AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Del Skrevet 10. desember 2021 Oppgaven er en tidligere eksamensoppgave som jeg bare ikke forstår hvordan jeg skal finne svaret på. Har eksamen på tirsdag så skulle gjerne hatt litt hjelp med denne som jeg har brynet meg på i 5 dager 😅 Jeg kan fint løse lagrange ligningen, men det hjelper jo ikke, for da løser jeg jo bort leddene som jeg skal finne svaret på i oppgaven (ledd a, b, c, og d). Så hva gjør vi her da? Til dere som kommer til å be meg finne det ut selv: jeg har virkelig prøvd og det er ikke et eneste eksempel på akkurat slik oppgave i pensum eller forelesningene. Anonymkode: 7053c...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 10. desember 2021 #2 Del Skrevet 10. desember 2021 Er det PK, eller Bjørn Inge som har laget oppgaven? 😝 du ser vel selv at bildet er veldig utydelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Del Skrevet 10. desember 2021 Kala skrev (14 minutter siden): Er det PK, eller Bjørn Inge som har laget oppgaven? 😝 du ser vel selv at bildet er veldig utydelig? Trykk på bildet, så er det tydeligere og du kan zoome om der er liten skrift 😄 Er en Kristian som har laget den 😅 Anonymkode: 7053c...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Del Skrevet 10. desember 2021 Bjørn Inge Kristian? Anonymkode: b3fd3...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bjørn Inge Kristian? Anonymkode: b3fd3...5ca Finnes det noen som heter det?? Anonymkode: 7053c...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Del Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Finnes det noen som heter det?? Anonymkode: 7053c...829 Unnskyld jeg mente Børge Yngve Christian Anonymkode: b3fd3...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå