AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Jeg har en gutt på 4 år. Han er glad, sosial, svært aktiv, nysgjerrig, full av kjærlighet og empati, og harmonisk. Får gode tilbakemeldinger fra barnehagen, men at det må øves på konsentrasjon for én oppgave/aktivitet om gangen. Blir nok lett distrahert, og må ha ro i situasjonen for å klare å konsentrere seg. Kan altså være litt flakkende. Hvordan er deres fireåringer? 🥰 Anonymkode: 9fa62...ba7
Rosa Dartle Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Blid, inkluderer andre, humor, attraktiv lekevenn, god fantasi og kommer med forslag til hva de kan leke, men må øve på å gå fra en aktivitet til en annen. Det er fint med fireåringer ❤️ Jeg syntes 1-3 var utrolig heftig, men 4 år er en herlig tid 😊 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Rosa Dartle skrev (16 minutter siden): Blid, inkluderer andre, humor, attraktiv lekevenn, god fantasi og kommer med forslag til hva de kan leke, men må øve på å gå fra en aktivitet til en annen. Det er fint med fireåringer ❤️ Jeg syntes 1-3 var utrolig heftig, men 4 år er en herlig tid 😊 Fint å høre. Også helt enig i at nå er det virkelig gøy å være forelder! Anonymkode: 9fa62...ba7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Blid, positiv, empatisk, egen, sta, rastløs, rik fantasi, skravler uten stopp, trenger mye kos og nærhet, sosial og får gode tilbakemeldinger fra barnehagen. Anonymkode: 76844...c4c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå