Gå til innhold

Juleavslutning på onsdag

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 19.17):

Min sønn sin klasse har forberedt underholdning til juleavslutning over lang tid, og en annen klasse skal ha julemarked hvor alle foreldre kan handle etter juleshowet. Skolen har besluttet å gjennomføre avslutningen med foreldre ettersom det er brukt så mye tid på dette. Jeg skrev til lærer fredag at jeg ikke ønsket at mitt barn skulle delta. Da fikk jeg til svar fra rektor (e-posten var blitt videresendt uten mitt samtykke) at det er mitt valg, men at barnet vil gå glipp av noe han gleder seg til, og at ingen andre har reagert. Nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg synes det er sløvt at skolen ikke følger retningslinjene, og kjenner jeg er irritert 

Anonymkode: e4de8...e98

her er alt avlyst og veldig fornøyd med det :) skjønner godt du ikke vil sende han dit eller dra dit selv

Anonymkode: fc7a9...299

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn kunne nå fortelle at det er korona i paralellklassen (som de ofte er med). Vi har ikke fått noen beskjed fra skolen, men jeg snakket med en mor i den andre klassen, og de har fått beskjed om å komme på skolen som normalt og ta en test på dag 3. Jeg syns dette virker veldig slepphendt. Jeg heller mot å ta sønnen min ut fra skolen  17. Desember slik at vi ikke ender i karantene julaften.

Juleavslutningen er jeg fortsatt usikker på

TS

Anonymkode: e4de8...e98

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...