Veggdyret Skrevet 16. desember 2021 #41 Del Skrevet 16. desember 2021 Jeg er nærmere 40 og kunne godt ha hatt sex med en mann på min alder som var jomfru, ville ikke avskrevet ham som partner heller, hvis han hadde en god grunn til at det var sånn. (Og da synes jeg sjenerthet og dårlig selvtillit er gode grunner, mens "ingen damer liker meg" er en VELDIG DÅRLIG grunn og ville fått meg til å snu i døra, for litt selvinnsikt må man ha). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 16. desember 2021 #42 Del Skrevet 16. desember 2021 Veggdyret skrev (6 timer siden): Jeg er nærmere 40 og kunne godt ha hatt sex med en mann på min alder som var jomfru, ville ikke avskrevet ham som partner heller, hvis han hadde en god grunn til at det var sånn. (Og da synes jeg sjenerthet og dårlig selvtillit er gode grunner, mens "ingen damer liker meg" er en VELDIG DÅRLIG grunn og ville fått meg til å snu i døra, for litt selvinnsikt må man ha). Hvorfor er det dårlig selvinnsikt å se at en er så lite attraktiv at ingen damer vil ha han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #43 Del Skrevet 20. november 2022 Er over 35 og jomfru, mann . Har fast jobb , egen bolig og ok økonomi. Har ingen nære venner og liker meg alene, den sosiale koden er ikke grei å knekke. Men holder jo en fin tone med mine kolleger og bekjente. Skulle jo ønske at jeg hadde truffet noen, en kjæreste, eller venn. Men innser jo at det er for sent. Anonymkode: 02131...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #44 Del Skrevet 20. november 2022 for meg ville det vært en fordel om mannen var jomfru- uansett hvor gammel han var. jeg er av typen som trenger tid på å bli kjent med en person slik at det skal utvikle seg til romantiske følelser, og jeg føler meg ikke seksuelt triltrukket av noen før de følelsene er på plass. for meg ville det vært en enorm trygghet i om partner var av samme kaliber. jo færre seksualpartnere jo bedre- helst ingen. Anonymkode: 23f13...caf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #45 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er over 35 og jomfru, mann . Har fast jobb , egen bolig og ok økonomi. Har ingen nære venner og liker meg alene, den sosiale koden er ikke grei å knekke. Men holder jo en fin tone med mine kolleger og bekjente. Skulle jo ønske at jeg hadde truffet noen, en kjæreste, eller venn. Men innser jo at det er for sent. Anonymkode: 02131...5e9 for meg høres dette ut som drømmen. Anonymkode: 23f13...caf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #46 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er over 35 og jomfru, mann . Har fast jobb , egen bolig og ok økonomi. Har ingen nære venner og liker meg alene, den sosiale koden er ikke grei å knekke. Men holder jo en fin tone med mine kolleger og bekjente. Skulle jo ønske at jeg hadde truffet noen, en kjæreste, eller venn. Men innser jo at det er for sent. Anonymkode: 02131...5e9 Jeg møtte kjæresten min da han var 35, fast jobb, egen bolig, ok økonomi og få/ingen nære venner. Vært sammen 3 år nå 🥰 Anonymkode: 04dd1...e2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 20. november 2022 #47 Del Skrevet 20. november 2022 Er det annerledes om menn er jomfru enn kvinner? Hvis ja, hvorfor egentlig? Nysgjerrig. Burde kanskje startet en egen tråd om det emnet 😅 Jeg tenker det hadde vært litt spesielt å være jomfru i en alder av 35+. Det gjelder både menn OG kvinner. Men folk har forskjellige grunner, kan være religion, mangel på interesse eller oppmerksomhet. What ever makes you tick. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #48 Del Skrevet 20. november 2022 Etter 20 hadde jeg begynt for alvor begynt å stusse Anonymkode: 46257...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #49 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 22.06): La oss være ærlige, alder teller. Det er greit å være 20 år uten arbeidserfaring, ikke så greit å være 30. Så har vi dette med jomfrudom og menn. Helt ærlig, skriv gjerne som anonym. Når begynner dere å stusse over et en mann fortsatt er jomfru, og syns det er turn off? (Ja det er lov å til og med mene dette allerede skjer i de sene tenårene) Vær ærlig! Anonymkode: 4b262...d0d Det er ikke noe grense på det. Årsaken til det er vel mer avgjørende enn alder. Ikke det at den trenger å være så komplisert heller da. Anonymkode: 314c0...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 20. november 2022 #50 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Etter 20 hadde jeg begynt for alvor begynt å stusse Anonymkode: 46257...23e 20?? Wow.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 21. november 2022 #51 Del Skrevet 21. november 2022 Man sier jo ikke at man er jomfru, men gjør sitt beste og lar det stå til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #52 Del Skrevet 21. november 2022 norw skrev (7 minutter siden): Man sier jo ikke at man er jomfru, men gjør sitt beste og lar det stå til. Ja, jeg sa ingenting om det første gang. Ville ha fokus på oss og ikke min manglende erfaring. Anonymkode: 04dd1...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appesin Skrevet 21. november 2022 #53 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Turtellure12 skrev (1 time siden): Er det annerledes om menn er jomfru enn kvinner? Hvis ja, hvorfor egentlig? Nysgjerrig. Burde kanskje startet en egen tråd om det emnet 😅 Jeg tenker det hadde vært litt spesielt å være jomfru i en alder av 35+. Det gjelder både menn OG kvinner. Men folk har forskjellige grunner, kan være religion, mangel på interesse eller oppmerksomhet. What ever makes you tick. Ja, er jo det jeg og tenker, at folk vil mene det er noe spesielt. Og forstår jo det. Jeg for min del , har bare aldri fått det til å "klikke" med folk. Om det er noe med meg, vet jeg ikke. Folk snakker jo til meg, og vi har en grei tone som sagt. Har møtt damer jeg liker godt, men klarer liksom ikke å komme forbi en viss fase. Står liksom bom fast Endret 21. november 2022 av appesin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appesin Skrevet 21. november 2022 #54 Del Skrevet 21. november 2022 appesin skrev (1 minutt siden): Ja, er jo det jeg og tenker, at folk vil mene det er noe spesielt. Og forstår jo det. Jeg for min del , har bare aldri fått det til å "klikke" med folk. Om det er noe med meg, vet jeg ikke. Folk snakker jo til meg, og vi har en grei tone som sagt. Har møtt damer jeg liker godt, men klarer liksom ikke å komme forbi en viss fase. Står liksom bom fast Obs glemt anonym XD menmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appesin Skrevet 21. november 2022 #55 Del Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg møtte kjæresten min da han var 35, fast jobb, egen bolig, ok økonomi og få/ingen nære venner. Vært sammen 3 år nå 🥰 Anonymkode: 04dd1...e2a Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #56 Del Skrevet 21. november 2022 Grunnen er kanskje viktigst her. Vil du ikke? Har du ikke funnet den rette? Venter du frivillig? Eller er du creepy, slem, kvinnehatende MRA som kvinner ikke vil ta i med ildtang engang? Og forøvrig, bedre å være jomfru lenger , enn å være en av de mennene som har kjøper sex( voldtekt) for å " få det overstått" Anonymkode: 1207f...475 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #57 Del Skrevet 21. november 2022 On 12/12/2021 at 2:23 PM, GiftM said: Hvorfor han sa det kan jeg ikke svare på. Det er skjelden at de er jomfru når en passerer 50. Her I bygda vet jeg om mannfolk som aldri har vert nærme ei dame sexuelt og som er både 50-60 og 70 år. Hvor godt og lenge har du kjent de da? Kan være at de harvet over en tre fire hundre førkjer før de gikk lei og ble "munk". Anonymkode: 715d1...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #58 Del Skrevet 21. november 2022 59 minutter siden, AnonymBruker said: Grunnen er kanskje viktigst her. Vil du ikke? Har du ikke funnet den rette? Venter du frivillig? Eller er du creepy, slem, kvinnehatende MRA som kvinner ikke vil ta i med ildtang engang? Og forøvrig, bedre å være jomfru lenger , enn å være en av de mennene som har kjøper sex( voldtekt) for å " få det overstått" Anonymkode: 1207f...475 Kjøp = voldtekt? Hvor er volden og hvor er tekten? Å kalle alt voldtekt blir å ta fra de som virkelig har vært utsatte noe av alvorligheten og skyldplasseringen for det de har opplevd. Anonymkode: 715d1...81f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #59 Del Skrevet 21. november 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Kjøp = voldtekt? Hvor er volden og hvor er tekten? Å kalle alt voldtekt blir å ta fra de som virkelig har vært utsatte noe av alvorligheten og skyldplasseringen for det de har opplevd. Anonymkode: 715d1...81f Kjøp av sex er selvsagt voldtekt? Hvordan er det ikke det? Man betaler for sex med noen som ikke vil ha sex med deg. Har selv. blitt voldtatt, og at andre blir voldtatt på andre måter i andre omstendigheter tar da selvsagt ikke vekk noe fra min opplevelse. Og voldtekt trenger ikke ha vold, en sovevoldtekt er fortsatt voldtekt. Anonymkode: 1207f...475 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #60 Del Skrevet 21. november 2022 At han er jomfru ville egentlig vært et pluss. Mindre sjanse for sykdommer, og må ikke "avlæres" det eksen hans likte. Jeg ville aldri blitt sammen med en som drev med tilfeldig sex, eller hadde mer enn rundt 10 partnere heller, og det hadde jo ikke vært noe å bekymre seg for her. Det som derimot kan være problematisk er at han mangler forholdserfaring. Over tid kan man (begge kjønn) pådra seg mange uvaner og særheter når man bare har seg selv å tenke på. I et forhold må man gi og ta, og tilpasse seg et annet menneske. Selv om det ikke alltid går bra så har man i det minste mulighet til å lære av egne feil i ettertid. Selv om jeg hadde vært skeptisk, kunne jeg godt gitt en som ikke hadde vært i et forhold før en sjanse, forutsatt at en del ting var på plass. Han må ha grei orden i hjemmet sitt. Vaske jevnlig og vedlikeholde det som trengs, Bonus hvis det er hjemmekoselig eller har en fin stil, men ikke påkrevd. Klærne må være hele og pene. Han må kunne lage normal mat selv, ikke bare spise junkfood. Det er helt krise hvis han i voksen alder bruker moren sin som hushjelp/kokke, og han må aldri under noen omstendighet bruke toalettpapir fra badet som tørkepapir/serviett. Anonymkode: 2a8cd...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå