ostekaker Skrevet 10. desember 2021 #1 Del Skrevet 10. desember 2021 (endret) Kan du komme med forslag? Helt ikke allers/hjemmet type blader og bransje/tekinik blader (eller hva det enn heter. Mener typisk fotoblad, makeup, bil typ magasiner) Ellers så er åpen til meste. Tusen takk Endret 10. desember 2021 av ostekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Del Skrevet 10. desember 2021 Leser aldri blader, så kan dessverre ikke hjelpe der. Men jeg har mange bøker å anbefale hvis du vil vurdere det heller? Hvis du synes lesing er kjedelig så er det mange fine lydbøker. Leste litt blader før, men konkluderte med at det er stort sett bare fjas og reklame. Har forresten hørt at det er kommet et blad som heter Altså, som visstnok skal være ligg mindre fjas. Men jeg har ikke sett det så vet ikke om det bare er skryt fra de som lager det. Anonymkode: f23d3...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Leser aldri blader, så kan dessverre ikke hjelpe der. Men jeg har mange bøker å anbefale hvis du vil vurdere det heller? Hvis du synes lesing er kjedelig så er det mange fine lydbøker. Leste litt blader før, men konkluderte med at det er stort sett bare fjas og reklame. Har forresten hørt at det er kommet et blad som heter Altså, som visstnok skal være ligg mindre fjas. Men jeg har ikke sett det så vet ikke om det bare er skryt fra de som lager det. Anonymkode: f23d3...42b takk, men akkurat nå er jeg ute etter noe lett lest ) Anonymkode: b53be...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå