke omsorgssvikt nei!

Anonymkode: a92bd...e87

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...