AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #161 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ikke at jeg bryr meg så veldig, men syns at man kan legge en liten til minimal innsats i utseende sitt. Hvorfor ikke? Anonymkode: d4104...d89 Minimal innsats i utseendet sitt? Hva kaller du sunt kosthold, nok søvn og trening da? Anonymkode: e6976...4b6 6
AprilLudgate Skrevet 12. desember 2021 #162 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke alle som ønsker å tiltrekke seg oppmerksomhet hvor enn de går Anonymkode: 1fa0b...676 😅 Klassisk KGsvar hvor man kan vri enhver setning til å svare noe helt ut av kontekst 😅 Man får ikke oppmerksomhet hvor enn man går om man tar på seg mascara eller legger litt leppestift altså. 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #163 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Minimal innsats i utseendet sitt? Hva kaller du sunt kosthold, nok søvn og trening da? Anonymkode: e6976...4b6 Sunn livsstil. Mange klare både det og i tillegg sminke seg litt. Anonymkode: d4104...d89 4
Gjest Tamsi Skrevet 12. desember 2021 #164 Skrevet 12. desember 2021 Skjønner ikke hvem jeg liksom skal sminke meg for. Kjæresten misliker alt sånt dill, han er virkelig ikke en bimboentusiast. Jeg kan ikke sminke meg, har ikke sminke og har aldri noen gang brydd meg om sminke. Har draget allikevel for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #165 Skrevet 12. desember 2021 Heldigvis lever vi i et fritt land der folk bestemmer selv om de vil sminke seg eller ikke. Anonymkode: 52a3a...1d4 1
Gjest venom31 Skrevet 12. desember 2021 #166 Skrevet 12. desember 2021 Jeg er 38 år og bruker aldri sminke, ikke så mye som foundation en gang. Synes ikke at jeg passer til det og gnir meg for meye i øyne og ansikt, så ser vel ikke ut til slutt, hvis jeg brukte sminke.
Djungelvrål Skrevet 12. desember 2021 #167 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er man over 35 ser man gjerne ELDRE ut med mascara 😅 Anonymkode: 0f0fb...55b Nei, det virker definitivt foryngende da de fleste får blassere farger i ansikt, vipper og bryn med årene. Men man skal unngå maskara på de nedre vippene. Bruker aldri maskara på de.
Gjest Gratinara Skrevet 13. desember 2021 #168 Skrevet 13. desember 2021 Støtter naturlig skjønnhet jeg, ingenting er som indre skjønnhet og et hjerte som tenker på andre levende organismer og planeten vi lever på. Det er jo sånn man ser ut under alt liksom, sminken er jo bare ei maske? Folk ser jo stort sett fine ut synes jeg. Man er jo ganske miljøvennlig hvis man bruker lite til minimalt med sminke. Slipper å kjøpe så mye produkter, støtte ulike bedrifter osv. Det er jo snakk om mye plast, små korker osv. mye av sminken inneholder mikroplast også. Så skyller man jo ut mye produkter i vannet vårt da... For ikke snakke om at noe sminke er testet på dyr, andre inneholder mineraler som er gravd ut av barnehender.. Ofte må man jo ha flere produkter om man ønsker å bruke sminke, det baller på seg.. rens for å fjerne sminken fra huden, bomullspads for å bruke rensen.. sminkekoster, sminkekostrens, sminkekostbørste for å såpe inn og rense sminkekostene med sminkekostrens, vippetang, spisser, flere forskjellige børster, sminkeveske i polyester.. så må sminken kjøpes inn, høyt forbruk= flere enheter gjennom et liv. Etterhvert kan man jo begynne å se for seg berget man har forbrukt av sminke slik de gjør på luksusfellen... Virker som mange menn ikke bryr seg stort heller. Har prøvd å piffe meg opp med leppestift ved et par anledninger, fin farge funnet med hjelp av de på kicks.. mannen min synes jeg så rar ut og turte ikke kysse meg for han var redd det skulle smitte over.. Så valget mellom leppestift eller varme myke kyss fra min kjære var veldig enkelt. Veninner med liknende opplevelser, fått rare blikk av kjæresten når de kommer hjem med falske vipper osv.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #169 Skrevet 13. desember 2021 De vakreste kvinnene er penest uten sminke synes jeg. 9/10 ganger generelt er sminke nøytralt eller negativt. Anonymkode: 2bed1...00c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #170 Skrevet 13. desember 2021 Elsker egentlig sminke, og mener at alle damer burde i de minste ha maskara på seg. Men har gradvis sluttet med sminke under pandemien. Siste skanse var maskara. Gikk "helt sminkefri" på kjøpesenter på lørdag, og følte faktisk at jeg såg smashing ut. Dog skal de sies at jeg har jukset endel, som da gjør det enklere for meg å være "sminkefri". Har er ganske seriøs hudpleie regime, så har fin hud. Har tatuert øyebryn og lepper, har fylt bittelitt på leppekanten for å få litt fylde. Bleker tenne mine en ørliten smule. Farger øyenvippene helt mørke, og gjør innimellom vippebøy evnt Vippetang de fleste dager. Men det hadde ikke skadet om jeg orket hver dag å ha en ørliten dæsj foundation( da hadde huden sett enda bedre ut), svak contour(da hadde jeg hatt enda mere definerte trekk i ansiktet), lett øyeskygge og maskara. Anonymkode: 61fe3...1a8 1
Tripptrapp1 Skrevet 13. desember 2021 #171 Skrevet 13. desember 2021 Klott skrev (På 11.12.2021 den 23.20): Da lurer jeg på om kanskje alle menn skulle barbert seg, hver eneste dag. Alle ser bedre ut uten ansiktshår. Vil påstå at andelen menn som ser bedre ut glattbarbert vs med litt skjegg er like stor som andelen kvinner som ser bedre ut uten maskara enn med. Altså forsvinnende liten.
Christina82 Skrevet 13. desember 2021 #172 Skrevet 13. desember 2021 Ryddet for opphavsrett. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #173 Skrevet 14. desember 2021 Bruker ikke sminke. Ser ikke hensikten med å «se bedre ut med sminke». Det er jo ikke sånn jeg egentlig ser ut. Og jeg vil heller være så pen som jeg er i virkeligheten i møte med verden. ( påpeker jeg ikke syns dette er ett ideal andre skal adoptere, men jeg føler det sånn) Det er også deilig å ikke styre så mye før en skal ut og ikke minst styret med å få det av. Selvsagt tar en maskara bare 2 min. Men igjen : da er jeg ikke meg. Slik er det for meg Anonymkode: 71a06...a15 4
Eloise12345 Skrevet 14. desember 2021 #174 Skrevet 14. desember 2021 (endret) Jeg har aldri brukt noe særlig av sminke. Synes ikke at jeg ser bra ut med det. Eneste jeg har brukt er selvbruningskrem. Jeg husker i sin tid før jeg møtte min mann. Jeg sminket meg for en gangs skyld og gikk på date og ble avvist. Da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne gå uten sminke 😅. Fikk bedre respons uten sminke enn med. 😅 Endret 14. desember 2021 av Eloise12345 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #175 Skrevet 14. desember 2021 Før jeg fikk barn i en alder av 30 ,gikk jeg ikke ut av huset uten å sminke meg . Fikk i 20 årene uren hud. ( moderat,men irriterende) Etter noen år med barn,sminker jeg meg kun ved spesielle møter og anledninger. Huden min har aldri vært bedre. Ikke en kvise på 10 år. Sminke er fint om det er fint utført. Men kan også føre til hudproblemer . Det samme kan ansiktskremer. Anonymkode: b3749...c22
Herro Skrevet 14. desember 2021 #176 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 23.07): Jeg er 38 år og veldig glad i sminke. Jeg bruker ikke mye og mener selv jeg er flink til å sminke meg. Jeg har flere bekjente som aldri bruker sminke, og jeg synes det er så rart. Litt maskara og litt pudder gjør jo milevis forskjell på kvinner. To av disse er single og naturlig vakre, men jeg klør i fingrene å prøve litt make up på de. Jeg tror men tiltrekkes av kvinner som er opptatt av egenpleie. Jeg har selfølgelig aldri foreslått dette, men blitt spurt hvis noen skal i bryllup osv. Jeg bruker nøyaktig 6 min på sminke hver morgen. Anonymkode: a9404...a35 Du synes det er rart at et menneske ikke maler på seg en maske hver gang de skal ut av døra? Nei du, det rare er faktisk å sminke seg. Synes du det er rart at menn ikke sminker seg? 7
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2021 #177 Skrevet 14. desember 2021 Jeg bruker ikke sminke. Har aldri gjort det, for jeg tiltrekkes ikke av det og jeg ser meg befridd for "tull og tøys" som blir prakket på oss damene fra vi kan skjønne hva sminke er for noe. Det er helt nydelig å kunne gni seg i ansikt og øyne når jeg føler for det. Jeg ser på meg selv som heldig! 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #178 Skrevet 14. desember 2021 Klott skrev (På 11.12.2021 den 23.20): Da lurer jeg på om kanskje alle menn skulle barbert seg, hver eneste dag. Alle ser bedre ut uten ansiktshår. Eller de også burde tatt maskara på i det minste, slik at de så litt mer tiltrekkende ut 😅 ——- Jeg liker forsåvidt å sminke meg, men gidder ikke alltid i hverdagen. Farger bryn og tar av og til på maskara. Jeg dusjer, vasker håret, går ofte til frisøren, har rene klær, men altså ikke alltid mye klæsj i ansiktet. Føler meg likevel fredag. Har fin hud. Er 46 år, men ingen rynker enda. Trener mye, og synes sminken bare er ekkel sammen med svette. Mannen min liker ikke kysse meg på et sparklet ansikt, og har null problem med å forstå det 😊 Skal jeg på fest, klubb, selskap osv sminker jeg meg, men da synes jeg det er gøy. Anonymkode: 7aeea...98a 1
S4050-R40B Skrevet 14. desember 2021 #179 Skrevet 14. desember 2021 Sminker meg aldri, og har aldri gjort det heller. Jeg går ikke ut døra om morgenen for å være deilig eller for å tiltrekke meg menn. Bryr meg heller ikke om noen syns jeg er penere eller styggere med eller uten sminke, jeg ser ut som jeg gjør, og den eneste meningen som teller der er min egen. Syns nå enkelt og greit at folk får velge selv hva de vil bruke eller ikke for å være fornøyde selv. 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #180 Skrevet 14. desember 2021 Jeg er enig med Ts. Jeg bruker sminke til tross for samboer og alt. Ordner håret hver dag, og bruker pene klær. Blir svært irritert når jeg ser damer eksempel i 30-40 årene som lar seg selv forfalle, når dette egentlig er pene damer som bare hadde trengt å ta litt vare på seg selv. Virker som de har gitt opp Anonymkode: 99e4b...1af 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå