Turte Skrevet 10. oktober 2002 #1 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har søkt jobb som butikkleder i en interiørbutikk. -Og blitt inkallt til intervju! Har nesten aldri jobbet i butikk, men hadde vel andre kvaliteter som gjorde at de valgte å ta en prat med meg. Søknaden jeg skrev var ganske offensiv med uhemmet skryt av meg selv, uten at det var løgn altså... Men spørsmålene som vil komme på intervjuet... hva skal jeg si for at de skal velge meg til en slik stilling? Er det noen som vet hva som er det viktigste man legger vekt på i en slik jobb? Og hva forventes av en butikkleder? Hva mener du? Hjelp! Må ha svar i kveld, takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 10. oktober 2002 #2 Del Skrevet 10. oktober 2002 Kikk her: www.cita.no/jobb/ Punkt nummer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turte ikke innlogget Skrevet 10. oktober 2002 #3 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg hadde egentlig håpet på noen tips vedr butikkarbeid... men takk uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. oktober 2002 #4 Del Skrevet 11. oktober 2002 Service er kjempeviktig, å alltid gi kunden litt mer enn h*n forventer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. oktober 2002 #5 Del Skrevet 11. oktober 2002 Vær positiv intervjuet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå