Gå til innhold

Spetalen-familien

SoWhat?

Anbefalte innlegg

anno19 skrev (20 timer siden):

Er det noe annet å lage snap om da? Det skjer jo absolutt ingenting, absolutt ingenting. Sov dårlig, sov dårlig, mat, mat, mat, dusj, få middag på bordet til et visst klokkeslett og gjenta neste dag. 

Godt poeng. Hun har faktisk absolutt ingenting å komme med, og helt ærlig virker hun litt kort i topplokket. Virker ikke reflektert, orientert om verden, alt er sentrert rundt hvordan hun, huset og Hagen skal se penest mulig ut. At han som er såpass oppegående og smart synes dette er attraktivt er en gåte. Hun er vel kanskje en drømmedame for slike Exit menn da; blond, tynn, silikon, rydder hjemme, maten på bordet og er villig til div div, fordi hun har overskudd til det siden hun kun får massasje og drikker iskaffe om dagene.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dette må være tidenes kjedeligste utdrikkingslag……for en som allerede er gift….. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser hvor tynn Karianne har blitt når ribbeina står ut når hun står oppreist og magen er helt rippet for fett. Den magen kommer av kcal underskudd og sulting. Trist å se!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber Karianne med egentlig? Har aldri visst om henne før noen nevnte henne her inne, også kom hun opp på min snap.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (14 timer siden):

Man ser hvor tynn Karianne har blitt når ribbeina står ut når hun står oppreist og magen er helt rippet for fett. Den magen kommer av kcal underskudd og sulting. Trist å se!

Tenkte det samme. Samtidig klarer jeg ikke la vær å lure på hvordan hun har klart å bli så slank, jeg synes ofte hun virker (over)energisk på Snapchat. Husker selv da jeg var yngre og skulle «sulteslanke» meg før sommeren, jeg var bokstavelig talt helt tom for energi, svimmel og gretten. Hadde aldri klart det nå i voksen alder med barn, hus, trening og jobb! …nå jobber jo ikke KV da, så akkurat på det punktet forbruker hun jo ikke energi. Men fascinerende at hun likevel er så «oppe og nikker» energimessig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (11 timer siden):

Hva jobber Karianne med egentlig? Har aldri visst om henne før noen nevnte henne her inne, også kom hun opp på min snap.

Hun har jobbet som blogger og litt med makeup og i klesbutikker. Hun jobbet vel også en kort stund som flyvertinne. Hun er venninne med Carina Dahl, Linni Meister osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gazza skrev (55 minutter siden):

Hvor er kaninene til Sophie blitt av??

Hjemme sammen med Sophie ifg snap

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom innpå feed snap Sophie😆 Hva gjør hun egentlig utenom spise salatblader, trene å posere?😅 Jobber hun?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (På 9.6.2024 den 21.46):

Karianne? Er de 3 søstre. Jeg har sett Sophie og Jennie bare🤔😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synd at penger må gjøre deg til en overfladisk jålebukk.

Litt for «exit» i mine øyne.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, M.H85 said:

Karianne? Er de 3 søstre. Jeg har sett Sophie og Jennie bare🤔😅

Samboer til Spetalens sønn. Hun er influencer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (5 timer siden):

Jeg kom innpå feed snap Sophie😆 Hva gjør hun egentlig utenom spise salatblader, trene å posere?😅 Jobber hun?

Hun har et friår, kom inn på juss, satser på musikk i år og har bl.a gitt ut sang sammen med Alan Walker. Så hun er endel i studio hver uke. Ikke min type musikk, men mange andre sin type musikk. Dog; den siste hun utga nå der hun synger på norsk var ikke så dum. Tror den kan bli populær blant unge mennesker nå i sommer. Sophie er musikalsk: har sett flere snutter som moren har lagt ut fra da Sophie var rundt 11/12-år: synger, spiller piano og gitar

Man behøver ikke stå i kassa på rema eller jobbe på kafé eller sykehjem  å legitimere et friår etter vgs. Vil tro hun tjente/tjener endel på sangen sammen med Alan Walker+ det hun gir ut selv. Og på snap. Hun kunne nok i teorien ikke gjort noe som helst og fått penger av foreldrene, så tommel opp for at hun tjener penger selv. 

Etter hva hun har sagt på snap så kommer hun til å fortsette med studier. Jenta er ikke dum; sto over russetiden for at det ikke skulle gå utover skolen/karakterer og kom som sagt inn på juss i Oslo. Noe som krever gode kararakterer

(tror salatbladene er mest til de frittgående kaninene hun har i leiligheten….ut i fra hva jeg kan se så spiser hun mere enn bare salatblader. Styrketrening er bra, særlig for hun som er så slank fra før. Ville tatt seg dårligere ut hadde hun løpt mil etter mil på tredemølle for å brenne kalorier som mange andre influencere gjør. Trening, og da styrketrening der man bygger en sterk kjernemuskulatur og styrker beintetthet og dermed reduserer faren for beinskjørhet når man blir eldre er bra, og noe flere kvinner burde gjøre i stedet for bare å fokusere på kardiotrening for å holde seg tynne eller bli tynnere) 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (10 minutter siden):

Hun har et friår, kom inn på juss, satser på musikk i år og har bl.a gitt ut sang sammen med Alan Walker. Så hun er endel i studio hver uke. Ikke min type musikk, men mange andre sin type musikk. Dog; den siste hun utga nå der hun synger på norsk var ikke så dum. Tror den kan bli populær blant unge mennesker nå i sommer. Sophie er musikalsk: har sett flere snutter som moren har lagt ut fra da Sophie var rundt 11/12-år: synger, spiller piano og gitar

Man behøver ikke stå i kassa på rema eller jobbe på kafé eller sykehjem  å legitimere et friår etter vgs. Vil tro hun tjente/tjener endel på sangen sammen med Alan Walker+ det hun gir ut selv. Og på snap. Hun kunne nok i teorien ikke gjort noe som helst og fått penger av foreldrene, så tommel opp for at hun tjener penger selv. 

Etter hva hun har sagt på snap så kommer hun til å fortsette med studier. Jenta er ikke dum; sto over russetiden for at det ikke skulle gå utover skolen/karakterer og kom som sagt inn på juss i Oslo. Noe som krever gode kararakterer

(tror salatbladene er mest til de frittgående kaninene hun har i leiligheten….ut i fra hva jeg kan se så spiser hun mere enn bare salatblader. Styrketrening er bra, særlig for hun som er så slank fra før. Ville tatt seg dårligere ut hadde hun løpt mil etter mil på tredemølle for å brenne kalorier som mange andre influencere gjør. Trening, og da styrketrening der man bygger en sterk kjernemuskulatur og styrker beintetthet og dermed reduserer faren for beinskjørhet når man blir eldre er bra, og noe flere kvinner burde gjøre i stedet for bare å fokusere på kardiotrening for å holde seg tynne eller bli tynnere) 

Kaniner🤣ok. Har ikke sett mye på hennes snap,men har sett søsteren postere på løpere i utlandet som en slags wannabe "Julia Roberts" på utdeling😅 Mulig søster Sophie er mer jordnær🤷 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (9 timer siden):

Kaniner🤣ok. Har ikke sett mye på hennes snap,men har sett søsteren postere på løpere i utlandet som en slags wannabe "Julia Roberts" på utdeling😅 Mulig søster Sophie er mer jordnær🤷 

Følger ikke søsteren, men har fått med meg posering på røde løpere ja (aner ikke hvorfor, hun er jo ikke spesielt kjent aka skuespiller, sanger, kjent fotomodell osv🤷🏼‍♀️) Men ja; tror det er to veldig ulike søstre. 

Sophie virker relativt jordnær synes jeg, hun går ofte uten sminke, lesehest (og da tyngre litteratur): flere ganger hun har droppet å kjøpe noe pga hun syntes det var dyrt, leiligheten er innreder med mye fra bl.a Jysk.. Hun er over 20 år og la for første gang inn noen striper i håret feks. 

Hun ble dømt av de fleste da hun fikk to kaniner i bursdagsgave, typ «kaniner er ikke leker, kommer til å bli stuet bort i et bur osv osv», men hun behandler de som vanlige kjæledyr; de går fritt i leiligheten når hun er hjemme, har et eget rom til de med en stor binge som de har god plass til å boltre seg på med høy, mat, leker/aktiviteter+ hun har pottetrent de sånn at de går i en egen kasse for å gjøre fra seg. Er bare på rommet med bingen i om natta og når hun ikke er hjemme, mtp kaninenes egen sikkerhet. Er hun ute å reiser så er besteforeldrene kanin-passere. Så de med alle fordommene måtte nok bite det i seg. Hun hadde kaniner som barn, og gjorde det samme da, og har virkelig satt seg inn i kaninhold :)  det er mange kaniner og andre gnagere som vokser opp i et bur. Selv en hamster bør være ute av buret daglig. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karianne er hvertfall ingen kandidat til å bli matinfluencer. Noen av de tingene hun lager og viser frem ser altså så motbydelig ut. Sånn sett så skjønner jeg at hun klarte seg godt på farmen for hun kan ikke være mye kresen eller nøye på konsistens og smak. I dag var det en god dose sur cottage cheese, en boks med tunfisk og et par egg som såvidt ble most i en skål sammen med litt «chiratcha» som hun uttaler det og Tabasco som hun maula alene og hadde oppå et kjipt rugsprø-knekkebrød. Ja, hun er veldig tynn, but at what cost sier jeg bare. Nei fysj, kjente jeg ble kvalm bare av tanken på å spise den halvmoste blandinga der. For min del blir det ekstra uforståelig at hun piner seg igjennom det når hun tross alt (igjen: i mine øyne) kler bedre å veie mer.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 hours ago, AntiBullshit said:

Karianne er hvertfall ingen kandidat til å bli matinfluencer. Noen av de tingene hun lager og viser frem ser altså så motbydelig ut. Sånn sett så skjønner jeg at hun klarte seg godt på farmen for hun kan ikke være mye kresen eller nøye på konsistens og smak. I dag var det en god dose sur cottage cheese, en boks med tunfisk og et par egg som såvidt ble most i en skål sammen med litt «chiratcha» som hun uttaler det og Tabasco som hun maula alene og hadde oppå et kjipt rugsprø-knekkebrød. Ja, hun er veldig tynn, but at what cost sier jeg bare. Nei fysj, kjente jeg ble kvalm bare av tanken på å spise den halvmoste blandinga der. For min del blir det ekstra uforståelig at hun piner seg igjennom det når hun tross alt (igjen: i mine øyne) kler bedre å veie mer.

He he, ja og folk lurer på hvordan hun kan gå ned i vekt. Faktisk synes jeg den hekserøra hun lagde der, er noe av det mer sjarmerende hun har gjort. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 10.12.2021 den 23.46):

Aldri hørt om han. Er han en influenser? Paradise-deltaker? Eller EOTB-deltaker?

😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...