Fame Skrevet 10. desember 2021 #21 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Stort vaskerom i kjelleren. Vaskemaskin, tørketrommel, masse benkplass og plass til henge opp. Og det beste av alt, skittentøysjakt fra badet oppe. Anonymkode: 114bc...31b I just had a tiny orgasm 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #22 Skrevet 10. desember 2021 Da vi kjøpte huset var det vaskerom. Men vi har fått lagt varmekabler og pusset opp, så nå har rommet også badekar og toalett. Så da er det vel strengt tatt et baderom nr. 2, og ikke vaskerom? Veldig glad for å slippe å ha vaskemaskin på det badet vi bruker til daglig da! Anonymkode: 4ca05...c75
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #23 Skrevet 10. desember 2021 Rekkehus, har bittelite vaskerom med gjestetoalett og utslagsvask. Der står varmtvannsberederen og det er akkurat plass til et tørkestativ Veldig glad for at jeg slipper å ha vaskemaskin på badet, det blir så støvete av det. Anonymkode: 64a2f...13d
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #24 Skrevet 10. desember 2021 Er selvsagt ikke selvsagt at man har vaskerom. Har selvsagt to bad, har vaskemaskin og trommel på det ene badet. Anonymkode: aba28...14f 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #25 Skrevet 10. desember 2021 Bor i enebolig med vaskerom på 20 kvm. Masse benkeplass , skapplass og tørkeplass. Anonymkode: e772b...796
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #26 Skrevet 10. desember 2021 Har enormt stort bad! Har vaskemaskin og tørketrommel bak skyvedører, med noen hyller, er en liten arbeidsbenk og. Det er veldig kjekt! Anonymkode: a4e35...1d8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #27 Skrevet 10. desember 2021 Har vaskerom i kjelleren, en kald kjeller🥶 Det er stort, men hele underetasjen er kald, det er kun betong. Det er et gammelt hus. Vi skal etterhvert isolere og pusse opp slik at det er bedre å bruke underetasjen, men foreløpig tørker jeg klær som ikke skal i trommelen oppe i stuen. Og med dagens strømpriser blir det mye klesstativ i stuen🙄 Anonymkode: c4066...d44 1
Malursk Skrevet 10. desember 2021 #28 Skrevet 10. desember 2021 Har kombinert vaskerom/teknisk rom. Vaskemaskin, tørketrommel, ekstra kjøleskap og to fryseskap, pluss varmtvannsbereder og hoveddelen til balansert ventilasjon. Bor i ganske ny enebolig, så er veldig fornøyd med løsningen på vaskerommet. Benkeplass og skapplass ❤️
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #29 Skrevet 10. desember 2021 Har kombinert vaskerom og gjestebad ved inngangen. Bor i rekkehus. Anonymkode: 89435...218
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #30 Skrevet 10. desember 2021 Har felles vaskerom i kjelleren på borettslaget. Alternativet hadde vært å ha egen vaskemaskin på badet. Eventuelt vaskemaskin på kjøkkenet, som er vanlig i Storbritannia, men jeg tror jeg foretrekker å ha det på badet. Anonymkode: beb11...9e9
Fame Skrevet 10. desember 2021 #31 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har felles vaskerom i kjelleren på borettslaget. Alternativet hadde vært å ha egen vaskemaskin på badet. Eventuelt vaskemaskin på kjøkkenet, som er vanlig i Storbritannia, men jeg tror jeg foretrekker å ha det på badet. Anonymkode: beb11...9e9 Hører det er vanlig der. Synes det virker helt hinsides å ha vaskemaskin og kjøkkenet
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #32 Skrevet 10. desember 2021 Fame skrev (13 minutter siden): Hører det er vanlig der. Synes det virker helt hinsides å ha vaskemaskin og kjøkkenet I noen borettslag her i området er det lagt opp til vaskemaskin på kjøkkenet, dette er i høyblokker. Det finnes felles vaskekjeller med vaskemaskiner, så man kan velge hva man vil, men da må man sette seg på liste slik at man får vaskemaskin. Anonymkode: c4066...d44
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #33 Skrevet 10. desember 2021 Det er vel relativt lite vanlig med vaskerom i små hus og leiligheter. Tror aldri jeg har sett det i noe under 80 kvm, og mange er i landet bor på betydelig mindre plass i enn det. De fleste jeg kjenner i Oslo bor på 30-50 kvm, og ingen av dem har vaskerom. Anonymkode: 00512...374 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #34 Skrevet 10. desember 2021 Bor i leilighet sentralt i Oslo og har ikke plass til noe vaskerom, så må ha vaskemaskinen på badet. Det er jo ganske vanlig her. Vaskerom er en våt drøm, men ikke førsepri - når jeg skal flytte neste gang så prioriterer jeg to bad over et bad og et vaskerom, har dessverre ikke råd til alle tre. Må vel finne meg en mann å bo sammen med og flytte litt ut av byen før det blir vaskerom på meg, men det er jeg ikke helt klar for enda 😛 Finnes viktigere ting i livet enn klesvasken akkurat nå. Anonymkode: 268e6...eae
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #35 Skrevet 10. desember 2021 Rekkehus fra 70-tallet. Relativt stort vaskerom i kjelleren med plass til tre tørkestativ.. Anonymkode: 329f7...518
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #36 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har et eget vaskerom og elsker det. Endelig har jeg plass til sengetøy,ekstra puter og håndklær. Anonymkode: abf0b...fed
sommermor Skrevet 10. desember 2021 #37 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er selvsagt ikke selvsagt at man har vaskerom. Har selvsagt to bad, har vaskemaskin og trommel på det ene badet. Anonymkode: aba28...14f Du er heldig som har to bad.Her i rekkehuset er det ikke et ekstra gjestetoalett engang.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #38 Skrevet 10. desember 2021 Har vaskerom med plass til blant annet to (egentlig tre) tørkestativer i bruk samtidig. Vegg i vegg med badet. Det er et must have neste gang jeg skal kjøpe hus også! Anonymkode: 5f003...1be
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #39 Skrevet 10. desember 2021 Nei, bor i leilighet. Føler det er luksus nok at vi har plass til både vaskemaskin og tørketrommel full size på badet (oppå hverandre). I forrige leilighet hadde jeg vaskemaskinen på kjøkkenet, det funket helt greit det da (bodde alene). Men glad vi har på badet nå Anonymkode: b5d2d...a78
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #40 Skrevet 11. desember 2021 Vaskemaskinen står i klesskapet i gangen. Er koblet opp til aquastop. Hadde hatt plass på både badet og kjøkkenet, men på badet har vi prioritert å ha plass til både badekar og å kunne bevege oss uten å dulte borti alt mulig, og på kjøkkenet har vi prioritert en ekstra 120-rad med skuffer der vaskemaskinen kunne stått. Synes det funker kjempefint. Skapet fungerer også dempende på bråket fra vaskemaskinen, så det bråker ikke så himla mye i leiligheten når sentrifugen holder på. Anonymkode: 8f462...814
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå