Gå til innhold

Familietrøbbel...? Dumme meg!

Gjest anonym for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for øyeblikket

Var i selskap sist lørdag og gjorde noe utrolig dumt. Rotet meg borti en slektning, klinte masse med han (som var kjempegod til å kysse!!!). Ble med han hjem, men tok fort til fornuft og dro etter kort tid derfra etter å ha gitt han (heftig) nattakyss.

Vi er single begge to. Vi har passert 25 år begge to. Vi var fulle begge to. Vi kommer nok ikke til å gjøre dette igjen. Og vi kommer garantert til å møtes i familiesammenheng.

Jeg tenker at dette må vi jo kunne le litt av, spille dum, og la livet gå videre. Men han vil ikke snakke med meg i det hele tatt nå. Kanskje er han flau, føler seg dum, har bakrus fortsatt, er sjenert, angrer voldsomt osv. Har jo mine tanker om det som skjedde, vet ikke om jeg vil dele de med han. Men vi må da kunne snakke sammen som voksne mennesker? Tror det er bedre å ta seg en prat med hverandre nå, på tomannshånd, istedenfor å møtes igjen foran hele slekta neste gang.

Noen tips her folkens? Hva bør jeg gjøre? La fyren i fred, eller ta denne praten?

Hvordan i så fall få kontakt? Vi bor ikke i samme by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Nå vet han jo at du vil treffes, så la det være opp til han å ta kontakt. Prøver du mer nå, blir du bare stresset.

Hvor langt ut i familien er han da?

Har selv klint med tremenningen min, men jeg vokste opp i Norge, han i Australia, så det føltes ikke som om vi var i slekt, liksom. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Egentlig forstår jeg ikke åssen en kan kline med sin fetter. Har vokst opp i en annen by enn fetteren min, og han er dritlekker men han er da også fetteren min. Så - nei! :ler:

Send en melding hvor du skriver: Jeg var full - du var full, la oss glemme det, det skjedde aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Hehe, det er jo bare en morsom episode som du selv antyder :ler:

Hvis han ikke tar telefonen, send ham en melding og skriv det du føler passer. Feks at det var en morsom og litt pinlig episode, men at dere ikke skal se på det som noe annet og late som ingenting har skjedd.

Hvis han ser at du har ringt flere ganger kan det jo hende han tror at du vil noe mer....? Og det er han gjerne litt redd for ettersom dere er nær familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jo bare en morsom episode som du selv antyder  :ler:

Hvis han ikke tar telefonen, send ham en melding og skriv det du føler passer. Feks at det var en morsom og litt pinlig episode, men at dere ikke skal se på det som noe annet og late som ingenting har skjedd.

Hvis han ser at du har ringt flere ganger kan det jo hende han tror at du vil noe mer....? Og det er han gjerne litt redd for ettersom dere er nær familie.

Høres fornuftig ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips her folkens? Hva bør jeg gjøre?

Du kan jo bli muslim og søke pakistansk statsborgerskap. Da blir jo du som kjent pakistaner. :roll: Og da kan du med god samvittighet gifte det med fetteren din. Det er svært vanlig for pakistanere med giftermål internt i familien. For eksempel er majoriteten av pakistanske ekteskap i Norge inngått mellom nettopp fetter og kusine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Du kan jo bli muslim og søke pakistansk statsborgerskap. Da blir jo du som kjent pakistaner. :roll: Og da kan du med god samvittighet gifte det med fetteren din. Det er svært vanlig for pakistanere med giftermål internt i familien. For eksempel er majoriteten av pakistanske ekteskap i Norge inngått mellom nettopp fetter og kusine.

Nå er det ikke helt ukjent med ekteskap mellom søskenbarn her i landet heller, og man skal ikke så langt tilbake i historien før det var vanligere her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av min mor er GIFT med fettern sin hun!! Ekte døler begge to!!

Hvis de søker pakistansk statsborgerskap kan de bli EKTE pakistanere også. Fint, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke helt ukjent med ekteskap mellom søskenbarn her i landet heller, og man skal ikke så langt tilbake i historien før det var vanligere her også...

Ja da, det er noe med der at vi ligger noen århundrer lenger framme her, i vår del av verden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...