Gå til innhold

Forstår ikke kvinner som ikke bruker sminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38 år og veldig glad i sminke. Jeg bruker ikke mye og mener selv jeg er flink til å sminke meg. 

Jeg har flere bekjente som aldri bruker sminke, og jeg synes det er så rart. Litt maskara og litt pudder gjør jo milevis forskjell på kvinner. To av disse er single og naturlig vakre, men jeg klør i fingrene å prøve litt make up på de. Jeg tror men tiltrekkes av kvinner som er opptatt av egenpleie.

Jeg har selfølgelig aldri foreslått dette, men blitt spurt hvis noen skal i bryllup osv. 

Jeg bruker nøyaktig 6 min på sminke hver morgen. 

Anonymkode: a9404...a35

• Liker 11
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt sminke siden en bimboperiode på tre år. Hverken før eller etter.

Jeg er ikke mot sminke. Jeg bare kan ikke fordra å ha noe av det i ansiktet. Kun fuktighetskrem her. 

Skal jeg i selskap, så bruker jeg litt da. Sånn toppen tre ganger i året. 

• Liker 24
Skrevet

1) jeg er lat

2) bruker sminke bare når jeg har kjæreste. Når jeg er singel, who cares? 

Anonymkode: 181b9...968

• Liker 12
Skrevet

Syns de i det minste kan bruke maskara. Alle ser bedre ut med litt maskara.

Anonymkode: d4104...d89

• Liker 17
Skrevet

Bruker sminke når jeg har lyst. 

Mest latskap egentlig. Gidder ikke. 

Livet er heldigvis mer enn utseende. 

Anonymkode: bfaf6...1c8

• Liker 30
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan man bry seg om dette?

• Liker 44
Skrevet

Jeg bruker ikke sminke fordi jeg ennå ikke har funnet noe som ikke begynner å klø etter 10 sekunder. Dessuten hadde gutta på jobben sannsynligvis fått sjokk. De har fremdeles ikke kommet over at jeg faktisk har en kjole (julebordet for 2 år siden). De fleste av dem har aldri sett meg i noe annet enn uniform.

Anonymkode: 42d65...a95

• Liker 24
  • Nyttig 1
Gjest Loublover
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er 38 år og veldig glad i sminke. Jeg bruker ikke mye og mener selv jeg er flink til å sminke meg. 

Jeg har flere bekjente som aldri bruker sminke, og jeg synes det er så rart. Litt maskara og litt pudder gjør jo milevis forskjell på kvinner. To av disse er single og naturlig vakre, men jeg klør i fingrene å prøve litt make up på de. Jeg tror men tiltrekkes av kvinner som er opptatt av egenpleie.

Jeg har selfølgelig aldri foreslått dette, men blitt spurt hvis noen skal i bryllup osv. 

Jeg bruker nøyaktig 6 min på sminke hver morgen. 

Er aldri uten sminke. Men bruker mye lenger tid en 6 minutter da, må nok gange med nesten 10😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da lurer jeg på om kanskje alle menn skulle barbert seg, hver eneste dag. Alle ser bedre ut uten ansiktshår. 

• Liker 24
Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan man bry seg om dette?

Ikke at jeg bryr meg så veldig, men syns at man kan legge en liten til minimal innsats i utseende sitt. Hvorfor ikke?

• Liker 8
Skrevet
Klott skrev (Akkurat nå):

Da lurer jeg på om kanskje alle menn skulle barbert seg, hver eneste dag. Alle ser bedre ut uten ansiktshår. 

Det er mange uenig i. Jeg er sikker på at de fleste syns at litt maskara er fint. Jeg syns menn ser bedre ut med litt skjegg, forresten.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke at jeg bryr meg så veldig, men syns at man kan legge en liten til minimal innsats i utseende sitt. Hvorfor ikke?

Hvem er "man"?

Du bryr deg tydeligvis nok til å legge deg bort i hva andre mennesker gjør med utseendet sitt. 

Og du? Det er mye man kan gjøre med utseendet sitt som ikke involverer sminke. 

Anonymkode: 7ac74...b9b

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Utseende er ikke viktig for alle?? 

Anonymkode: 97d15...38a

• Liker 14
Skrevet

Det er bare tull at menn ikke bryr seg om sminke. Mannen min og broren min har flere ganger kommentert at de synes kvinner er fine med litt sminke. Det betyr ikke at jeg bruker sminke en hjemmesøndag. 

• Liker 4
Skrevet

Har hatt hjemmekontor i snart to år, ser ingen vits i å sminke meg lenger 😄 Har vært litt på kontoret det siste halvåret, men da har jeg droppa sminken, så nå er det kun til "fest" jeg finner fram sminken. Huden er bedre, mannen ser ikke forskjell og jeg slipper styr med sminke om morgenen og sminkefjerning om kvelden. Sparer penger gjør jeg og. 

Anonymkode: d0482...930

• Liker 26
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...