jabx Skrevet 13. desember 2021 #21 Del Skrevet 13. desember 2021 dyptvann skrev (På 10.12.2021 den 12.26): Jeg har Tesla Y og må si at den logrer en del med rompa på vinterstid. Det har også sammenheng med at regenering skjer på bakhjulene og dermed kan i verste fall låse hjula når du slipper gass-/wattpedalen. Man kan aktivere permanent 4WD i menyen og da er det en helt annen bil å kjøre. Når det er sagt, så har jeg aldri følt meg utrygg i bilen. Høres ut som det er noe galt med din bil. Du bør kontakte service. Er ikke sånn på de Teslaer jeg har kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. desember 2021 #22 Del Skrevet 13. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 14.52): Tesla Y av de to, men er enig med en annen over: Hyundai Ioniq 5 eller Kia EV6 er enda bedre: https://motor.no/elbil/arets-beste-bilkjop-2021-elbilen-ioniq-5/213412 Du må selvfølgelig teste bilene selv. Ofte er det små ting som blir avgjørende for kjøp. Jaguar er helt grei den, men de har slitt med kvaliteten (surprise!) og er vanskelige å selge igjen. Anonymkode: 7f107...e9f Hyundai og Kia er nok ganske bra valg, men ingenting slår Model Y. Der får du både rekkevidde, ladenettverk, teknologi, kontinuerlige oppdateringer, med mer. Du får rett og slett mer for pengene. Men ja, definitivt de fra Hyundai eller Kia fremfor oppskrytte, dyre og dårlige I-Pace. Endret 13. desember 2021 av jabx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #23 Del Skrevet 13. desember 2021 Takk for gratulasjoner, er veldig fornøyd med bilvalget☺️ Takk til alle dere som har svart. Syntes det var vanskelig å velge i elbiljungelen så det var godt for meg å spørre inne her, maks flaks at jeg fikk svar fra noen som har Y☺️ Anonymkode: 6907d...3bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå