AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Jeg er 38 år og veldig glad i sminke. Jeg bruker ikke mye og mener selv jeg er flink til å sminke meg. Jeg har flere bekjente som aldri bruker sminke, og jeg synes det er så rart. Litt maskara og litt pudder gjør jo milevis forskjell på kvinner. To av disse er single og naturlig vakre, men jeg klør i fingrene å prøve litt make up på de. Jeg tror men tiltrekkes av kvinner som er opptatt av egenpleie. Jeg har selfølgelig aldri foreslått dette, men blitt spurt hvis noen skal i bryllup osv. Jeg bruker nøyaktig 6 min på sminke hver morgen. Anonymkode: a9404...a35 11 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 11. desember 2021 Jeg for min del trives bedre uten sminke og samboeren min liker meg som jeg er. Anonymkode: 5a147...17c 140
Populært innlegg miss summers Skrevet 11. desember 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 11. desember 2021 Jeg bruker ikke sminke, men jeg tar da vare på huden min likevel. Egenpleie har da ingenting med sminke å gjøre. 161 1 5
Populært innlegg sicario Skrevet 11. desember 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er 38 år og veldig glad i sminke. Jeg bruker ikke mye og mener selv jeg er flink til å sminke meg. Jeg har flere bekjente som aldri bruker sminke, og jeg synes det er så rart. Litt maskara og litt pudder gjør jo milevis forskjell på kvinner. To av disse er single og naturlig vakre, men jeg klør i fingrene å prøve litt make up på de. Jeg tror men tiltrekkes av kvinner som er opptatt av egenpleie. Jeg har selfølgelig aldri foreslått dette, men blitt spurt hvis noen skal i bryllup osv. Jeg bruker nøyaktig 6 min på sminke hver morgen. Anonymkode: a9404...a35 Selv er jeg veldig glad for at samboeren min svært sjelden bruker sminke. Syntes hun er penest uten. Når sant skal sies, tror jeg menn flest driter en lang marsj i hvor vidt kvinner sminker seg. Kan aldri huske, noen gang ever å ha hørt en kompis snakke om sminke. 104
SoWhat? Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Har ikke brukt sminke siden en bimboperiode på tre år. Hverken før eller etter. Jeg er ikke mot sminke. Jeg bare kan ikke fordra å ha noe av det i ansiktet. Kun fuktighetskrem her. Skal jeg i selskap, så bruker jeg litt da. Sånn toppen tre ganger i året. 24
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 1) jeg er lat 2) bruker sminke bare når jeg har kjæreste. Når jeg er singel, who cares? Anonymkode: 181b9...968 12
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #7 Skrevet 11. desember 2021 Syns de i det minste kan bruke maskara. Alle ser bedre ut med litt maskara. Anonymkode: d4104...d89 17
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #8 Skrevet 11. desember 2021 Bruker sminke når jeg har lyst. Mest latskap egentlig. Gidder ikke. Livet er heldigvis mer enn utseende. Anonymkode: bfaf6...1c8 30
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 Populært innlegg #9 Skrevet 11. desember 2021 For et trist syn du har 🙁 Jeg tror ikke menn foretrekker kvinner som må male seg penere, men det er vel forskjell på hva slags miljø man vanker i. Egenpleie, da tenker jeg mer på personlig hygiene, trening, bra kosthold, gode søvnvaner (ooops der syndes det), enn å kline noe guff i ansiktet som i verste fall blir gnidd utover om man kliner, gråter, svetter, gnir seg i ansiktet, klemmer noen etc. Anonymkode: 6064a...917 67 1
visp Skrevet 11. desember 2021 #10 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns de i det minste kan bruke maskara. Alle ser bedre ut med litt maskara. Anonymkode: d4104...d89 Hvordan kan man bry seg om dette? 44
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #11 Skrevet 11. desember 2021 Jeg bruker ikke sminke fordi jeg ennå ikke har funnet noe som ikke begynner å klø etter 10 sekunder. Dessuten hadde gutta på jobben sannsynligvis fått sjokk. De har fremdeles ikke kommet over at jeg faktisk har en kjole (julebordet for 2 år siden). De fleste av dem har aldri sett meg i noe annet enn uniform. Anonymkode: 42d65...a95 24 1
Gjest Loublover Skrevet 11. desember 2021 #12 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er 38 år og veldig glad i sminke. Jeg bruker ikke mye og mener selv jeg er flink til å sminke meg. Jeg har flere bekjente som aldri bruker sminke, og jeg synes det er så rart. Litt maskara og litt pudder gjør jo milevis forskjell på kvinner. To av disse er single og naturlig vakre, men jeg klør i fingrene å prøve litt make up på de. Jeg tror men tiltrekkes av kvinner som er opptatt av egenpleie. Jeg har selfølgelig aldri foreslått dette, men blitt spurt hvis noen skal i bryllup osv. Jeg bruker nøyaktig 6 min på sminke hver morgen. Anonymkode: a9404...a35 Er aldri uten sminke. Men bruker mye lenger tid en 6 minutter da, må nok gange med nesten 10😊
Klott Skrevet 11. desember 2021 #13 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns de i det minste kan bruke maskara. Alle ser bedre ut med litt maskara. Anonymkode: d4104...d89 Da lurer jeg på om kanskje alle menn skulle barbert seg, hver eneste dag. Alle ser bedre ut uten ansiktshår. 24
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #14 Skrevet 11. desember 2021 visp skrev (Akkurat nå): Hvordan kan man bry seg om dette? Ikke at jeg bryr meg så veldig, men syns at man kan legge en liten til minimal innsats i utseende sitt. Hvorfor ikke? Anonymkode: d4104...d89 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 Populært innlegg #15 Skrevet 11. desember 2021 Jeg synes det er bra at mange ikke sminker seg og tenker at det normaliserer kvinner. Jeg liker ikke det blir forventet at kvinner skal bruke sminke for å se bedre ut. Jeg bruker sminke ca halvparten av tiden, og da for min egen del. Anonymkode: 97d15...38a 53 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #16 Skrevet 11. desember 2021 Klott skrev (Akkurat nå): Da lurer jeg på om kanskje alle menn skulle barbert seg, hver eneste dag. Alle ser bedre ut uten ansiktshår. Det er mange uenig i. Jeg er sikker på at de fleste syns at litt maskara er fint. Jeg syns menn ser bedre ut med litt skjegg, forresten. Anonymkode: d4104...d89 7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #17 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke at jeg bryr meg så veldig, men syns at man kan legge en liten til minimal innsats i utseende sitt. Hvorfor ikke? Anonymkode: d4104...d89 Hvem er "man"? Du bryr deg tydeligvis nok til å legge deg bort i hva andre mennesker gjør med utseendet sitt. Og du? Det er mye man kan gjøre med utseendet sitt som ikke involverer sminke. Anonymkode: 7ac74...b9b 26
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #18 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke at jeg bryr meg så veldig, men syns at man kan legge en liten til minimal innsats i utseende sitt. Hvorfor ikke? Anonymkode: d4104...d89 Utseende er ikke viktig for alle?? Anonymkode: 97d15...38a 14
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #19 Skrevet 11. desember 2021 Det er bare tull at menn ikke bryr seg om sminke. Mannen min og broren min har flere ganger kommentert at de synes kvinner er fine med litt sminke. Det betyr ikke at jeg bruker sminke en hjemmesøndag. Anonymkode: a9404...a35 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #20 Skrevet 11. desember 2021 Har hatt hjemmekontor i snart to år, ser ingen vits i å sminke meg lenger 😄 Har vært litt på kontoret det siste halvåret, men da har jeg droppa sminken, så nå er det kun til "fest" jeg finner fram sminken. Huden er bedre, mannen ser ikke forskjell og jeg slipper styr med sminke om morgenen og sminkefjerning om kvelden. Sparer penger gjør jeg og. Anonymkode: d0482...930 26 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå