Gå til innhold

Har du vaskerom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trodde det var normalt å ha vaskerom der man hadde vaskemaskin jeg, men har DU det eller har du vaskemaskin på badet? 

Anonymkode: 9951f...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et lite vaskerom og glad for det😊

Anonymkode: f11fc...cfa

Skrevet

Da vi bodde i leilighet hadde vi vaskemaskin på badet. Nå bor vi i et lite hus, og har vaskerom. :)

Anonymkode: 4c345...ef0

Skrevet

Det er like normalt å ikke ha vaskerom.

I små leiligheter er det ikke plass til et eget rom til vaskemaskinen.

Anonymkode: ad7a5...1c4

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Vaskerom på ca 14 kvm. Beste rommet i heile huset.

• Liker 1
Skrevet

Har selvsagt vaskerom, -og takk og lov for det! Har leid et par steder med vaskemaskin på badet, og dette skapte myyyye støv og lort

Skrevet

Har stort kombinert vaskerom og gjestebad i underetg. 

Anonymkode: 91d61...362

• Liker 1
Skrevet

Bor i leilighet og har vaskerom, vaskerommet er større enn badet 😄 beste rommet i leiligheten, har plass til to tørkestativ så slipper å tørke klær på stua. Blokka er bygd på 70-tallet, da det ble bygd leiligheter med god plass og praktiske løsninger.

Anonymkode: a9880...e72

Skrevet

Vi bor i et hus fra 50-tallet, så her er det stort vaskerom i kjelleren. 

Det et veldig greit, selv om det er upraktisk å måtte bære klærne så langt. Vi har luftavfukter der, så vi slipper å bære våte klær opp i stua for å tørke dem.

Vi har en plan om å pusse det opp på sikt, siden svært lite er gjort siden byggeår. Ikke noe fancy, bare flikke litt på betongen, kanskje epoxy på gulvene og ny maling på veggene.

Anonymkode: 410a9...554

• Liker 1
Skrevet

Bor i leilighet og har vaskerom, det er fantastisk digg! Kommer aldri til å bo et sted uten vaskerom igjen

Anonymkode: 8cfa8...895

Skrevet

Bor i rekkehus. Har ikke vaskerom 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har ikke eget vaskerom, vaskemaskinen står på badet. 

Skrevet

Stort vaskerom i kjelleren. Vaskemaskin, tørketrommel, masse benkplass og plass til henge opp. Og det beste av alt, skittentøysjakt fra badet oppe.

Anonymkode: 114bc...31b

• Liker 1
Skrevet

Leilighetene jeg har bodd i hadde ikke eget vaskerom. Da vi kjøpte hus var det er lite vaskerom som vi etter noen år oppgraderte til et digert. Elsker vaskerommet! 

Anonymkode: 0e806...a05

Skrevet

Har en leilighet på 85 kvadrat, med et vaskerom på knappe 2 kvadrat. Snart får vi hus på 130 med 7 kvadrat vaskerom. 

Anonymkode: 1cc01...063

Skrevet

Har vaskerom og gjestedo kombinert rett ved inngangsdøren. Nydelig når det kommer inn skitne, våte, sølete bikkjer, barn og voksne! Skrelle av seg tøy før du går inn i resten av huset! ELSKER det! Passet på å få plass til skittentøyskurv og vi har laget tørkestativ på veggen så vi slipper de hersens tørkestativene i huset. Har bra belysning der og så det å parre sokker også er greit ❤️

Anonymkode: 785d1...47e

Skrevet

Bor i leilighet og har vaskemaskin og trommel på badet. Vi har 3 soverom, og har ikke barn, så ene soverommet benyttes som et flerbruksrom hvor tørk og bretting av klesvask er ett av bruksområdene for rommet. Funker veldig fint for oss nå. 

Hjemme i huset til foreldrene mine, som vi skal ta over etterhvert, er det vaskerom på samme str som kjøkken. Det er nydelig! Om jeg får barn er det uaktuelt å ikke ha et skikkelig vaskerom, jeg anser vaskerom og kjøkken som husets 2 viktigste rom. De er arbeidsrommene. 

Anonymkode: b2994...c17

Skrevet

Har enebolig som jeg pusset opp selv. 

Mulighetene mine var:

• Vaskemaskin og tørketrommel på badet i hovedetasjen der det kun er oppholdsrom og ingen soverom. Altså måtte alle klær, alle sengetøy og nesten alle håndklær blitt bært opp og ned
  • Lage vaskerom i kjelleren - da måtte alt bæres opp og ned to etasjer
  • Gjøre om ett av de fire soverommene til vaskerom - nei, trenger alle fire soverommene
  • Lage et vaskerom i stedet for bad i overetasjen. Da hadde det kun vært ett bad i huset, og ikke et bad i etasjen hvor alle soverommene er
  • Og så det jeg gikk for som jeg synes er det absolutt mest fornuftige for meg: Vaskemaskin og tørketrommel på badet i overetasjen hvor alle soverommene er og hvor vi dusjer, altså i nærheten av 98% av det som skal vaskes i vaskemaskin. No-brainer for meg. Hadde planløsningen vært annerledes hadde kanskje valget vært annerledes.

Anonymkode: 85e72...614

• Liker 2
Skrevet

Bor i enebolig og har vaskerom.

Anonymkode: b8cbc...66e

Skrevet

Har vaskerom i form av et kjellerrom med betonggulv og vegger, sluk i gulvet og lufteluke i veggen. Der står varmtvannsbeholderen og pumpa (egen brønn) pluss vaskemaskin, tørketrommel og et skap til sortering av klesvask. Synes egentlig det er veldig greit å ha det i en annen etasje enn oppholdsrom, for da kan jeg ligge en uke eller to på etterskudd med klesvasken uten at det synes. Men rommet i seg selv er veldig trist, misunner de som har koselige vaskerom. 

Anonymkode: ba396...123

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...