Gå til innhold

Jeg skal på en lang togtur og trenger tips til blader å lese. Kan være både engelsk og norske.

ostekaker

Anbefalte innlegg

Kan du komme med forslag?

Helt ikke allers/hjemmet type blader og bransje/tekinik blader (eller hva det enn heter. Mener typisk fotoblad, makeup, bil typ magasiner)

Ellers så er åpen til meste.

Tusen takk :)

Endret av ostekaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser aldri blader, så kan dessverre ikke hjelpe der. Men jeg har mange bøker å anbefale hvis du vil vurdere det heller? Hvis du synes lesing er kjedelig så er det mange fine lydbøker. :)

Leste litt blader før, men konkluderte med at det er stort sett bare fjas og reklame. 

Har forresten hørt at det er kommet et blad som heter Altså, som visstnok skal være ligg mindre fjas. Men jeg har ikke sett det så vet ikke om det bare er skryt fra de som lager det. 

Anonymkode: f23d3...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Leser aldri blader, så kan dessverre ikke hjelpe der. Men jeg har mange bøker å anbefale hvis du vil vurdere det heller? Hvis du synes lesing er kjedelig så er det mange fine lydbøker. :)

Leste litt blader før, men konkluderte med at det er stort sett bare fjas og reklame. 

Har forresten hørt at det er kommet et blad som heter Altså, som visstnok skal være ligg mindre fjas. Men jeg har ikke sett det så vet ikke om det bare er skryt fra de som lager det. 

Anonymkode: f23d3...42b

takk, men akkurat nå er jeg ute etter noe lett lest )

Anonymkode: b53be...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...